ngn snäll som vill göra loga (gratis)

Permalänk
Medlem

ngn snäll som vill göra loga (gratis)

Om någon vill ta sig friheten att göra en loga med texten

«tAWs»

skulle det vara skit snällt.
*Tema.Counter-strike source.

Visa signatur

Fractal Design R4 White & Black window | Gigabyte GA-Z97P-D3 | Intel i5 4690k@4.5ghz | Noctua NH-D15 | Nvidia Geforce GTX 780 TI Phantom | Corsair ax860i 860w |4x Noctua NF-A14 PWM 140mm |Kingston HyperX Savage DDR3 PC17000/2133MHz CL11 2x4GB Asus Xonar Essence STX | 2x Intel 128GB SSD raid 0 @ 1000 / 1000 MB/s | OCZ Trion TR150 240GB SSD | 1 TB WD HDD|

Permalänk
Permalänk
Medlem

KLAN LOGO.

Text:«tAWs»
storlek:valfritt
färger:ngn men skugga eller ngn annan cool efekt.(valfritt)
Tema: CSS.

Visa signatur

Fractal Design R4 White & Black window | Gigabyte GA-Z97P-D3 | Intel i5 4690k@4.5ghz | Noctua NH-D15 | Nvidia Geforce GTX 780 TI Phantom | Corsair ax860i 860w |4x Noctua NF-A14 PWM 140mm |Kingston HyperX Savage DDR3 PC17000/2133MHz CL11 2x4GB Asus Xonar Essence STX | 2x Intel 128GB SSD raid 0 @ 1000 / 1000 MB/s | OCZ Trion TR150 240GB SSD | 1 TB WD HDD|

Permalänk
Medlem

Den länken betyder att du skall beskriva VAD du är ute efter.

Du har inte sagt något om storlek, färger eller något.

Visa signatur

Hur kan syltkakor överleva i det vilda utan ögon?

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rövin
storlek:inte för stort.

Lite mer specifierat än så är nog bra. Antar att du inte vill att den ska vara för liten heller, eller för bred, eller för smal, eller för hög, eller...

Visa signatur

Nu med kortare användarnamn, men fortfarande bedövande långa inlägg.

Permalänk
Medlem

Well, at least I gave it a try :/

Permalänk
Medlem

Kauge:s storlek är bra.!
den var jue cool :P:P
men lite mera efekt!:D

Visa signatur

Fractal Design R4 White & Black window | Gigabyte GA-Z97P-D3 | Intel i5 4690k@4.5ghz | Noctua NH-D15 | Nvidia Geforce GTX 780 TI Phantom | Corsair ax860i 860w |4x Noctua NF-A14 PWM 140mm |Kingston HyperX Savage DDR3 PC17000/2133MHz CL11 2x4GB Asus Xonar Essence STX | 2x Intel 128GB SSD raid 0 @ 1000 / 1000 MB/s | OCZ Trion TR150 240GB SSD | 1 TB WD HDD|

Permalänk
Medlem

Text:«tAWs» - Jajjemen, fixat
storlek:valfritt - Jajjemen, fixat
färger:ngn men skugga eller ngn annan cool efekt.(valfritt) - Jajjemen, fixat
Tema: CSS. - Nästan

Visa signatur

Hur kan syltkakor överleva i det vilda utan ögon?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av x-per
Text:«tAWs» - Jajjemen, fixat
storlek:valfritt - Jajjemen, fixat
färger:ngn men skugga eller ngn annan cool efekt.(valfritt) - Jajjemen, fixat
Tema: CSS. - Nästan

http://img230.imageshack.us/img230/8931/untitled1pv7.jpg

Bra att det finns såna som dig som gör forumet ännu värre?
För du kan väl knappast se det som ett seriöst försök. Och om du tycker hans inlägg ger en för dålig beskrivning, skit i att svara?

Visa signatur

Ruby (on rails) är fint!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bongo-apan
Bra att det finns såna som dig som gör forumet ännu värre?

