Nya Tuchscreen ipod och iphone :)

Permalänk
Medlem

Nya Tuchscreen ipod och iphone :)

Permalänk
Inaktiv

Omg, riktigt nice var den, ser riktigt jävla snygg ut och ser ut som en bra enklare mobil.

Permalänk
Medlem

Köper lätt en om det blir reality av det hela.

Visa signatur

Lille Hard Gay får gärna PM:a mig i vilken tråd jag ljugit, puzz
www.scififorum.se | www.ageofconan.se

Permalänk
Medlem

Kom man inte överrens om att det där var fake?

Visa signatur

"With a rubberduck one's never alone"

Permalänk

Den som lever får se, det skall ju vara ett event i janurai 2007. Då lär dom avslöjja nån ny produkt iallalfall.

Visa signatur

foo shizzle'

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DeaN
Kom man inte överrens om att det där var fake?

trustedreviews.com

Visa signatur

Lille Hard Gay får gärna PM:a mig i vilken tråd jag ljugit, puzz
www.scififorum.se | www.ageofconan.se

Permalänk

Det har ju varit reklamtävling så det är fake. Men är svårt att veta hur nära sanningen det ligger givetvis.
http://mac.feber.se/feber/art/1163/macrumors_har_hllit_appler...

Permalänk

Den ser nice ut, men fan om den skulle komma innan jul, precis köpt iPod video 5G

Visa signatur

Bärbar:  Macbook Pro TB 13 - i5 2.9 GHz - 8 GB RAM - 256 GB SSD
NAS: Synology DS1819+ - 60 TB | NAS: Synology DS1815+ - 9 TB
ESXi-1: NUC D54250WYKH - i5 1.3 GHz- 16 GB RAM - 250 GB mSSD - 1 TB SSHD
ESXi-2: NUC D54250WYKH - i5 1.3 GHz- 16 GB RAM - 250 GB mSSD
RDP: NUC D54250WYKH - i5 1.3 GHz- 8 GB RAM - 120 GB mSSD - 250 GB SSD

Permalänk
Medlem

Det är nog hög fakefaktor, men själv konceptet är ju självlysande. Släpper Apple en sådan kryper jag till korset och köper en även om jag måste genomlida iTunes.

Permalänk
Medlem

Innan man har uppfunnit touchscreens som inte blir kladdiga av folks feta fingrar så vill jag ALDRIG ha en sådan, vilken mardröm att hålla på att byta låt med skärmen utan nån slags pinne eller liknande.

Permalänk
Medlem

Om (när) den där kommer blir det nog min nästa spelare, men det finns en eventuellt stor hake - batteritiden. Klarar Apple av att tillverka en spelare med så pass stor skärm med samma batteritid som G5an har idag så är jag såld. Risken finns väl dock att batteritiden halkar ner kraftigt och jag tycker verkligen att gränsen går vid ungefär 12 timmar för musikuppspelning.

Men fixar Apple det så är den ju cool - och dessutom användbar för video vilket jag inte anser G5an vara (skärmen är på tok för liten).

Visa signatur

Stulen slö sked

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jimjavel
Innan man har uppfunnit touchscreens som inte blir kladdiga av folks feta fingrar så vill jag ALDRIG ha en sådan, vilken mardröm att hålla på att byta låt med skärmen utan nån slags pinne eller liknande.

Håller med, som fan.

Permalänk
Medlem

Jag minns hur AOTS tog upp att de gjorde en sådan fake-bild och skickade runt den här och där.

Visa signatur

(OSkar000) Morn\: jag trodde du såg ut som en liten ful skäggig nörd

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jimjavel
Innan man har uppfunnit touchscreens som inte blir kladdiga av folks feta fingrar så vill jag ALDRIG ha en sådan, vilken mardröm att hålla på att byta låt med skärmen utan nån slags pinne eller liknande.

Amen brotha!

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av s.c.s.i.
Amen brotha!

Så många kommentarer men ack jag måste hålla med jag också.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jimjavel
Innan man har uppfunnit touchscreens som inte blir kladdiga av folks feta fingrar så vill jag ALDRIG ha en sådan, vilken mardröm att hålla på att byta låt med skärmen utan nån slags pinne eller liknande.

Glas som inget smuts fastnar pa finns, ar jag nagorlunda saker pa iaf. Eller glas och glas, jag vet ju faktiskt inte vad materialet verkligen ar. Det ska iaf ha testas till nat flygplan eller nat sant. Sa man kan ju alltid hoppas att just den tekniken anammas snart.

Permalänk
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MooDHooDs
http://appleiphone.blogspot.com/

Fanns en hel del heta telefoner där, jag hoppas dom behåller lite av iPod designen.

Permalänk
Medlem

Men herregud! Fattar ni inte att det är fake?

Visa signatur

Main: 9900k @ 5.0GHz | 16GB @ 3400MHz CL15 | RTX 2080 @ 2100/16200MHz 12378 Time Spy
HTPC: R5 3600 @ 4.2 | 16GB @ 3600MHz CL18 | GTX 1080 @ 2088/11006MHz 8039 Time Spy

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zeecor
Men herregud! Fattar ni inte att det är fake?

Att vad är fake, Apples patentansökan?

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zeecor
Men herregud! Fattar ni inte att det är fake?

Klart jag fattar att det är fake, men iPhone kanske kommer likna en del av bilderna där. Vadå fake? Tekniken går framåt och nya iPod kanske kommer vara en med touchscreen, vem vet. Men jag tror vi inte kommer få sen touchscreen iPod på ett tag.

Permalänk
Medlem

Kanske kan bli kladdigt?