World of Warcraft-tråden del 2

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

im a happy shaman hoppas man kan buffa tex main hand WF och off hand med rockbiter

Visa signatur

a:|Mitt hus är fullt av idioter!
b:|Jasså, är du ensam hemma?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av likkwiq
im a happy shaman hoppas man kan buffa tex main hand WF och off hand med rockbiter

Kommer troligen aldrig hända, så förvänta dig ingenting

Visa signatur

nex - violent death, slaughter, death

Permalänk
Medlem

Just nu har jag det EXTREMT tråkigt i min levelings-session! Är lvl 25, Human mage. So far - so good. Nu börjar ställena ta slut tycker jag, ska följa James Leveling Guide på lvl 30 hade jag tänkt mig.
Men det är 5 lvls kvar, vart ska jag ta dessa? Är i stonetalon mountain för tillfället, men man hinner knappt ta en mob innan man blir ihjälslaktad av 20st hordes.
Tips tack?
För övrigt, om ni lirar på Vek'nilash, Alliance då, och inte har någe att göra. Kör mig igenom stockades Bara att whispa "Imnotsad".

Permalänk

grinda och questa i duskwood, det ligger bredvid elwelyn forest(stavning?!) som ligger nära stormwind

Visa signatur

Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AnkanII
Just nu har jag det EXTREMT tråkigt i min levelings-session! Är lvl 25, Human mage. So far - so good. Nu börjar ställena ta slut tycker jag, ska följa James Leveling Guide på lvl 30 hade jag tänkt mig.
Men det är 5 lvls kvar, vart ska jag ta dessa? Är i stonetalon mountain för tillfället, men man hinner knappt ta en mob innan man blir ihjälslaktad av 20st hordes.
Tips tack?
För övrigt, om ni lirar på Vek'nilash, Alliance då, och inte har någe att göra. Kör mig igenom stockades Bara att whispa "Imnotsad".

Grinda skelett i Duskwood ~ Raven Hill Cemetary

Permalänk

Jag stannar vid authenticating. Defias. Någon som får liknande?

Permalänk
Medlem

Jo har samma problem.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Don Johan
Jag stannar vid authenticating. Defias. Någon som får liknande?

Permalänk
Medlem

yep, samma här. Fastnar på Authenticating (Haomarush).

Visa signatur

nex - violent death, slaughter, death

Permalänk
Medlem

fan vad gööt! när jag väl har tid att spela funkar det inte. jag kommer alldrig hinna bli lvl 60:P

Permalänk
Medlem

verkar som wow är nere igen: /

Synd om oss som grindar honor

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AnkanII
Just nu har jag det EXTREMT tråkigt i min levelings-session! Är lvl 25, Human mage. So far - so good. Nu börjar ställena ta slut tycker jag, ska följa James Leveling Guide på lvl 30 hade jag tänkt mig.
Men det är 5 lvls kvar, vart ska jag ta dessa? Är i stonetalon mountain för tillfället, men man hinner knappt ta en mob innan man blir ihjälslaktad av 20st hordes.
Tips tack?
För övrigt, om ni lirar på Vek'nilash, Alliance då, och inte har någe att göra. Kör mig igenom stockades Bara att whispa "Imnotsad".

Hej! Är som sagt Duskwood som gäller.
http://www.wow-pro.com/node/604

Permalänk
Medlem

kör väldigt mycket pvp med min shaman atm..
Men är i starkt behov av Enhancment gear, vapen:
2h: TuF
1h+shield: The immovable och Frostbite
Needar helt klart +str gear och +ap gear, älskar verkligen min build atm.
Har ca 500ap bara med full gear atm, och det är ju inte så jävla optimalt
Plus ett bättre 1h vapen hoppas jag att jag får i ZG eller av Onyxia
tips?

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk

hmm, senaste dagarna i ab har det varit grått och disigt, nån som vet varför?

Visa signatur

Anders & Måns: Oj vad mörkt det var, här kan det inte ha varit tänt på länge!
Mitch Hedberg: Jag hatar polotröjor, det känns som om man blir strypt av en riktigt svag person, hela dagen.
R.I.P Övriga Ämnen 2001 - 2005

Permalänk
Medlem

Stormscale.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk

har problem med chatten jag ser vad jag å han jag spelar med skriver men inte alla andra på servern

ser vad guilden skriver också

vad kan det vara för fel?

edit. skrev /join lookingforgroup så nu är det normalt igen

Permalänk
Medlem

Någon som vet hur länge karaktärerna finns kvar på servrarna efter att man har avaktiverat sitt konto?

Permalänk
Medlem

Shenna!, tänkte börja lira wow igen. Men jag har glömmt Account-name och password, kommer inte ihåg mitt hemliga svar heller... vad ska jag göra ? :/

Visa signatur

Dalmas..

