Permalänk
Robot

Gravyr åt kompisen

Jaha, då var denna gravyr klar som är gjord på kompisens nya coolermaster mystique, vad tycks?

BTW, Får snart mitt nya lian li v600 å då kommer de händra grejjor med de iaf så vänta tålmodigt

Besök albumet: Gravyr åt kompisen av SnOof {AMD X2}

Permalänk
Medlem

snyggt graverat. personligen skulle jag tycka om lite mer avstånd mellan texten/tribalsen

Visa signatur

pikomaster: Venice 3000+ | 1024Mb DDR | HDD 250, 300, 200 Gb [ ] pikoslave: P3 600MHz | 512Mb SD | HDD 20Gb

Permalänk

tackar tackar

Visa signatur

{Spelmaskin}
Intel q6600 ,Asus P5E Deluxe , 4096mb pc8500 Dominator, Nvidia gtx465, Fractal design r2, Corsair 750hx, ca 1tb hdd utrymme

Permalänk

nice med guld och svart! har du fräst och sen målat? blev väldigt snyggt

Visa signatur

"Ta det lungt jag är dyslektiker"

Permalänk

de är nog kameran som luras lite, den är inte i guld utan bara i silver, eller rättare än sagt, den färg som blir då man graverar

Visa signatur

{Spelmaskin}
Intel q6600 ,Asus P5E Deluxe , 4096mb pc8500 Dominator, Nvidia gtx465, Fractal design r2, Corsair 750hx, ca 1tb hdd utrymme

Permalänk

aha. vart lurad det ser ut som guld för mig iaf men det är det altså inte.

Visa signatur

"Ta det lungt jag är dyslektiker"

Permalänk

snygt 10p

Visa signatur

varför krascha dyrt med SAS, när man kan krascha gratis med windows?

Permalänk

tackar tackar

Visa signatur

{Spelmaskin}
Intel q6600 ,Asus P5E Deluxe , 4096mb pc8500 Dominator, Nvidia gtx465, Fractal design r2, Corsair 750hx, ca 1tb hdd utrymme

Permalänk

Mycket snyggt .Vad använde du för stift ?
9 poäng föresten

Visa signatur

Färdiga projekt The legacy of king Khufu.
https://www.sweclockers.com/galleri/2346-the-legacy-of-king-k...
Noctua ramkylare i aluminium: https://youtu.be/JmzCWlq3FKA
Chassie kylning: https://youtu.be/muxjWN7avwA

Permalänk

tackar tackar, stiften jag använt är köpt på biltema å kostade 50 kr ( då var de 30 st olika stift )

Visa signatur

{Spelmaskin}
Intel q6600 ,Asus P5E Deluxe , 4096mb pc8500 Dominator, Nvidia gtx465, Fractal design r2, Corsair 750hx, ca 1tb hdd utrymme

Permalänk
Avstängd

Fint.
Jag vill också gravera

Visa signatur

All datorprestanda kan jämföras i kronor och ören (kr/poäng). Exempel: Prestanda/krona på grafikkort | www.intrnet.se

Permalänk

bara å börja de ^^

Visa signatur

{Spelmaskin}
Intel q6600 ,Asus P5E Deluxe , 4096mb pc8500 Dominator, Nvidia gtx465, Fractal design r2, Corsair 750hx, ca 1tb hdd utrymme

Permalänk
Medlem

Namn på Gravyren?
10poäng

Permalänk
Proffsmoddare

Varför har jag inte några kompisar som kan gravera

Visa signatur

[Project]
WING X99

Permalänk

säg de

Visa signatur

{Spelmaskin}
Intel q6600 ,Asus P5E Deluxe , 4096mb pc8500 Dominator, Nvidia gtx465, Fractal design r2, Corsair 750hx, ca 1tb hdd utrymme

Permalänk
Medlem

fett avis, den är bra gjord. Det finns många som har gjort gravyrer här på sweclockers, och det är just på själva chassi och inte plexiglas som folk brukar faila och gör fula märken, men du ser ut att kunna bemästra det.
GJ, fortsätt med skillsen