Aggresioner under spelandet.

Permalänk
Medlem

1-2 tangentbord har väll gått åt...

ett tangentbord hade jag spillt saft it så det fungerade halv skapligt sen la det av när jag spelade och då slog jag sönder det

Mitt datorbord är ju förövrigt av frostat glas så blir ju inte mycket till att drämma näven i bordet

Permalänk
Medlem

Jag svär rätt friskt när jag förlorar/går dåligt i ett spel, eller så suckar jag DJUPT.

Visa signatur

dfi lanparty ultra-d ::: amd 3700+ ::: ocz pc4000 2x1024mb (2gb) ::: xfx geforce 7800gt @ 474/1400 ::: 2x samsung spinpont 250gb (500gb) ::: hiper type-r 580w

Permalänk

Man har ju kastat explorer 3an i väggen halvhårt ett 20-tal gången genom de 3 åren jag haft den! : ) den är bättre än någonsin ändå!

Visa signatur

Home, sweet home Sidan för ALLA!

Permalänk
Medlem

hehehe skönt å höra att man inte e ensam om sina utbrott iaf... blir väl vanligtvis tangentbordet som får lida verkar de som, ja e inget undantag, fast de funkar bra för mej eftersom när man bankat skiten ur de å bitarna ligger i hela rummet får man en lungn och skön halvtimme med att leta upp alla tangenter + sätta ditt dem... har hittills bara haft sönder ett trådlöst för typ 500, mitt nuvarande börjar bli lite hängit men ja måste säga att det är mycket slagvänligt... XD

åå du killen som "dödade din katt" hoppas du skämtar eller att katt stackarns tid var kommen i vilket fall...

hur som helst kul läsning var det iaf...

Visa signatur

"Öl är beviset på att gud älskar oss och att han vill att vi ska vara lyckliga" - Benjamin Franklin

Permalänk

Jag kommer aldrig förstå dessa vredesutbrått. Nog har man önskat att man hade klor av stål istället för fingrar för att klösa sönder skärmen med, men inga tankar har någonsin blivit verklighet. Dessutom det enda som verkligen retar mig är när jag stöter på något enormt störande moment i ett spel som jag inte fattar hur designerna tänkte när dom gjorde det.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Är inne på mitt sjätte tgb nu. Säger väl lite om mig som person

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Karim
Har inga sådana problem, tragiskt att se 12åringar på dh slänger ner sitt chassit och säger, jag blev lite arg bara.

tragiskt?
det är ju iskallt!
man ska slå sönder grejor som jävlas

CD skivor som inte läser har man ju knäckt över knät så det flyger flisor.
vissa har man skickat ut från balkongen.
dom flyger långt dom jävlarna

det där var några år sen dock.

Visa signatur

i7 2600K 4.8Ghz Vattenkyld (EK Supreme HF Nickel)| ASUS P8Z68-V PRO |Corsair 8GB CL9 2133MHz VENGEANCE PRO| Corsair RM850 850W |EVGA GTX 780 SC ACX SLI Vattenkylda (EK-FC Titan - Acetal)|Pump: Alphacool D5/EK-D5 X-RES 100 Topp|Radiatorer: BlackICE GT Stealth 360|EK-CoolStream XTC 140|Fläktar: 3X Akasa Apache 120mm|2x Akasa Apache 140mm|Skärm: Samsung S27A950D 120Hz|Systemdisk: OCZ Vertex3 MAX IOPS 120GB|Datorlåda: Corsair Obsidian 800D|

Permalänk

Jag tror många pc-spelare skulle behöva lite agressions-terapi...

Visa signatur
Permalänk
Inaktiv

Man kan ju bli grinig för det mesta, köp en lott för 500 spänn och förlora, rätt dryg.
Det är ju inte bara inom datorspel man blir arg, iaf inte jag

Permalänk
Medlem

Blir fan jämnt arg och det är oftast headsetet som får sig, det blir ju värsta lasot.