Permalänk

Två servrar kvar. Stormreaver och Stormscale /cry

Visa signatur

"640K ought to be enough for anybody."
-Bill Gates, 1981

Permalänk
Medlem

Nu när min server ändå är nere så kan jag passa på att fråga en sak.
I WSG och andra battlegrounds kan jag inte se vad folk skriver i /BG, vad beror detta på? Jag kan säga tt jag delat upp chattfönstren på 3 olika (Guild,Pary,General och Trade). Samt använder confab.

Hur ska jag göra?
// Kevin

Visa signatur

Mycket mumbo-jumbo nu känner jag.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ansgarr
Någon som vet hur länge karaktärerna finns kvar på servrarna efter att man har avaktiverat sitt konto?

Blizzard tar inte bort karaktärer alls men det kan ändras i framtiden. Men dom kommer finnas kvar i minst 6 månader i så fall.

Visa signatur

WS: DFI LP UT X38T2R (Gigabyte X38-DQ6 = Trasigt)| Intel C2D E6750 | 4*1 GiB Twinmos PC2-6400 | ATI Radeon HD4870 1GB | WD Caviar XL "AAKS" SATA 500GB | Antec Neopower 480W | Antec SLK3700-BQE
Server: DFI LP NF4 Ultra | AMD 3000+ "winchester" | 2*512MiB PC3200 | ATI Radeon HD2400pro | 1000GB WD GP, 3*320GB Seagate 7200.10, 250GB WD2500 PATA, 200GB Maxtor DM10 SATA = 2410GB

Permalänk
Medlem

Vad göra som "normal" fritids spelare för att maxa sin honor inkomst?
Just nu grindar jag BG's (mest AB) men är riktigt jobbigt att enns få till 20k honor på en kväll (kan tillägga att ally i min BG group sällan vinner några BG's också).
Och jag spelar inte med några elite epix dårar i pre-maid grupper så det är bara att glömma.

(Arrgh varför vägrar min orginal profila att funka??)

Permalänk
Medlem

för att kunna "satsa" på pvp och bli rank 14 måste du i princip bara köra pre mades så att du vinner nästan varje match du kör, och sen måste man spela nästan hela dagarna, alltså inte bara på kvällarna.

Permalänk
Medlem

Får jag fråga, vad menas med Pre Mades? =/

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cyme
Får jag fråga, vad menas med Pre Mades? =/

Fasta PvP grupper, ett gille te.x. som kör BG's hela tiden med fasta platser osv.

Sen har väll jag inte direkt planer på att bli rank 14 precis (har ett liv utanför WoW). Bara undrade om AB grindande är det bästa sättet att skaffa honor på, tänkte mest att man får hyfsat med honor för killsen och man brukar få ganska bra med bonus honor även om man förlorar en runda. AV får ju bra bonus honor och många kills, men väldigt lite honor för "killsen" och kan ta rugigt lång tid innan det är över (är för övrigt redan exalted med AV så känns meningslöst att vara där). WSG är ju nästan samma som AB men man får ju bara bonus honor för varje lyckad flag cap.
Ja ja är väll bara att grinda på å hoppas man kan ha en changs att nå nästa rank.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kryll2
text

Tack, då vet jag

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem

Har dom ändrat på Bloodlord i Zul'gurub?

Var och dödade honom igår, men hade stora problem att tanka honom vilket jag inte haft innan ? Tappade aggro flera gånger under striden. Spelar i en väldig oerfaren guild men tror inte att det var DPS'en som var problemet, har inte varit det förut iaf.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kega
Har dom ändrat på Bloodlord i Zul'gurub?

Var och dödade honom igår, men hade stora problem att tanka honom vilket jag inte haft innan ? Tappade aggro flera gånger under striden. Spelar i en väldig oerfaren guild men tror inte att det var DPS'en som var problemet, har inte varit det förut iaf.

Verkar som dom ändrat lite på honom. Exakt samma sak hände för oss för ett par dagar sen. Vi har aldrig haft problem med att tanken tappar aggro förut.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kega
Har dom ändrat på Bloodlord i Zul'gurub?

Var och dödade honom igår, men hade stora problem att tanka honom vilket jag inte haft innan ? Tappade aggro flera gånger under striden. Spelar i en väldig oerfaren guild men tror inte att det var DPS'en som var problemet, har inte varit det förut iaf.

Blizzard har gjort honom svårare än innan, han randomchargar den person som är längst bort, om då folk fortsätter DPSa tappar tanken aggro, tror det är så. Men vet inte än.

Permalänk
Medlem

för någon vecka sen var jag på bloodlord i zg med nått random team, var på min warrior i dps gear, all plate ofc, och då gjorde han en attack för 7.5k på mig (var inte watched) ^^

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X | ASUS GeForce RTX 3080 Ti | ASUS ROG STRIX X570-F GAMING | Corsair 32GB DDR4 3600MHz Vengeance | Samsung 980 PRO M.2 NVMe 1TB