Permalänk

Nytt paket på G

Funderar på att lämna mitt Intel beroende och titta om gräset verkligen är grönare på andra sidan så som många säger

Funderar på att köpa detta och jag uppskattar om ni säger vad ni tycker eller om jag ska ändra något.

AMD Athlon 64 X2 3800+ 2.0GHz Socket 939 1MB, BOXED m/fläkt
ASUS A8N-SLI Premium - Moderkort - ATX - nForce4 SLI - Socket 939 - 2 x Gigabit Ethernet - FireWire - 8-kanals ljud
TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 1024MB CL2.5 64M*8/16chip, 184-P (for DDR-PC400MHz) * (2st)
Club-3D GeForce 7800GT 256 - Grafikadapter - GF 7800 GT - PCI Express x16 - 256 MB GDDR3 - Digital Visual Interface (DVI) - HDTV ut/video in

Antec Titan 550 Server Case - Tower - utökad ATX - nätaggregat 550 Watt ( ATX12V 2.0 )
Samsung DVD-brännare SH-W163A SATA Black OEM
Microsoft Windows XP Prof. X64 Eng OEM Programvara

Totalt med moms: 13139 kr
(Obs, tyckte chassit var så grymt snyggt.)

Permalänk
Medlem

Tycker det ser bra ut.

Men en sak kan var operativsystemet. Har inte testat själv, men många verkar ha haft problem med 64-bitars windows. Med program och sånt...

Visa signatur

Kan starkt rekommendera Honeygain. Dela din internetuppkoppling och få betalt. Används inte för något konstigt utan saker som SEO, Ad verification och App testing.
Använd gärna min länk så får du $5 att starta med :)
https://r.honeygain.me/PONTU9D128

Permalänk

Jo jag läste det förut, helst vill man få ut max av sin 64 bitar CPU, men när man läser att folk har problem med 64 bitars XP så vet man inte hur man ska göra...hm...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tomtenirc
Jo jag läste det förut, helst vill man få ut max av sin 64 bitar CPU, men när man läser att folk har problem med 64 bitars XP så vet man inte hur man ska göra...hm...

Vänta på Vista som kommer om x antal år