Permalänk
Robot

FiFiT

Lite graveringar jag gjorde ´på min fina burk:D.

Besök albumet: FiFiT av FiFiT

Permalänk
Medlem

Snyggt !

Visa signatur

jag är snäll... typ...

Permalänk
Medlem

sweeet första chassit jag har sett med bara nät/galler 9p 1 minus för den fula dvd, den skulle ha varit samma färg som chassit

vars bor du? så ska jag springa och ta din dator

Permalänk
Medlem

chassit är ett bZerk Mesh om jag inte minns helt fel? kan inte kolla just nu för att Gtek.se har databasproblem (IGEN!)
Det är ett snyggt chassi och inte för dyrt heller.

Visa signatur

Dator : Ryzen 5950x ; 128GBRam; AMD RX6800

Permalänk
Medlem

Skön damsugare, själv köpte jag en robot damsugare både billigare och bättre. Plus att gravyre är lite 80-tal dvs. typ ute.

Visa signatur

Intel Core i9-10850K
2x1TB Samsung 970 EVO Plus
G.Skill 64GB (4x16GB) DDR4 3600MHz CL16 Trident Z Neo C
NZXT Kraken X73 / 360mm
Lian Li PC-O11 Dynamic / Tempered Glass

Permalänk
Medlem

varför ett q-tec nätagg i en sådan dator?..mycket bra jobb med gravyrerna..och jag tror också att det är ett bZerk Mesh

Visa signatur
Permalänk
Medlem

chassit är ett bZerk mesh, går på runt 400-450:-.
hade ett tills det att jag började sätta in prylar i det, insåg att det var den sämsta jävla skiten som troligtvis går att få tag på, passformen på det mesta suger stenhårt, skakar något så in i helvete och sen känns det som att skiten ska rasa ihop vilken sekund som helst.

enda positiva är väl att prylarna håller sig väldigt svala, men, den samlar en hel del damm också.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MrMadMax
varför ett q-tec nätagg i en sådan dator?..mycket bra jobb med gravyrerna..och jag tror också att det är ett bZerk Mesh

Budgeten tog slut så det fick falla på något:p

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FiFiT
Budgeten tog slut så det fick falla på något:p

hehe, "falla på något"?
är ju inte nått av det där som kan anses vara "det värsta man kan få tag i för pengar" så ;P

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hoz
hehe, "falla på något"?
är ju inte nått av det där som kan anses vara "det värsta man kan få tag i för pengar" så ;P

Ojoj nu börjar Q-tec-bråket igen. Har fyllts många trådar om det. Brukar argumentera för det faktiskt men i en dator med så vassa prylar skulle jag aldrig sätta ett Q-tec-agg:) Jaja. Sorry för OfT.

Permalänk
Medlem

vad e de som e så kasst med Q-tec igentligen?:P

Permalänk
Medlem

och vad är det som är vasst med den datorn?
det mesta är ju i dagens läge stenålder, precis som med min burk :\

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hoz
och vad är det som är vasst med den datorn?
det mesta är ju i dagens läge stenålder, precis som med min burk :\

Haha kolla mitt system i sign så ser du vad jag jämför med:D

Angående vad som är fel med Q-tec, de har rapporterats att deras nätagg av någon anledning har enormt mycket sämre kvalité än andra, de levererar mindre och instabilare ström till datorn, vilken kan skadas då. Mitt Q-tec-agg funkar perfekt fortfarande dock:P

Permalänk
Medlem

+ vacker gravyr

- inget gigabyte graffe. ..

en 9:a för att jag avgudar hårddisksystemet

Visa signatur

Tja tja bloggen

Permalänk

det e mycket fint fredrik:P

Permalänk
Medlem

Vet inte om burken ser ut så från början med "galler" på alla sidor. Men det är en snygg detalj, dock lite för mycket i fronten.
För att vara din första gravyr är de snyggt.. Keep it up.

Visa signatur

http://www.nimpa.se/

Egen kodad sida.

Permalänk
Medlem

skulle ej ge 8900kr för den datorn... snygg gravyr dock är inte chassit min smak

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fullebulle
skulle ej ge 8900kr för den datorn... snygg gravyr dock är inte chassit min smak

Det var för ett år sedabn nästan den va till salu. Och då va det ett riktigt bra pris.

Permalänk

Diggade ljuset, inget annat.

Permalänk

VArt kan man hitta orange lysrör?

Visa signatur

[Asus p5q-e][ intel e8500@4,2ghz][Kingston hyper-x 2 Gb ram][[XFX 8800gt][Corsair hx520][580 Gb]

Permalänk
Medlem

Det är egentligen röda men dom lyser röd/orange.