World of Warcraft-tråden del 2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gavve
Igår 22.22 fick man ner ragnaros för första gången någonsin. Första för guilden och första för mig. (Nathul 60 hunter, Regulators på Kul tiras)

En film som en i guilden gjorde. Första han gjort men den är helt ok.

http://www.fastdump.net/download.php?file=0f3462e6ba2f3d08cf3...

http://www.uploadspy.com/view.php?file=74c224af

http://www.hostfilez.com/download.php?file=488

Jaha, Grats då.

Jag vet inte om det är sant, men det går nått rykte på min server att en guild, kommer tyvärr inte ihåg vad den hette, har Klarat av Naxx redan.

Jag hörde det i helgen, så nångång innan det hade de klarat av den..

EDIT*

nä, tog bort de där med instancer, Skriv bara vilken instance ni tycker är roligast!

Jag tycker Zul'Gurub.

Permalänk
Medlem

fick en fråga av en polare när vi var ute och chilla med en fika
Frågan kom pga av att mitt kompisgäng är alla med på att level 1-20 är så tråkig, så svara mer än gärna på frågan, alltid roligt att se vad folk tycker
"Om du skulle få starta en gubbe direkt från level 20, vilken klass skulle du välja att få då och varför?"

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RedFLip
fick en fråga av en polare när vi var ute och chilla med en fika
Frågan kom pga av att mitt kompisgäng är alla med på att level 1-20 är så tråkig, så svara mer än gärna på frågan, alltid roligt att se vad folk tycker
"Om du skulle få starta en gubbe direkt från level 20, vilken klass skulle du välja att få då och varför?"

Mer att level 1-59 är tråkigast..

Men jag skulle välja en Rogue. Känner för o göra en gubbe med dps så..

Permalänk
Medlem

Jag skulle nog välja att köra med druid tror jag. Men endast om jag fick köra som feral vid lvl 60 också

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem

Vad är det intressanta med den spekulationen egentligen? Man väljer väl inget annat än vad man skulle ha valt annars också?

Hade man fått välja en som var level 60 kan jag nog tänka mig att det kan vara skillnad dock. Om man slapp allt det jobbiga (1-59), så misstänker jag att man skulle prova på någon klass man inte spenderat lika mycket tid med av någon anledning. Mest för testandets skull, sen hur det skulle hålla i längden vet jag inte.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem

Då har man lämnat guilden och startat en warrior.
Får se hur detta går!
Skaffade precis 7k rep med argent dawn, köper arcane crystals och nexus så man blir naxx attuned sen slutar man med den karaktären...
Aja, hellre lira med polare än några jobbiga personer man hittade över internet.

Så, för första gången ska jag köra en fury warrior. Får se hur detta slutar när jag når upp till 60.
Uppe i 28 nu på ett par dagar, fast just nu har jag tappat lusten att spela så mycket.
Kollar hellre lite då och då hur det går för syrran i naxx.
Deras tank fick just delen till sin fjärde tier 3 del, tror det var shoulders.

Är det bara jag eller har hordes en jävla massa springa runt hela barrens quests?
Första gången jag har orkat levla upp en förbi 15 och jag tycker jag bara springer upp och ner hela dagarna...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Brains
Då har man lämnat guilden och startat en warrior.
Får se hur detta går!
Skaffade precis 7k rep med argent dawn, köper arcane crystals och nexus så man blir naxx attuned sen slutar man med den karaktären...
Aja, hellre lira med polare än några jobbiga personer man hittade över internet.

Så, för första gången ska jag köra en fury warrior. Får se hur detta slutar när jag når upp till 60.
Uppe i 28 nu på ett par dagar, fast just nu har jag tappat lusten att spela så mycket.
Kollar hellre lite då och då hur det går för syrran i naxx.
Deras tank fick just delen till sin fjärde tier 3 del, tror det var shoulders.

Är det bara jag eller har hordes en jävla massa springa runt hela barrens quests?
Första gången jag har orkat levla upp en förbi 15 och jag tycker jag bara springer upp och ner hela dagarna...

Sitter ungefär i samma sits, inte riktigt. Jag och en polare lämnade en guild som är ganska nya och har nyss börjat med raida endinstanser. Lagom där så slutar man och börjar på en alt. Lite synd, men känns bäst så nu ändå.

