Permalänk

Modplaner

Tja!

snart är jag färdig med mitt mod-projekt "kuben"....resultat blev lyckat så jag tänker börja forma ny idé.....vad tror ni om den här skissen?

den är en FlewPower låda med endast 2 fläkta som skapar ett extremt genomflöde...+ att fläktarna är stora och tysta.... bätte än många små...

så vad tycks kasst lr bra?

vad kan göras för kul med den här?

Visa signatur

Kakor kakor kakor

Permalänk
Medlem

Jag tror att du ska börja rita i sketch up eller liknande.
Det är svårt att se proportionerna på ritningen.

Permalänk
Medlem

Kan nog bli bra, du ska använda ett nano-itx eller?

Visa signatur

Sist jag var aktiv här var nedan min setup, nu vet jag inte ens vad jag har för hårdvara under mina händer...

|AMD Athlon 3800+ Dual Core|DFI Lanparty Ultra-D Nf4|2048 mb Ram|DiamondMax160 gb 7200rpm|Tagan 2force 430w|Thermaltake Tsunami <---- Till salu!! |XFX 7800 GT 256mb |

Permalänk
Medlem

ser mer ut som en parallelltrapetsblock än en kub tycker jag allt men, är det så du vill ha det så

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ryden
ser mer ut som en parallelltrapetsblock än en kub tycker jag allt men, är det så du vill ha det så

Hna har ett annat projekt "kuben"

Permalänk
Medlem

ahh, på det viset, då förstår jag tyckte man borde ha lite känsla för vyer iaf!

Visa signatur
Permalänk

LOL!

njae flewkuben skall vara i plexi eftersom jag får gratis från akriform. det måste ju utnyttjas...och designed måste vara sån för att få maxiflew

men jag tänder på kuber

Visa signatur

Kakor kakor kakor

Permalänk
Medlem

jodå jag tycker det ser bra ut men borde du inte ha moderkortet i botten istället för på sidan?

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!