Dyra Datorer på Blocket? Blir dom sålda? >NU SKA JAG "FÖRSÖKA"!<

Permalänk
Medlem

Dyra Datorer på Blocket? Blir dom sålda? >NU SKA JAG "FÖRSÖKA"!<

Eftersom annonsen är borta raderar jag allt här.

Permalänk

Re: Dyra Datorer på Blocket? Blir dom sålda? &gt;NU SKA JAG &quot;FÖRSÖKA&quot;!&lt;

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Robbaz
Nu ska jag försöka sälja min gamla dator dock är bilden på chassit inte som den är i verkligheten men om nån vill köpa den ska jag säga att den är såld. Jag har anget mitt riktiga namn och alla upgifter så det kan bli ganska roligt om nån känner igen mig ^^ men för att inte slösa bort 20kr på en annons ska jag även försöka sälja mitt gamla K9N Sli platinum med en amd64 3500+ för 1000kr dock har jag gjort annonsen för att se om det verkligen går sälja en skit dator för extrema summor. Bilden vart inte så bra dock är det nog nån som inte ser att den är lite grejsat.

Det jag ska försöka sälja är en 2x3800 2gig minne pc4200 och två 6600 icke gt i sli säger att det är värsta gaming datorn och begär hela 11500kr för bara datorn vilket är sines sjukt då jag själv max skulle ge 3000kr för en sån dator.
Säger att den är såld om nån blir intresserad.

tog en random bild på ett chassi.
http://www.thetechzone.com/reviews/case/amk_case.jpg

gjorde om den till detta.
http://img78.imageshack.us/img78/6038/amkcasecopycopyws9.png
Inte så bra men funkar nog.
Lite fjortis så att den drar till sig lite ögon, säger att den är motivlackad på lokal sprayklubb "vad det nu är för nåt" och ser om nån intresserad hör av sig.

Annonsen håller på bli accepterar av Blocket, och jag skriver i denna tråd om nån blir sugen på den, om dom pruttar, vad dom sa osv. men nämner inga namn.

Intressant, undrar hur många som kommer att nappa på det.

Permalänk
Medlem

verkar intressant att se

Permalänk
Avstängd

Re: Dyra Datorer på Blocket? Blir dom sålda? &gt;NU SKA JAG &quot;FÖRSÖKA&quot;!&lt;

Citat:

Nu ska jag försöka sälja min gamla dator dock är bilden på chassit inte som den är i verkligheten men om nån vill köpa den ska jag säga att den är såld. Jag har anget mitt riktiga namn och alla upgifter så det kan bli ganska roligt om nån känner igen mig ^^ men för att inte slösa bort 20kr på en annons ska jag även försöka sälja mitt gamla K9N Sli platinum med en amd64 3500+ för 1000kr dock har jag gjort annonsen för att se om det verkligen går sälja en skit dator för extrema summor. Bilden vart inte så bra dock är det nog nån som inte ser att den är lite grejsat.

Det jag ska försöka sälja är en 2x3800 2gig minne pc4200 och två 6600 icke gt i sli säger att det är värsta gaming datorn och begär hela 11500kr för bara datorn vilket är sines sjukt då jag själv max skulle ge 3000kr för en sån dator.
Säger att den är såld om nån blir intresserad.

tog en random bild på ett chassi.
bild

gjorde om den till detta.
bild
Inte så bra men funkar nog.
Lite fjortis så att den drar till sig lite ögon, säger att den är motivlackad på lokal sprayklubb "vad det nu är för nåt" och ser om nån intresserad hör av sig.

Annonsen håller på bli accepterar av Blocket, och jag skriver i denna tråd om nån blir sugen på den, om dom pruttar, vad dom sa osv. men nämner inga namn.

Jadu, folk på Swec är nog väldigt intresserade ifall dina presumtiva kunder släpper väder eller inte..

Visa signatur

[b]MSI K9N Neo V2 - AMD X2 5200+@3GHz - Corsair XMS2-6400 2X1024 Xtreme - Sapphire HD3870 512MB (855/1200)[/b]

Das Blogg. -Lira lite Gubb-CSS?. Moget?

Permalänk

Skulle inte förvåna mig om någon dum spoiled brat tvingar sin far att köpa den. Aja, lycka till

Permalänk
Medlem

http://www.blocket.se/vi/11570707.htm?ca=1_11_s hoppas nån nappar. Skrev 9500kr och 11500kr förvirande 0.o

Permalänk
Citat:

http://www.blocket.se/vi/11570707.htm?ca=1_11_s hoppas nån nappar. Skrev 9500kr och 11500kr förvirande 0.o

Du skulle ha skrivit att den gick i 4ghz, de t är ju en X2 ;).

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rambos_hier
Du skulle ha skrivit att den gick i 4ghz, de t är ju en X2 ;).

Aj det var ju nåt jag glömnde.

Permalänk

hehe blir skoj att se om det nappar nån, man har ju läst vissa annonser som låter typ så här:
Värsting processor 2.8GHz Intel celeron cpu med ett av det bästa gamer grafikkort på marknaden Geforce 5600FX!!!
Datorn klarar alla nya spel utan problem som tex f.e.a.r osv.
Dator kostade 17000kr nypris och säljes endast nu för 12500kr!!!
Först till kvarn!