Just nu är jag bara level 25 med min horde-karaktär. Ja, det är drygt i barrens, helt klart. Långa sträckor i tråkigt landskap. Jag har passerat det området nu, men segar mig fram väldigt sakta. Just nu irrar jag omkring i Hillsbrad, och där blir man bara förbannad. Ständig plåga att vandra där. Har parkerat min main i samma område när någon gankar mig. Idiotiskt må folk tycka, men jag måste få ut min hämnd mot dessa "??" som kommer och "one-shottar" en.

Det är sommar och fint väder ute. Man har ingen lust att sitta inne vid datorn på samma sätt, så det är största anledningen till min slöa framfart. Man får passa på att nöta om det regnar eller vila huden pga för mycket solbränna. Fast det har ju sin tjusning ibland att spela när vädret är som finast, varvat med grillning, dricka och umgänge. Har dock bara tillgång till balkong. >_<

Börjar nästan spåra ur till sommarnattspoesi... uttråkad som man är.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem

Någon som vet vad moden som gör att vilket mount man än har så ser det ut som kodo PvP mountet heter och vart jag kan få tag på det?

Visa signatur

q][0n^

Permalänk
Glömsk

Finns det någon sajt som har statistik över vilka races/classes som är vanliga/ovanliga på olika realms? Kommer ihåg att jag besökte en sån sajt för nått år sedan.

Visa signatur

...man is not free unless government is limited. There's a clear cause and effect here that is as neat and predictable as a law of physics: As government expands, liberty contracts.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Psionicist
Finns det någon sajt som har statistik över vilka races/classes som är vanliga/ovanliga på olika realms? Kommer ihåg att jag besökte en sån sajt för nått år sedan.

http://www.warcraftrealms.com/

Fast enligt blizzard så är det mesta fel...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av qion
Någon som vet vad moden som gör att vilket mount man än har så ser det ut som kodo PvP mountet heter och vart jag kan få tag på det?

Genom patch 1.11 så kan man inte byta ut modellerna.

Visa signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb DDR5 6000MHz CL36 | GeForce RTX 4080 | Custom Loop Cooling]
Det heter DATOR, inte DATA!

Permalänk
Medlem

Är det emot Blizzards regler att hjälpa andra för pengar?

Visa signatur

I am 43% addicted to World of Warcraft. What about you?

Permalänk
Medlem

Kan man slänga sina delar ur ZG settet o sedan få tillbaka dem hur många gånger man vill från NPCn på ön? Jag använder inte skiten mer men de känns fel o bara slänga de om man inte kan få tillbaka de, o jag vet att man kan iaf få tillbaka sitt halsband som man får

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ozzit
Kan man slänga sina delar ur ZG settet o sedan få tillbaka dem hur många gånger man vill från NPCn på ön? Jag använder inte skiten mer men de känns fel o bara slänga de om man inte kan få tillbaka de, o jag vet att man kan iaf få tillbaka sitt halsband som man får

Betvivlar det.
Sälj - få nytt - sälj - få nytt - epic mount
Sharda - få nytt - sharda - få nytt - epic mount

Permalänk
Medlem

ja testade, de funkar att få tillbaka delarna från NPCn
Det går inte att sälja/disenchanta delarna, riktigt bra tycker ja... sparar mig lite bag slots

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ozzit
ja testade, de funkar att få tillbaka delarna från NPCn
Det går inte att sälja/disenchanta delarna, riktigt bra tycker ja... sparar mig lite bag slots

men vem vill egentligen ha de delarna?
när man har T2 så vill man egentligen inte ha nå sämre... synd är bara att T2 är så dyrt att reparera... men det tjänar man in när man springer igenom BWL på 3 timmar och säljer allt man dissar

Permalänk
Medlem

Känner att WoW börjar bli jeeevligt tradit nu. Är med i en raidande guild på Xavius (är på nefarian) men känner att spelet är rent ut sagt astråkigt när man inte raidar. Jag gillar inte att grinda med min druid :/
Försöker fiska upp en Dwarf Hunter på servern Ragnaros men det är så satans tradit, är lvl 21. Vill ha honom till 30 så jag kan följa en lvling guide från wow-pro. Men det pallar jag inte. Vad ska jag göra? Känner mycket folk på Xavius och en IRL polare på Ragnaros, men han kan man inte sitta och prata med hela tiden =/

Permalänk
Medlem

låna ut ditt acc till nån polare som är intresserad så kan han få göra grovjobbet på din hunter

gjorde det med min rogue, min polare drog upp den från 26 till 37 (han lirade dag och natt ) sen tyckte han att wow sög och jag tog tillbaka accountet med en lvl 37 rogue istället för 26

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ozzit
ja testade, de funkar att få tillbaka delarna från NPCn
Det går inte att sälja/disenchanta delarna, riktigt bra tycker ja... sparar mig lite bag slots

Kostar det nåt att få ut nya? Skulle varit smart och sålt innan patchen och hämtat ut nya senare då.

