Permalänk
Medlem

[Webbdesign] Blivande Portfolio

Hejsan,
Har varit igång i photoshop igen och skulle ha lite kritik på hur det ser ut och vad jag kan förbättra.
Som sagt är det design för min portfolio

<borta>

Visa signatur

Zadazi - Citera mig om du vill att jag ska komma ihåg att svara. :P

Permalänk
Medlem

länk ?

Visa signatur

WS: Asus ROG Strix B550-I Gaming | R5 5600x | NH-L12 Ghost S1 | 32GB | RTX 3060 OC 12GB | Ghost S1 MKIII
NAS: QNAP TS-431 - 3x4TB WD Red
Phone: Xiaomi Redmi Note 11 Pro 5G

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LINJEinc
länk ?

Funderat på att läsa hela inlägget inklusive kolla bilden? :>

OnT: Ser riktigt bra ut, men jag får inte riktigt ihop en dator och tjänster.

Visa signatur

Neun und neunsich.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av C22H28N2O
Funderat på att läsa hela inlägget inklusive kolla bilden? :>

OnT: Ser riktigt bra ut, men jag får inte riktigt ihop en dator och tjänster.

Dator med tjänster, var mer en nödlösning kunde f'n inte komma på något som symoliserade det.
Så har någon en ide på vad man kan ha för bild på tjänster skulle jag bli glad. ^^

LINJEinc: Testa att klicka på den lilla bilden i mitt första inlägg. ^.~

Visa signatur

Zadazi - Citera mig om du vill att jag ska komma ihåg att svara. :P

Permalänk

Jag ser då ingen liten bild. Ska tydligen finnas en där nånstans från imageshack men tydligen så ser inte alla den så en textlänk skulle nog hjälpa

EDIT: Där kom den...fick uppdatera sidan med postningen. Antar att de gråa strecken bara är stöldskydd. I så fall ser den helt ok ut.

Visa signatur

Även vackra fåglar skiter

Permalänk
Medlem

Ser bra ut, dock väldigt väldigt lik kubricktemat som finns till diverse bloggar. Sen så är jag inte helt hundra på gräset, ser lite mysko ut.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Tjänster är beroende på vad du vill erbjuda för tjänster, men generellt skulle det kunna vara ett handslag mellan två personer. Jag tror det skulle göra sig bättre med att bakgrunden slutar i lätt rosa (eller svart kanske?), istället för gräset. Loggan kanske behöver vara lite tjockare, eller hårdare dragen inre skugga, ljusblå och grå smetar gärna in i varandra.
Annars ser upplägget bra ut, kommer nog bli en väldigt lätthanterlig sida för användaren.

Visa signatur

i7 920 | 12GB DDR3 | GTX 480 | GA-X58A-UD7 | 160GB SSD X25-M G2 | 1TB F3 HD103SJ | W7 64-bit | Mac Mini
Webb: bluekitestudios.com

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av docster
Ser bra ut, dock väldigt väldigt lik kubricktemat som finns till diverse bloggar. Sen så är jag inte helt hundra på gräset, ser lite mysko ut.

Jo, den var ganska lik, Sidans design är dock inte inspererad av den för fem öre då jag aldrig sätt den, mer inspererad av min gammla sida, som folk gillade. [länk]
Gräset ska jag försöka få att se mer riktigt ut, det ska få en mer grön färg. ^^

save: Tack för förslaget ska se vad som går att göra där.

brandskadad: Det stämer sträcken är där för att skydda sidan. ^^

Och tack alla för kritiken.

Visa signatur

Zadazi - Citera mig om du vill att jag ska komma ihåg att svara. :P

Permalänk
Medlem

Tycker loggan/headern är väldigt primitiv och inte passar in, gör en ny lite flashigare!

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av XarpH
Tycker loggan/headern är väldigt primitiv och inte passar in, gör en ny lite flashigare!

Jo, kanske det testade att sätta ditt min logo i 3D format och det passade ganska bra så i den slutliga designen kommer den ha en "flashigare" loggo. ^.~

Visa signatur

Zadazi - Citera mig om du vill att jag ska komma ihåg att svara. :P