GTA San Andreas, Multi?

Permalänk
Medlem

GTA San Andreas, Multi?

Vart kan jag hitta GTA SA multi. Jag och en polare ska ha lan och undrar om denna modd funkar bra?

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Xtralarge.se - Minecraft server med betoning på uptime, stabilitet och kvalitet.

Permalänk
Medlem

men funkar mta i lan då har för mig den bara va till för online spelande

Permalänk

www.mtasa.com

Funkar jävligt bra.

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk

Hur fungerar Sa i multiplayer? Är det så att man tar uppdrag eller hur funkar det? Tack på Förhand..

Visa signatur

\\Niclas//

Permalänk

Man kör antingen biljakter (cops vs robbers, där målet är att fånga tjuvarna eller för tjuvarna köra sönder polisbilarna ), race eller freeroam. Race är väl uppenbart vad det handlar om, man kör olika fordon, kan va helikoptrar, flygplan, båtar eller varför inte en sopbil genom olika checkpoints där fordonen kan bytas vid en specifik checkpoint. I freeroam så kör man bara runt i hela SA och leker.

Än sålänge kan man inte gå ur bilen, men snart kommer "Deathmatch" där man förhoppningsvis kan använda vapen och även sno bilar och göra drivebye's. Och åka flera stycken i en bil som passagerare.
Såg att det hade kommit lite nyheter om Deathmatchmoden:

"Today I did some code for pickups in the deathmatch map files. These pickups can be weapons, health or armor pickups and they appear exactly like they do in singleplayer. Weapon pickups can be any weapon existing in GTA such as a pistol, a rocket launcher or a chainsaw. The weapon, along with ammo and respawn intervals are definable in the map files, allowing you to create very customized deathmatch maps. I tested this briefly and it appears to work . Health and Armor pickups aren't done clientside yet, but I expect this to be done tommorrow.

Also Oli has also been working hard on some serverside stuff we're going to reveal later on . Watch this space!"

Taget härifrån
Verkar lovande

Visa signatur

Rebelution Stick Figure
Q9300 | 9800GTX 512MB | Corsair Dominator 4096MB

Permalänk

okej..:D låter kul. ska nog prova det ganska snart..

Visa signatur

\\Niclas//