I första posten finns det ingen information om hur loggan skall se ut.
2 personer säger till att han skall ge mer information, när han väl skriver ut lite till så är det fortfarande inte definerat vad han vill ha.
Då får han ta det han får.

Visa signatur

Hur kan syltkakor överleva i det vilda utan ögon?

Permalänk
Medlem

Tack för dem "bra" försöken.
men ska nog fråga bågra av mina andra kompisar när dom kommer hem..dom kan vara mer seriösa?

Visa signatur

Fractal Design R4 White & Black window | Gigabyte GA-Z97P-D3 | Intel i5 4690k@4.5ghz | Noctua NH-D15 | Nvidia Geforce GTX 780 TI Phantom | Corsair ax860i 860w |4x Noctua NF-A14 PWM 140mm |Kingston HyperX Savage DDR3 PC17000/2133MHz CL11 2x4GB Asus Xonar Essence STX | 2x Intel 128GB SSD raid 0 @ 1000 / 1000 MB/s | OCZ Trion TR150 240GB SSD | 1 TB WD HDD|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rövin
Tack för dem "bra" försöken.
men ska nog fråga bågra av mina andra kompisar när dom kommer hem..dom kan vara mer seriösa?

Alltså du kommer ju få seriösa förslag om du bara tar dig tid att förklara exakt vad det är du vill ha.
Om du inte avarar 2 minuter att skriva ner exakt vad du vill ha så kommer ju ingen annan spendera 10-20 minuter till att göra en logga åt dig.

Visa signatur

Hur kan syltkakor överleva i det vilda utan ögon?

Permalänk
Medlem

OKEJ..

Hej jag vill ha en logga till min klan ( http://pettson.homeftp.net/taws/ )
*TEXT*det ska vara text «tAWs» med lite mörk skugga runt omkring.
stilen på texten vill jag ha något likande den här loggan.
http://fryslagg.se/bilder/fryslagg3.jpg
*FÄRG*texten ska vara guld aktig om det går.
*STORLEK*bredd ska vara ca 500 px.
höjd ca 150 px.
*TEMA*någon cool figur (valfrit) Med vapen i handen eller på ryggen ska vara brevid texten över eller under.

MVH/ROBIN

Visa signatur

Fractal Design R4 White & Black window | Gigabyte GA-Z97P-D3 | Intel i5 4690k@4.5ghz | Noctua NH-D15 | Nvidia Geforce GTX 780 TI Phantom | Corsair ax860i 860w |4x Noctua NF-A14 PWM 140mm |Kingston HyperX Savage DDR3 PC17000/2133MHz CL11 2x4GB Asus Xonar Essence STX | 2x Intel 128GB SSD raid 0 @ 1000 / 1000 MB/s | OCZ Trion TR150 240GB SSD | 1 TB WD HDD|

Permalänk
Medlem

Mycket bättre beskrivning!

Du kommer få "svar" snart...

Själv hinner jag inte just nu. (Skolan är hård vissa tider)

Visa signatur

Google is my friend!
Domännamnet widgets.se SÄLJES (widgets.se) Stor utvecklingspotential! Frösakull Haverdals GK

Permalänk
Medlem

Gjorde en ganska snabbt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jeeq
Gjorde en ganska snabbt.

http://www.myfilestash.com/userfiles/jeeq/tawsccc.bmp

Måste motvilligt säga att den såg bra ut

Visa signatur

Nikon D70s | 18-70/3.5-4.5G | 70-300/4-5.6G
Stolt medlem i filmteamet Kickass
www.kickassproduktioner.se|http://www.barbapappa.net/billman/

Permalänk

Alltså, alldeles bortsett från stereotypa CS-klaner, skillnaderna mellan logo och banner och annat som jag brukar gnälla om (jag gör det inte den här gången, dock ), så får jag såna här associationer av ert klannamn:
http://www.souiki.org/blog/toes.jpg
Är jag den enda?

Edit: ja, och förlåt för offtopic.