Permalänk
Medlem

Verkar som om att vissa personer skulle ägna sin tid åt en psykolog och terapi istället för att spela dator. Visst man kan ju bli lite sur när det går skit och man får göra om samma sak i nääu en halvtimme eller mindre eller mer. Eller klantar sig. Men mer än så behövs inte. Har väl slagit tangentbordet nångång och svurit lite men så är det. Att ni pajjar era saker dampar loss totalt det säger att ni inte är helt stabila som personer och troligtvis behöver nån att prata med. ^^

"Jag har slagit sönder si och så myclet grejjer. Säger väl lite om mig som person" japp helt klart. Du är en svag person kanske lite mobbad och tar ut din frustration på saker o tilloch med djur(skämt?). jaja.. Låter som en gammal gubbe.:P

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jonazz
Verkar som om att vissa personer skulle ägna sin tid åt en psykolog och terapi istället för att spela dator. Visst man kan ju bli lite sur när det går skit och man får göra om samma sak i nääu en halvtimme eller mindre eller mer. Eller klantar sig. Men mer än så behövs inte. Har väl slagit tangentbordet nångång och svurit lite men så är det. Att ni pajjar era saker dampar loss totalt det säger att ni inte är helt stabila som personer och troligtvis behöver nån att prata med. ^^

"Jag har slagit sönder si och så myclet grejjer. Säger väl lite om mig som person" japp helt klart. Du är en svag person kanske lite mobbad och tar ut din frustration på saker o tilloch med djur(skämt?). jaja.. Låter som en gammal gubbe.:P

Du har själv slagit till ditt tangentbord skriver du. Detta betyder alltså enligt rådande (hobby-)psykutlåtanden att du har haft en taskig barndom... eller?

Själv slår jag bara sönder saker när det gäller ishockey. Annars brukar jag helt enkelt stänga av spelet och göra nåt annat när det går åt helvete.

Visa signatur

..

Permalänk

Har väl tagit sönder ett och annat tangentbort under CS tiden, det går över med åren dock (:

Visa signatur

Computar i7 7700k @ 4.9 GHZ // EVGA GTX 980 SC // 16GB RAM // Asus Xonar Essence STX // Sennheiser 598

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jonazz
Du är en svag person kanske lite mobbad

Om du nu mot all förmodan är seriös är du tamejfan den största idioten jag någonsin träffat på, jag kanske skulle dra ihoop ett gäng polare och mobba skiten ur dig ett par år så ska vi se hur "svag" du har blivit.

Om det var ett dåligt skämt ursäktar jag mitt beteende.

Permalänk
Medlem

slå i t-bordet brukar få mig att må bra Känns som om jag har råd med ett nytt tbord för 200:- , dock grymt stört när tbordet går isönder och man ska göra nått på datorn ...

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag blir verkligen asarg när saker går snett. Alltså jag blir tuktarg inom mig ibland när saker går fel, ofta i följd med andra fel. Jag skulle bara vilja tukta sönder skärmen och sedan pissa in i chassit, men jag gör det självfallet inte. Så enkelt är det väll med det.

Visa signatur

-| C2D E6300 @ 2.5ghz | Gigabyte Ga-945P- S3 | 1024mb Corsair TwinX2 6400 | Hiper 530 530w | Sapphire x1900xt @ 685/820 | 19" Samsung Syncmaster 940BF 2ms | 250gb Sata2 Seagate NL 7200rpm | Hiper Alu tangentbord | Zen v plus 2gb |-

Permalänk
Medlem

Brukar oftast ta en diskussion med skärmen och tangentbordet. Brukar oftast låta "Men va fan vill du?!" eller "Mår du bra din jävel!?" and so on..

Visa signatur

AMD Athlon 64 3200 @ 2,8Ghz | 2048Mb | Sapphire Radeon HD 2600XT | Gigabyte GA-K8NSC | Xilence 500W | Soundblaster A4 7.1 | Maxtor S-ATA 200Gb - Samsung SP1654N 160GB | Antec P182 | SAMSUNG 22" 225BW

Permalänk
Medlem

Hahahaha! Sitter och tänker mig hur det skulle se ut

Visa signatur

-| C2D E6300 @ 2.5ghz | Gigabyte Ga-945P- S3 | 1024mb Corsair TwinX2 6400 | Hiper 530 530w | Sapphire x1900xt @ 685/820 | 19" Samsung Syncmaster 940BF 2ms | 250gb Sata2 Seagate NL 7200rpm | Hiper Alu tangentbord | Zen v plus 2gb |-

Permalänk
Medlem

slog näven i väggen engång, råkade träffa en 2 *4 tums regel, kan säga att jag inte satt vid datorn på ett antal veckor efter det, spräckte handleden :S

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lajning
slog näven i väggen engång, råkade träffa en 2 *4 tums regel, kan säga att jag inte satt vid datorn på ett antal veckor efter det, spräckte handleden :S

Men en gång hade jag så jävla damp drämnde jag till burken så att den starta om och dängde handen i vägen innan jag gick in i köket så att köksklockan dåna ner i skallen på mig då vart det alvedon minsan!!!!!

