Permalänk

Skall köpa W810i

Hej folket!

Jag planerar att köpa en mp3/mobil då vadera delar har gått sönder hemma hos mig.
Med tanke på att jag har en lön på 60kr timmen så är min budjet hyffsat anpassad.
Men på netonnet hittade jag en W810i för 2 745:-
Till min fråga är detta en bra mobil är detta ett bra pris och tror ni det skulle krabba om jag sätter i mitt gamla telia sim kort i denna telefonen.

Tack på förhand..

Permalänk

W810i är en mycket bra telefon Den kan jag verkligen rekomendera Det går att hitta den lite billigare http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=80083

Visa signatur

Lycklig ägare till denna fattigmanslaptop. Nypris under 4000:-
Asus 1215B 500GB 4GB minne och W7 Ultimate tweakat
och nerbantat till max Så datorn är riktigt pigg

Permalänk
Medlem

En undebar telefon, köpte min i söndags.... kalas tele

Permalänk
Medlem

Väldigt mycket telefon för pengarna! Äger en själv och är mycket nöjd.

Riktigt bra kamera, liten, snygg, smidiga funktioner, bra skärm, bra mp3-spelare, medföljande 512 mb-minneskort och handsfree.

Det ska inte vara några problem att sätta i ditt gamla simkort, eftersom du köper en ren telefon utan abonnemang.

Jag kan själv rekommendera InWarehouse som dessutom har fri frakt.

Permalänk

såg att man kunde få den ganska billigt i tyskland, är det möjligt att flasha om den med svensprogramvara via sonyericssons hemsida?

Permalänk
Medlem

Köpte min i lördags på El-giganten i Ystad för 2490:-

Har hittills inte hittat den billigare någonstans. Är förövrigt grymt nöjd med luren och kan verkligen rekommendera den!

Permalänk
Medlem

Den lär hålla också. Ingen joystick och inge slide,,,då bör den vara skonad från alltför mycket problem.

Dessutom hör man väldigt lite om den på forumet. Det kan bara betyde en sak,,,,kvalitet

Visa signatur

MÄÄAKLUBA

Permalänk
Medlem

De enda sakerna som jag inte kan anse vara perfekta är att volymen på alarmet stegras upp till maxvolym efter en stund, vilket tvingar en att slänga sig efter mobilen. Den andra är den ibland irriterande shuffle-funktionen på playlisten. Den kan ibland spela samma låt varannan låt ett par gånger.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sme
De enda sakerna som jag inte kan anse vara perfekta är att volymen på alarmet stegras upp till maxvolym efter en stund, vilket tvingar en att slänga sig efter mobilen. Den andra är den ibland irriterande shuffle-funktionen på playlisten. Den kan ibland spela samma låt varannan låt ett par gånger.

Till den listan med irriterande grejer lägger jag till att det inte finns någon möjlighet att stänga av klickljudet i kameran. Folk tror att man tar bilden när autofokusen ställt in sig. Otroligt irriterande att behöva ställa om till tyst läge för att få tyst på kameran :/

Permalänk

Jag funderar också på att köpa en W810i. Det verkar vara den enda SE med hyffsad kvalitet. Nu till min fråga:

Är det värt att vänta på mellandags rean? Hur mycket tror ni den går ner i pris?

Visa signatur

|| Gigabyte GA-MA790X-UD3P || AMD Phenom II X4 955 @ 3,8 GHz || 2*2 GB Kingston HyperX PC8500 || Asus Radeon HD 5850|| Zalman ZM600-HP600W || Windows 7 64-bit ||

Permalänk

Hej,
Har köpt den nu men jag har ett problem.
Det stod att alla nummer överfördes när jag startade telefonen men jag ser inga av mina gammla nummer i adressboken.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HuginMrMugin
Hej,
Har köpt den nu men jag har ett problem.
Det stod att alla nummer överfördes när jag startade telefonen men jag ser inga av mina gammla nummer i adressboken.

Gå in på Kontakter > Alternativ > Avancerat > Kopiera från SIM

Permalänk

Tack det funkade,

Ni rockar på detta forumet