Vilket spel sabbade mest?

Permalänk
Medlem

har spelat dator hela 6:an till 9:an. alla de första betygen har legat på ig-gränsen. Nu har jag ganska starka g i alla ämnen förutom ett grundämne som jag har betygsvarning i :p. Sen hoppas jag på några vg nu också. Har varit "SJUK" ganska ofta pga mitt spelande ^^

Har varit skitmånga spel igenom åren. cs, nfs flera serier ,q3,q4, doom3, är skit många till men orkar inte komma på fler ^^

Visa signatur

GTX 780TI SC @1,28ghz med accelero hybrid, I7 3770K @4,6ghz, 16gb 1866mhz ram, 240gb intel SSD x2, 2TB 7200rpm, fractal arc, fractal modulärt nätagg 850w

Permalänk
Medlem

Utopia.. Höll på med skiten dygnet runt.. drev till och med en websida om det.. Men jag har lyckats hålla mej från det i 2 år nu..

Permalänk
Avstängd

Spel? Jag vet inte riktigt.. Snarare sabbade mitt sociala liv WoW.

Visa signatur

Landslide.nu - För er som vill diskutera allt mellan himmel och jord i där demokrati och yttrandefrihet ligger som högsta prio

Permalänk
Avstängd

jag får inte mina dåliga betyg för jag spelar för mycket dator,jag får dom för jag inte orkar läsa på alla prov
jag förstår mig inte på dom som kan spela cs så ofta som dom gör,jag orkar inte spela mer än 2 timmar i rad för man tröttnar på spelet då.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DeadCanDance
Genesis Mud år 94-95.... Sabbade studierna hela första året på Chalmers. På ett år hade jag spelat 74 hela dygn i effektiv speltid..... illa! Resten av tiden gick åt till att dricka sprit, kanske bidrog en hel del det med.

Ja det stämmer, inte för egen del, men det var ju inte ovanligt att man såg folk som bara skulle testa lite muddande och som sen inte sågs till igen förrän något år eller halvår senare. Helt bisarrt att folk faktiskt bara försvann under en eller två terminer. Brrr...jag får ångest bara jag tänker på det, tur att jag aldrig har varit så fast.

Visa signatur

--| "Snickelidumsnack!" sa vargen... |--

Permalänk

SÄger BARA COUNTER-STRIKE SPELA DEt i snart 5 år Har forfarande inte slutat undrar när det blir av hehe... Jag Är Fast !!

Visa signatur

-----------------------------------
Intel P4 3,6 ghz l Mobb Abit LG-81 l Ati Readon 9800 Pro l Nätagg Antec SmartPower l Minne Corsair TWINX1024 l
Skärm Samsung 940Fn l Mus Razer dimondback l hörlurar Senhieser l musmatta Razer l Chassi Cooler master Cavalier l [BBB] 24 Mgbit AdsL

Permalänk
Medlem

När man gick i gymnasium för några år sen var det ju CS som gällde, annars har Diablo dödat många timmar för mig, likaså TTD men aldrig så att spel har förstört något för mig.

Visa signatur

Men... vad är det bra för? - Kommentar från en ingenjör på IBM angående mikrochipet, 1968
Jag tror att det finns en världsmarknad för ungefär 5 datorer. - Thomas Watson Sr, IBMs styrelseordförande år 1947
"Bamse på ÖÄ i mitt hjärta"

Permalänk
Medlem

Final fantasy 1-10x2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nilstastic
Utopia

yep, utan tvekan=) tur man är ur det träsket nu...

Visa signatur

Have you witnessed the power of the Twisted Rune?
Linux är bara gratis om din tid är värdelös.

Permalänk

Diablo, Delta 1, RTCW och CS har ju förstört mer än jag är villig att erkänna. Spel är ondskan......jag tycker om ondskan.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bannderas92
SÄger BARA COUNTER-STRIKE SPELA DEt i snart 5 år Har forfarande inte slutat undrar när det blir av hehe... Jag Är Fast !!

Du började spela det när du var 7? Har ens Half-Life funnits så länge.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BadElvis
Jag kan sluuta när jag vill

"It's not like i have a problem"

Ont. Duke Nukem 3D ...
Förvandlade mig från en smal aktiv 6 åring till till en tvättäkta datornörd. Jag arbetar fortfarande på att får bort den stämplen. Fast eftersom jag hänger här så kan jag nog göra ett bättre jobb

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MiSA
Du började spela det när du var 7? Har ens Half-Life funnits så länge.

Gå en mattekurs.

Visa signatur

Just do it.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MiSA
Du började spela det när du var 7? Har ens Half-Life funnits så länge.

Half-life släpptes 1998. 8 år sen alltså.

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mortifer666
Half-life släpptes 1998. 8 år sen alltså.

Sen var snubben född 92 och då har han alltså spelat sedan 9 års ålder.