Permalänk
Medlem

Vene vad ni gör, men en i guilden fick nya ZG-prylar igen nu efter patchen och gick och sålde det bums, ~4g

Visa signatur

nex - violent death, slaughter, death

Permalänk

har ett grymt irriterande problem som jag behöver hjälp med, exakt 1 min o 20 sec efter att jag har loggat in blir jag disconnectad.
någon som har något tips?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Numinator
har ett grymt irriterande problem som jag behöver hjälp med, exakt 1 min o 20 sec efter att jag har loggat in blir jag disconnectad.
någon som har något tips?

Stäng av datorn precis 1min o 19 sec efter du loggat in. Nämen seriöst, låter jäkligt skumt. Ingen router som spökar?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Degeneration
Stäng av datorn precis 1min o 19 sec efter du loggat in. Nämen seriöst, låter jäkligt skumt. Ingen router som spökar?

nej, har ingen router

Permalänk
Medlem

Då har Hrafnin Flyger (Svensk guild) på Bloodscalp tagit Nefarian i BWL för första
gången...

Har nu tagit:

Hela BWL
Hela MC
Hela AQ20
Hela ZG
Onyxia

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Garnax
Då har Hrafnin Flyger (Svensk guild) på Bloodscalp tagit Nefarian i BWL för första
gången...

Har nu tagit:

Hela BWL
Hela MC
Hela AQ20
Hela ZG
Onyxia

Grattis!

Visa signatur

E ä e å å i å ä e ö meaning There is a small river and in this small river there is an island .

Permalänk
Medlem

Gjorde en kul grej nyss på Quel'Thalas servern, vi drog igång en 40 Raid och attackera undercity, gick bra de 10 första minuterna tills folk börja inse att allt fler dog och försökte ta sig upp för hissen igen men de var ju där några hordes tog en efter en. Men de var kul så länge de vara

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Medlem

Hejsan , jag är en warlock!
Jag undrar vart man tar (får) första halsbandet i zg som man sedan byter ut beroende hur äns rep med zg är..

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ozvald
Hejsan , jag är en warlock!
Jag undrar vart man tar (får) första halsbandet i zg som man sedan byter ut beroende hur äns rep med zg är..

Du får det av trollet som du lämnar in questitems till för att få classitemsen där på yojomba island eller vad det heter. Tror dock att du måste vara friendly för första.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AnkanII
Känner att WoW börjar bli jeeevligt tradit nu. Är med i en raidande guild på Xavius (är på nefarian) men känner att spelet är rent ut sagt astråkigt när man inte raidar. Jag gillar inte att grinda med min druid :/
Försöker fiska upp en Dwarf Hunter på servern Ragnaros men det är så satans tradit, är lvl 21. Vill ha honom till 30 så jag kan följa en lvling guide från wow-pro. Men det pallar jag inte. Vad ska jag göra? Känner mycket folk på Xavius och en IRL polare på Ragnaros, men han kan man inte sitta och prata med hela tiden =/

WORD!

Jag har faktiskt provat och variera också.. hehe.

Den enda gubben jag har kört långt med är min main, level 60 Pally.

Sen har jag en jädra massa alts, för jag ville göra ny gubbe, men när man har kommit en liten bit så blir det tråkigt.

Alltså, när man närmar sig för o börja spela Duskwood, Wetlands och STV! Då suger det.. hehe lika tråkiga alla tre ställena..

har en hunter(level 22), Mage(level 30), Druid(level 21), Mage (level 21, annan server*Första char*), Priest (level 14), Rogue (level 9), Warrior (level 9, annan server), Shaman (level 7, annan server), Warrior (level 5), Warlock (level 3, xD)
Sen har jag en level 1 Paladin som bank.. haha

Funderar på om jag ska försöka få upp mage'n till level 60 ändå.. :/ nu när jag snart har sommarlov xD, sommarjobb förstår ni.

EDIT*

/2 WTS My Wow Account. You will get all the CD's, books and all other stuff that belongs. Just cod me with 100gold and I will send you my PW back, im going to stop play wow... C'mon people...

Undrar om nån hade svarat på det.. xD

Permalänk
Medlem

Någon som vet varför serverna är nere?

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE