Permalänk
Medlem

Nja lionna är billigt att köpa adena på men nej kommer inte göra det, är ganska 'set' med min rustning, A grade i i så got som allt o har alldrig ebayat

Förvisso saknar soul crystal, samt A grade yewerly ^^ men aja när man har råd skaffar jag det

I vilket fall som hellst, hur går event för er? spelade just nu 2 timmar och fick 9 drops... hurra... INTE. har totalt 57 st dock.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Medlem

Följer samma mönster för dropsen som det brukar göra, det beror helt på vilken tid du spelar. I går natt så fick jag runt 45 (tror jag det var) på två buffrundor. Idag så fick jag tre på 4 timmar ungefär.

Permalänk
Medlem

34 Greater Swift Attack Potion
27 Greater magic haste potion
90 Grater Haste Potion
1 EAB
1 EWA
6 EAC
6 EWD
8 EAD

Gah grindat i 14 timmar.... aja ^^.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MugiMugi
Nja lionna är billigt att köpa adena på men nej kommer inte göra det, är ganska 'set' med min rustning, A grade i i så got som allt o har alldrig ebayat

Förvisso saknar soul crystal, samt A grade yewerly ^^ men aja när man har råd skaffar jag det

I vilket fall som hellst, hur går event för er? spelade just nu 2 timmar och fick 9 drops... hurra... INTE. har totalt 57 st dock.

Du gillar smileyn ":P" va?

Permalänk
Medlem

Hur många pollen behöver man för att få en bra pumpkin? MugiMugi hur många hade du för att få allt detdär?

Visa signatur

Intel i7 5820k @4Ghz || ASRock x99m killer || Gigabyte RTX 2080 || Crucial DDR4 16gb @2600mhz || Noctua NH-D15 || Samsung 840 Evo 500gb

Permalänk
Medlem

50 för en stor hörde jag ab en vän...

Permalänk
Medlem

55 eller 6

50 för den stora sen 5 för att öpna den
1 för den lilla och 5 för att öpna den.

Båda kan ge samma sak, den stora ger mer på en gång t.ex..

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Medlem

förresteb adena, pratade med någon som köppt 1.5miljarder adena köppt 3 Drac bows med focus. ska sälja dem i C5... och sen sälja adenan. han har tydligen spelat för länge sedan. fast han kan tjäna en del. kolla bara på deamonsword med MM. heliga helvete vad dem kostar för att vara B-grade.

och sen förresten... nu i helgen smäller det, vi måste visa att vi är störst av en anledning på hindemith. ska bara post Screenshot på våran enemylist. (alla har förklarat krig tillbaka ^^) (utom, Dontlookatme och Bloodknight, som är farmar claner)

EDIT: här är listan.

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk
Medlem

Tja inte så stor igentligen ha så kul vi har våran del av PVP nu förtiden LOL.

Dock mest Drama +++ på vår server för stunden, största griefer aliancen håller på att krasha totalt, störe delen av deras spelare följer inte han längre värkar det som

Först var vi KOS, sen blev vi det inte utan ifall de ville attakera oss varsegod... bara på grund av att typ ingen attakerade oss i huvud taget LOL.

Samt myckat annat C5 kommer bli intresant, slår vad om att den aliansen splitras ^^.

----

Blä.... testat C5 tillräckligt nu, slutsats. PVP är nu ennu mer FUCKED UP än NÅGONSIN FÖRUT. Dagger users är lika bra som förut t.ex. nukers har inte förändrats ett förbannat skvatt, störe delen av warior klasser kan inte enns ta kål på tanks........ O.S.V.

Vist vist väldig bra balans de har fixat... INTE.

PS Healers äger inte nukers healers äger summoners men INTE nukers, inte i huvud taget.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Medlem

Nukers > allt

kommer aldrig ändras

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MugiMugi
PS Healers äger inte nukers healers äger summoners men INTE nukers, inte i huvud taget.

Necros fick iaf en till svag sida då alltså...

En fråga, fick Bishops den typ delete undead skillen?

Permalänk
Medlem

Nu har PTS servern (från 5:e Juli) läckt ut på marknaden och säljs för 8k$.

Så nu kommer vi inte ligga långt bakom er alls, utan full C4 är ett faktum.
3x Lineage2 är enormt mycket roligare än 1x ;>

Visa signatur

"Bästa sättet att få ett arbete att verka svårt, är att skjuta upp det" - Winston Churchill

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Twizz
Necros fick iaf en till svag sida då alltså...

En fråga, fick Bishops den typ delete undead skillen?

Um Necros är nukers inte summoners, de har summons samt DD skills, summoners hare summons samt INGA dd skills, lite skillnad alltså.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MugiMugi
Um Necros är nukers inte summoners, de har summons samt DD skills, summoners hare summons samt INGA dd skills, lite skillnad alltså.

Ja men dom har ju summons och transfer pain etc. så det borde räknas som en summoner?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Twizz
Ja men dom har ju summons och transfer pain etc. så det borde räknas som en summoner?

Dom är någon combo mellan nuker och summoner, och gör förbannat ont xD

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lorithlor
Dom är någon combo mellan nuker och summoner, och gör förbannat ont xD

Mjo, det vet jag men det största problemet med en Necro är ju att den tål skitmycket pga. transfer pain och därför hinner göra så mycket innan han dör. Nu med en Bishop kan man ju få väck han summon direkt...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Twizz
Mjo, det vet jag men det största problemet med en Necro är ju att den tål skitmycket pga. transfer pain och därför hinner göra så mycket innan han dör. Nu med en Bishop kan man ju få väck han summon direkt...

yep, och får inte andra summoner typ någon skill som heter "betray" eller liknande? Som gör att summonen attackerar sin "mästare" ^^

Permalänk
Medlem

Jag har öppnat ögonen för detta spelet, börjar tröttna på wow efter 2 år.
Jag tänkte att jag kan ju "testa" spelet(de flesta fattar vad jag menar^^)
Men tycker det lagga lite, men de är spelbart och jag älskar det.
Systemet jag kör är:
2,8ghz Intel
1024mb PC3200
ATI 9600XT

Tror jag kör på för höga inställningar och upplösning :)..Har 1280x1024 och nu runt avarage på grafikinsällningarna(tror jag det var).
Vad tror ni, minska upplösningen kankse?

Och vilken är den bästa start klassen, tänkte mig en Elf krigare -> Scout osv.

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RedFLip
Jag har öppnat ögonen för detta spelet, börjar tröttna på wow efter 2 år.
Jag tänkte att jag kan ju "testa" spelet(de flesta fattar vad jag menar^^)
Men tycker det lagga lite, men de är spelbart och jag älskar det.
Systemet jag kör är:
2,8ghz Intel
1024mb PC3200
ATI 9600XT

Tror jag kör på för höga inställningar och upplösning :)..Har 1280x1024 och nu runt avarage på grafikinsällningarna(tror jag det var).
Vad tror ni, minska upplösningen kankse?

Nja, det kommer nog inte lagga mindre ändå... Ta bort skuggor och mark detaljer då flyter det på mycket bättre. Upplösningen gör inte så stor skillnad.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av RedFLip

Och vilken är den bästa start klassen, tänkte mig en Elf krigare -> Scout osv.

Beror på vad du ska göra

Necros och dom flesta andra magiker smeker typ alla så i PvP kan man ju spela en sån om man vill ha det lite lättare än meele för meele suger verkligen i pvp. Dock tycker jag det är såååååå sjukt jävla trist att grinda med en magiker, spelade en till lvl 44 och sen började jag en dvärg.

Jag har lirat spelet på privata servrar nu en sväng och Warcryers är jävligt bra i pvp med deras drain life.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Twizz
Beror på vad du ska göra

Necros och dom flesta andra magiker smeker typ alla så i PvP kan man ju spela en sån om man vill ha det lite lättare än meele för meele suger verkligen i pvp. Dock tycker jag det är såååååå sjukt jävla trist att grinda med en magiker, spelade en till lvl 44 och sen började jag en dvärg.

Jag har lirat spelet på privata servrar nu en sväng och Warcryers är jävligt bra i pvp med deras drain life.

Jag är lite splittad över vad jag vill göra...Antingen någon form av grym melee eller magiker, men frågan är ju vad som är det bästa som första klass

EDIT: Orc verkar lovande, men vilken klass ska man välja då tro?

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RedFLip
EDIT: Orc verkar lovande, men vilken klass ska man välja då tro?

På Teon är det typ 4 Tyrants kanske som är 65+ lvl och nästan samma med Destroyern så dom är inte så poppis.
WC's och OL's är desto mer populära. OL's är egentligen bara bra i en ally men när man väl har en OL i allyn är man vääääldigt tacksam

Jag är rätt saker att du kommer lessna och byta char så ta nått som bara känner lite för i början. Kanske en Dagger user lr nått, sen när du spelat till lvl 40 testar du nått annat osv.

90% av alla jag känner har bytt sin första char.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Twizz
På Teon är det typ 4 Tyrants kanske som är 65+ lvl och nästan samma med Destroyern så dom är inte så poppis.
WC's och OL's är desto mer populära. OL's är egentligen bara bra i en ally men när man väl har en OL i allyn är man vääääldigt tacksam

Jag är rätt saker att du kommer lessna och byta char så ta nått som bara känner lite för i början. Kanske en Dagger user lr nått, sen när du spelat till lvl 40 testar du nått annat osv.

90% av alla jag känner har bytt sin första char.


Starta en Human fighter -> Rogue..så får vi se

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

Så underbart mycket problem de har haft på sistonde..

Specielt kul att man får redat på att alla exploits som funkade i PTS i C4 var fortfarande kvar på servern...... Hur roligt är det?

Samt nu så resetade de oxo alla lösenord på grund av möjliga exploits som kunde ha funnits >< så roligt att man inte enns kommer ihåg enns hemliga lösenord, samt över 10.000 som har skickat suport tickets... så lär ta ett äckligt bra tag innan man kan spela igen....

I alla fall en film jag tog på PTS när den var uppe

http://lineage2.mugimugi.org/l2movies/down.php?FILE=PTS_HACKE... 68,2 MB

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Medlem

Hehe, dock är ju sånna ledtrådar bra att memorera pga. sånna här saker

Jag minns båda mina, dock är jag inte så aktiv spelare atm...

Länken funkar inte Mugi.

Permalänk
Medlem

OK fixade länken nu.

Samt varför jag inte vill ha 'secret password' skräp är på grund av att systemet är 100% osäkert, så skriver alltid en extremt lång rad text, och tro mig jag har alldrig glömt av mitt lösenord hitils så behöver fan indet det skräpet.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MugiMugi
är på grund av att systemet är 100% osäkert

Men, nej. På vilket sett skulle det vara osäkert? Om det verkligen bara är att trava in och hämta lösenorden kanske du kan skriva ner här hur man skulle gå till väga då? Nu får du ju bara sota för din egen dumhet..

Visa signatur

Landslide.nu - För er som vill diskutera allt mellan himmel och jord i där demokrati och yttrandefrihet ligger som högsta prio

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Smokerdave
Men, nej. På vilket sett skulle det vara osäkert? Om det verkligen bara är att trava in och hämta lösenorden kanske du kan skriva ner här hur man skulle gå till väga då? Nu får du ju bara sota för din egen dumhet..

På grund av att folk som känner dig väl kan lätt lista ut dem, oftast kan man bara välja dumma fråger som vad heter ditt husdjur o.s.v som 'secret password' så skulle inte kalla det dumt, bara rejält osäkert system.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Medlem

Frågan var ju "What's the name of your favo pet?"

Det betyder ju inte att djuret lever etc. och vem av dina "vänner" som känner dig så väl skulle bry sig om sån information OM du skulle någonsin säga det.... och om han på något sätt skulle använda informationen på det sättet så skulle jag inte använda ordet "vän" om honom.

Systemet är ju klockrent tycker jag... Det finns ju få sätt att veta sånna saker om personer. Dessutom måste dom känna mig så väl så dom vet mitt födelse datum med. Själv lägger jag dom aldrig på minnet...

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MugiMugi
På grund av att folk som känner dig väl kan lätt lista ut dem.

Ett hett tips att börja med kan ju vara att inte umgås med "vänner" som hade snott ett konto.. Oavsett om dom vet vad din mamma hette i efternamn som ogift eller inte.

Visa signatur

Landslide.nu - För er som vill diskutera allt mellan himmel och jord i där demokrati och yttrandefrihet ligger som högsta prio

Permalänk
Medlem

bleh. resetat pass men pts har inte den databasen.. jag vill lira lite C4 ju,...

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1