Visa signatur

Just do it.

Permalänk
Medlem

need for speed 2 och mechwarrior 2, tillsammans med lite zork och doom. Det var de som drog mig in i spel världen. Fast jag tror inte att det har gått ut över skolan.

Visa signatur

alla forumedlemmar skapar glädje.
vissa när de loggar in.
andra när de loggar ut.

Permalänk
Medlem

Msn och fjortisar ^^

Annars är det Call of Duty : United Offensive och Call of Duty 2

Permalänk
Medlem

Inget spel, men IRC. OjojOJ vad det har tagit tid. Tänk om man inte känt till irc, lätt att man hade fått 5:a på de flesta kurserna.

I högstadiet tog iofs CS och D2:LoD massor av tid. Men irc är största boven.

Visa signatur

I distrust governments because I’ve studied history. Ask Joe this question: who does most of the killing? Who does most of the theft? Even the body-count of the worst criminals and terrorists pales in comparison to the death toll the average government inflicts on its own people. And it is not criminals who tax away 5/12ths of my income. - Eric S Raymond
http://www.css3.se

Permalänk

WoW+skoltrötthet= Dålig kombination...

Visa signatur

"Apokalypsens fyra Wärschare tågar in" - nienithaur

Permalänk

Återseendet av Soul Blade förstörde några av mina finaste spelminnen för alltid. =/

Visa signatur

Receptforum - Om maten själv får välja

http://www.receptforum.se

Permalänk
Medlem

Flipperspel och några arkadspel jag inte minns namnet på. Var ett med några karatesnubbar som lirade runt i en stad som man varvade några ggr. Fanns ett annat med några kaniner som var liksom scifi i en sidscrollare "shootem up", mycket beroendeframkallande. "1942" ett annat spel som vart jobbigt att slita sig ifrån.
Allt som var på C64 när det kom, speciellt ett som hette Iridium. Spelade Iridium en gång på julaftonskväll från ca kl 21 till 06 på juldagen. Morsan tyckte det var dags när de gick till julottan att vi skulle gå och lägga oss...

Det jävliga är att det blir inte bättre med åren. Har just nu fastnat i DoD-Source ordentligt..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zEm
Msn och fjortisar ^^

= boobies!

Visa signatur

Lille Hard Gay får gärna PM:a mig i vilken tråd jag ljugit, puzz
www.scififorum.se | www.ageofconan.se

Permalänk

Tror nog det var diablo II/Lod faktiskt=)

Permalänk
Medlem

Tyvärr är jag gammal nog att säga Sierra's Police Quest.

Permalänk
Medlem

Populos på Amiga efter att ha nått lvl 700 någonting på 2½ månad var det dags att gå utomhus igen

Visa signatur

Martha's Second Law of the Universe
The more things an item is designed to do, the less likely it is to do any of them very well .

Permalänk
Medlem

postal 2, jag pissade på en kille på gatan o åkte in i 3 dygn.

Visa signatur

Cooler Master V1000 80+ Gold | Asus SABERTOOTH X79 | i7 3930K | 16GB Corsair VENGEANCE 1600MHz QUAD CHANNEL | SSD: Corsair Force Series 120GB HDD: Samsung 1TB | EVGA GTX1080 FTW

Permalänk
Medlem

W O W

Visa signatur

Manchester United

Permalänk
Medlem

Tibia ^^

Visa signatur

MSI P67A-C45 | i5 2500k 3.30GHz @ 4.5GHz | Asus GTX 660 TI-DC2 980/6008 @ 1160/6900 | 16384MB Corsair DDR3 | Samsung SSD 830 Series 256GB, WD 1TB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dunde
Flipperspel och några arkadspel jag inte minns namnet på. Var ett med några karatesnubbar som lirade runt i en stad som man varvade några ggr. Fanns ett annat med några kaniner som var liksom scifi i en sidscrollare "shootem up", mycket beroendeframkallande. "1942" ett annat spel som vart jobbigt att slita sig ifrån.
Allt som var på C64 när det kom, speciellt ett som hette Iridium. Spelade Iridium en gång på julaftonskväll från ca kl 21 till 06 på juldagen. Morsan tyckte det var dags när de gick till julottan att vi skulle gå och lägga oss...

Det jävliga är att det blir inte bättre med åren. Har just nu fastnat i DoD-Source ordentligt..

Hah. Värsta oldschool!

Inte för att det var "på min tid" men 1942 och Iridium är ju riktiga höjdare :]
Kommer ihåg jag våldgästade (bokstavligen) min kusin som bodde granne (och var 10 talet år äldre) bara för att kunna sitta och leka med c64

Permalänk
Medlem

irc formligen dödade min gymnasietid, kryddat med 8h dagligt counterstrike nötande. men det var ju roligt iaf

Visa signatur

K M K !