Permalänk
Avstängd

Inför DreamFrys Summer 07.

Hejsan.
Som vi alla vet närmar sig Dreamfrys summer.
Nu tänkte jag att vi kan diskutera här om roliga upplevelser, vad ni tänker ta med er osv.

Själv tänker jag ta med min gammla Electrolux som jag för tillfället klockar för fullt. Ska äga mina polare i Fridgemark! Spräcker snart 10k gränsen!

Visa signatur

All datorprestanda kan jämföras i kronor och ören (kr/poäng). Exempel: Prestanda/krona på grafikkort | www.intrnet.se

Permalänk
Medlem

Du kommer inte ha en chans mot min Beko M6614 (400V Spis) där varje platta kyls med kompressorkylning.

Visa signatur

System: AMD Ryzen 7 9800X3D, 64 GB RAM, RTX 5080
Shitlist: Asus, NZXT

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FredrikMH
Du kommer inte ha en chans mot min Beko M6614 (400V Spis) där varje platta kyls med kompressorkylning.

Ifall det fanns en tävling i Pris/Prestanda skulle jag kammat hem ett pris tror jag faktiskt!

Visa signatur

All datorprestanda kan jämföras i kronor och ören (kr/poäng). Exempel: Prestanda/krona på grafikkort | www.intrnet.se

Permalänk
Medlem

Varför vill man kyla spisplattan i en prestandatävling? Borde man inte försöka göra det motsatta

Visa signatur

Dur ru - dum.

Permalänk
Medlem

Själv ska jag försöka få upp torkskåpet till 7kW! Har kommit upp i 6.75kW innan med då vart det för varmt och några sladdar började smälta. Fläkthål är föbjudet i denna genre så jag funderar på heatpipe och torkskåp i koppar med flänsar på sidorna.

Visa signatur

Desktop|i5 3570k(@4,4GHz)|Asus P8Z77-V|AMD 6950|12GB RAM|Crucial BX500 480GB|Manjaro|
Laptop|Lenovo T440s|i7|8GB RAM|Debian Jessie|
Server|Fujitsu Primergy TX1310|G1820|8GB RAM|15TB|Unraid|
Ring, lånad mail

Permalänk
Medlem

Har länge haft ett brinnade intresse för hårfönar. Så jag ska faktiskt ha en egen monter där jag demonstrerar kluster användning och hårfönars tillsynes obegränsade potential vad gäller tyngre arbeten! Självklart kommer jag även ha en del prestandahöjande chipp för att löda fast på hårfönens befintliga kretsar.

Detta utöver min gamla ögonsten, en frys införkaffad i det forna sovjetunionen. Jag har hittills vunnit ett otal utmärkelser med den, trots att jag använder den till vardags! Modellen är mycket ovanlig, en C12C2CP.

Permalänk
Medlem

Jag kommer antagligen dit med mitt Mielekluster. 4st K8952SED1 som ligger stabilt på -46c och ger 32567p i Fridgemark.

Syns där grabbar!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FredrikMH

Ah... ditt noob. *suck* alltid kommer det någon och tror de vet vad de pratar om.

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Medlem

0m6 plz, all min jolt hålls vid konstanta 0.000000000001 grad kelvin med mina Seriekopplade slakthus-frysar. specialdesignade av ryska maffian för att deras mänskliga-korv fabriker ska hållas luktfria.

Kan ju tillägga att min OldskoolKylrum 1.0 kan kissa er alla under ett strömavbrott, dess isblock från sjön Runn hålls kalla under hela sommarhalvåret med hjälp av sågspån 2.7 och ytbeläggningen pressäning 3.0 helt utan strömåtgång!

Visa signatur

MBP: 13" - M1
Stationär: Win11 - Ryzen 5900X - 128GB - GTX 4080
Server: Ubuntu - i5 4670k - 32GB - 4x5TB Raid-Z
Server: Rpi4 8GB, 1TB USB SSD