.... och sen dator igen.

"det som hände kanske inte hade nåt med datorn att göra"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lajning
slog näven i väggen engång, råkade träffa en 2 *4 tums regel, kan säga att jag inte satt vid datorn på ett antal veckor efter det, spräckte handleden :S

jag hade väl tur i oturen såfall, missa regeln, men blev ett fint hål i väggen...

Permalänk
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Andegon
http://www.youtube.com/watch?v=z-jUw_zB4Fk

Sweclockare....

Verkar helt klart vara fake.

Sen ni som slår sönder tgb,mus,väggar skaffa lite självbehärskning. Ni är förfan patetiska, beter som småglin, men det kanske ni är också?

Permalänk

Hmm själv kan jag förstå att man slår till bordet och skriker några svordomar men orka förstöra saker som man måste köpa nya ändå.

Permalänk
Medlem

Jag fattar inte hur man kan ha så dålig självkontroll att man slår sönder sina dyra prylar. Jag har max kvaddat en liten väckarklocka någon gång eftersom jag mitt i vreden alltid kommer på att jag är en människa och inte borde tillåta mig att bli så sur att jag slår sönder grejjer jag kommer att behöva, eller kan komma att ångra att jag slog sönder. Typ tangentbord, skärm, fönster, flickvän...

Permalänk
Medlem

Jag blir bara riktigt sur om jag har haft en dålig dag. Annars klagar jag mest.

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D CO + 2133 MHz FCLK GPU: Sapphire RX 7900 XT Pulse OC
RAM: Corsair 2x16GB 6000 MT/s CL30 (Hynix) BZ subtimings
MB: ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI SSD: Kingston KC3000 2TB PSU: Corsair RM850x

Permalänk

Brukar bara bli arg när jag spelar Counter-strike (som jag förövrigt knappt spelar längre). Har avlivat en (dator)mus genom att bita ihjäl den.. faktiskt sant..

Permalänk
Avstängd

När jag flyttade in till min lägenhet -85 så spelade brorsan och jag bordshockey, det gick jävligt dåligt och brorsan satt och skrattade åt mig, vilket man inte ska göra när mitt humör håller på att balla ur. Jag blev så förbannad att jag tog tag i hockeyspelet och kastade det över honom samt slog näven med all kraft i skafferidörren så att det blev en spricka i dörren och jag själv fick plåstra om min skadade hand

Visa signatur

AMD Phenom II 955BE x4 @3.61GHz|SamSung 2 x 500GB 7200 RPM|Asus M4A79T Deluxe|4GB OCZ Black Edition 12800@1600MHz|Sapphire HD5870 1GB RAM|OS varierar, men mest Win XP x64

Permalänk
Medlem

För några år sen när jag var mindre spelade jag tibia. När jag dog på level 87 blev jag så arg att jag sparkade sönder gipsväggen brevid datorn.

Visa signatur

[E2140@3,3Ghz] [P5N-E SLI] [7950gt silent] [2GB TWIN2X CL5] [P182] [Corsair HX520W]
LG 37"LP1R

Permalänk
Medlem

Jag förstår inte hur folk kan få sånna vredesutbrott av spel...
Det händer väl att man blir tjurig ibland (när spelet krashar för sjunde gången eller så), men jag har aldrig blivit argare än att jag drämt näven i bordet lite halvhårt mumlandes någon svordom. Jag har däremot kompisar som går bersärk på sina stackars tangentbord och möss. Sedan är det tråkigt när folk som får utbrott spelar online och skriver en massa idiotiska kommentarer så fort de blir ägda.

Visa signatur

"The devil will find work for idle hands to do."