Hämtning av filer? lägger sig inte nånstans!

Permalänk

Hämtning av filer? lägger sig inte nånstans!

tjena.Visste inte i vilket ämne jag skulle skapa detta inlägg i så det fick bli det här ämnet. Behöver lite hjälp här.. Det är så att när man ska ladda ner något typ en film från en sida så får man ju den lilla torrentfilen som har för att öppna torrentfilmen. Men nu är det så att jag får inte den torrentfilen längre. Den har innan sparats sig till skrivbordet. Så det har något med nån inställning att göra. Men jag vet inte vad jag ska ställa inte. Har varit inne på inställlningar i firefox på filhämtnings inställning och pillat lite men det hjälpte inte.

Hoppas att ni förstår min fråga. Annars är det bara att säga till så ska jag försöka förklara lite bättre..

Permalänk
Geeks
SweClockers

*flyttad*

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem

Re: Hämtning av filer? lägger sig inte nånstans!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Alive NOW
Hoppas att ni förstår min fråga. Annars är det bara att säga till så ska jag försöka förklara lite bättre..

Vilket torrentprogram kör du med?

Jag kör iaf med µtorrent och då är det såhär:
När jag klickar på en "nerladdningslänk" så torrentfilen kommer, öppnar firefox
programmet µtorrent, för jag har det som standardapplikation för den filtypen, right?
Det är ju det du har ändrat till med Fx, som du beskrev?

Sen bestämmer du var µtorrent ska göra av torrentfilen här:

Om man INTE har angett något där, som jag har gjort, då är jag nog lost,
eventuellt skulle de kunna hamna i typ C:/Program/µtorrent-mappen.
(Om du nu har det progget och installerat på C: osv... )

Annars kan du ju använda explorerns sökfunkion och leta rätt på de små liven så?

Mvh