Permalänk
Medlem

tray commander lite

Söker nåt som kan stänga min dvd-lucka med remote desktop (har nån tips är de välkomna). Iallafall hittade jag tray commander lite som förhoppningsvis ska kunna fixa biffen. Har nån testat detta?

Kuriosa: jag hittade en "svensk" sida med följande intressanta text om programmet:
"Bricka Kommenderade av är en multifunctional nytta så pass var vecklat upp till låta du snabbt springa din ofta använd befallningen direkt från system bricka. Bricka Kommenderade av tillägga en enkel ikonen till bricka vilken , när klick , förevisningarna en menyn till vilken du kanna tillägga befallningen. Den kanna openclose \ din CD drivar , pånyttfödd , stängningen din system , springa din favorite ansökan , sjösätta någon screensavers och många självaste. Också du kanna springa flera befallningen vid en klick."

Automatisk översättning har sina sidor .

EDIT: det var oerhört vilket intresse detta renderade! I vilket fall fungerat tray commander fullt tillfredställande, om nån nu har liknande bryderier nån gång.

Visa signatur

Life is pain, love makes you weak, the world is a cold and hard place and in the end, we all die alone! So cheer up!