Visa signatur

This is my signature. There are many like it but this one is mine.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av "Tusse" Torvald
Alltså, alldeles bortsett från stereotypa CS-klaner, skillnaderna mellan logo och banner och annat som jag brukar gnälla om (jag gör det inte den här gången, dock ), så får jag såna här associationer av ert klannamn:
http://www.souiki.org/blog/toes.jpg
Är jag den enda?

Edit: ja, och förlåt för offtopic.

Nej du är inte ensam (titta bakom dig ).

Permalänk
Hedersmedlem

Eftersom det var jag som gjorde Fryslagg-loggan så får jag väl dra mitt strå...

I sann web 2.0-anda:

Permalänk
Medlem

Tack så mycket!:)
jag ska göra en omröstning i klanen och se vem som vill ha vilken av jeeq:s och Teetow:s bidrag:P

Teetow...jag bor jue i strömstad så man får nog se den logan framöver

Edit Tool?
gimp eller phs eller nått annat?

Visa signatur

Fractal Design R4 White & Black window | Gigabyte GA-Z97P-D3 | Intel i5 4690k@4.5ghz | Noctua NH-D15 | Nvidia Geforce GTX 780 TI Phantom | Corsair ax860i 860w |4x Noctua NF-A14 PWM 140mm |Kingston HyperX Savage DDR3 PC17000/2133MHz CL11 2x4GB Asus Xonar Essence STX | 2x Intel 128GB SSD raid 0 @ 1000 / 1000 MB/s | OCZ Trion TR150 240GB SSD | 1 TB WD HDD|

Permalänk
Medlem

vad använda du för program? typ gamla hederliga photoshop o illustrator eller?? Och när ni ändå är på gång, nån som har lust o göra en logo till css för min clan; Super Pirate Ninjas ?:P
Den ska helst o ha något i sig som har med namnet o göra; och va i mer fyrkantig form, typ 640x480.
Färger .... njaa, rött o svart är ju alltid trevligt
Om ni har tid och är grymt uttråkade, ge det gärna ett försök

PS: clanen är inte bara svensk
PSS: Jag gillar flashiga saker

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DiMcIr
vad använda du för program? typ gamla hederliga photoshop o illustrator eller?? Och när ni ändå är på gång, nån som har lust o göra en logo till css för min clan; Super Pirate Ninjas ?:P
Den ska helst o ha något i sig som har med namnet o göra; och va i mer fyrkantig form, typ 640x480.
Färger .... njaa, rött o svart är ju alltid trevligt
Om ni har tid och är grymt uttråkade, ge det gärna ett försök

PS: clanen är inte bara svensk
PSS: Jag gillar flashiga saker

Hmm okey, jag har sjuuukt tråkigt just nu så varför inte!

Återkommer..

Äh blev inget vidare, ingen fantasi alls...

http://img148.imageshack.us/my.php?image=leksu8.jpg]

Visa signatur

Macbook und wow
Citera för svar tack!

Permalänk
Medlem

njaa inte direkt men jag gillade idéen

jag vill inte bli mer specifierad på detaljer o sånt, för improvisationer blir alltid jättebra

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DiMcIr
njaa inte direkt

Citat:

Ursprungligen inskrivet av DiMcIr
improvisationer blir alltid jättebra

Jovisst.

Det är inte så att utan mer detaljerade anvisningar riskerar de som eventuellt vill försöka sig på en logo att slösa bort en massa arbete tills de kommer fram till något som du vill ha?

Visa signatur

This is my signature. There are many like it but this one is mine.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kauge
http://img141.imageshack.us/img141/7906/tawsqo5.jpg

Well, at least I gave it a try :/

Klart Bäst

Visa signatur

love in him

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av "Tusse" Torvald
Jovisst.

Det är inte så att utan mer detaljerade anvisningar riskerar de som eventuellt vill försöka sig på en logo att slösa bort en massa arbete tills de kommer fram till något som du vill ha?

inte direkt, eftersom att jag tenderar att gilla att tyckte verkligen om idéen till den där logon en grej skulle dock vara väldigt coolt, en teknad ninja där Jag ska f*n försöka göra en sån med en ninja nu