Visa signatur

[Core 2 Duo E6700][Asus P5B iP965][4GB PC6400][POV8800GTS 640MB][Thermaltake Soprano DX][Tagan 580W Easy connect]

Permalänk
Avstängd

Det är nog väldigt sällan folk får sälja sina "monstermaskiner", många gånger ligger annonserna kvar i flera veckor. Däremot så ringer det nog en hel del snackare som dock aldrig kommer till skott och gör affär.
Vet hur det varit när jag varit i färd med att byta system och skulle sälja min gamla burk, mycket snack men ingen verkstad. Och ändå har jag haft dom på en rimlig prisnivå.

Visa signatur

[b]MSI K9N Neo V2 - AMD X2 5200+@3GHz - Corsair XMS2-6400 2X1024 Xtreme - Sapphire HD3870 512MB (855/1200)[/b]

Permalänk
Geeks
SweClockers

Jag låter tråden vara kvar så länge du sköter det snyggt och inte försöker dig på att blåsa någon.

*flyttad*

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify) » Pappa till Moderskeppet 1–3 » SweClockers chefredaktör 2007–2015 (Team Jonas, Emil, Jacob och Ytterberg)

Permalänk
Medlem

kommer självklart inte försöka lura nån ^^

Okey verkar seriöst ger inte ut några namn. Dom första emailen har kommit.

Tjoho!
Jag har nu sedan jag stigit upp kollat på denna
annons. jag har även bett min pappa kolla på den
och han kan vara redo att köpa den åt mig. Men jag
vill se den och jag bor i ***** så om ja kommer
förbi imorgon efter skolan (ca klockan ****) så ja
hinner äta. Om det blir aktuellt och att datorn
finns kvar så hörav dig!

-------------------

Hej!

Jag vill ha nått sånt till tjejen. Du får 160
euro kontant för den (värt mycket mer!). Jag
kommer och hämtar den ikväll. Jag kör en ***
eller ***, kan vi komma klockan *** och titta?

Permalänk
Medlem

Ganska sjukt

Kul grej, har också alltid undrat om någon av dom så kallade "värsting datorerna" sälj på blocket

Här har vi svaret;)

Permalänk
Medlem

En till kom som bevisar att folk har vet, eller så är det nån som läst tråden? ^^

Priset på datorn uppnår dina förväntningar skulle
säga att den är värd MAX 5000kr då den är motiv
lackad och har äkta xp, och vet inte riktigt begär
du 11500kr eller 9500kr? Är inte intresserad men
uppmanar dig att sänka priset.

Permalänk
Avstängd

160.00 EUR = 1'485.35 SEK
Inte speciellt högt bud med andra ord..

Visa signatur

Permalänk
Medlem

jag gillade den dära som hade bett sin far att köpa den haha.

Fortsätt att lägga upp alla mailen nu!

Visa signatur

Palt rimar på allt
tillåme på salt!

Permalänk
Medlem

Haha, väldigt rolig tråd!
Folk på blocket är en egen liten ras ^^

MVH //Gorian

Visa signatur

---

Permalänk

Finns nog någon här på sweclockers som har mailat dig tror jag ;). Försöker lura lurendrejaren...

Permalänk
Medlem

Fick en till vet inte om det är ni eller inte. "hoppas inte det :P"

Hej jag heter ****** *******, och bor utanför ***** i ******,
och undrar om datan fortfarande är till salu. Min sambo
tyckte att den var fin och har själv lite erfarenheter
inom data och tycker att du har ett ganska högt pris på
datorn då man kan hitta mycke bättre datorer för samma pris,
skulle också vilja veta vilket moderkort och nätaggregat som
finns i datorn om du har möjlighet att kolla. erbjuder 8000kr
om du fortfarande har kvar datorn har möjligheter att komma **** eller
*****. Ring mig på ****-*****, så kanske vi kan komma
fram till ett pris som passar.

*Annonsen har varit uppe i 2dagar nu*

Permalänk
Medlem

Lol!!!

Jag ska lägga ut min dator för 12k och testa ^^
Finns det intresse så säljer jag ju

Visa signatur

Laptop : Macbook Pro M1

Permalänk
Avstängd

Man borde tjacka en Intel D820 prolle och utge den som värsta Dualcore datorn.

Visa signatur

AMD X4 945ee @ 3,8 Ghz | Asus M3N-HT Deluxe | 8GB Corsair PC8500 | SLI: Asus + Gigabyte GTX 275 @ 696Mhz | 1TB+1TB Seagate 7200.12, Samsung F3 | X-Fi XtremeGamer | FD Define R2 | Corsair 750W | Dell 2209WA @ 75Hz | Windows 7 RC | www.minhembio.com/Camper | Datorn som Produktlista

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Camper
Man borde tjacka en Intel D820 prolle och utge den som värsta Dualcore datorn.

haha indeed.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jaomi
Lol!!!

Jag ska lägga ut min dator för 12k och testa ^^
Finns det intresse så säljer jag ju

Bah, snicksnack testa och lägga ut din MP3 istället för 12k, sikta högt