Finns GTA 2 i boxed set

Permalänk

Finns GTA 2 i boxed set

Tänkte samla på mig alla spel i GTA serien, men existerar gta2 i box set, dvs kartong? Hittar bara jewel case

Visa signatur

[Intel Core i5-3570K, Noctua NH-U12P SE2, ASUS P8Z77-V, Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 4x4GB, Powercolor Radeon 4870 1 Gb, 2x BENQ V2400 ECO + 1 Samsung syncmaster 940BF, Steinberg CI2.]

Permalänk
Medlem

du får ladda ner GTA 2 gratis om du vill
kanskje du vill ha en snygg ask men där kan ajg inte hjälpa dig
EDIT:
gör en liten snygg ask av ett dvd fodral och ett lämpligt papper

Permalänk
Medlem

men gratis menar "Zax31415926" att man kan ladda ner från rockstars hemsida

Visa signatur

Ryzen 9 3900X | Noctua NH-U12A | ASUS ROG Strix X570-F Gaming | ASUS TUF GeForce RTX 3080 10GB Gaming | Corsair Vengeance PRO 32GB 3200MHz | Seasonic FOCUS Plus 750W | Samsung 970 EVO 1TB | 4 x 1.92 TB Intel SSD | Fractal Design Define C TG | Windows 10 Pro

Xeon E3-1241 V3@3,5GHz | Cooler Master Hyper 212 Evo | Supermicro - X10SL7-F | Samsung 32GB 1600MHz ECC | Evga Supernova G2 850W | WD RED/Segate Ironwof - 50TB | Fractal Design Define R5 | Unraid 6.7

Permalänk

A jag är inte ute efter att få tag i spelet "på vilket sätt som helst", jag vill specifikt ha en prydlig kartong som man kan stoltsera med i en samling, det känns ju budget att ha alla versioner utom en i box.

Visa signatur

[Intel Core i5-3570K, Noctua NH-U12P SE2, ASUS P8Z77-V, Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 4x4GB, Powercolor Radeon 4870 1 Gb, 2x BENQ V2400 ECO + 1 Samsung syncmaster 940BF, Steinberg CI2.]

Permalänk
Medlem

kollat beg, tradera/ebay etc?

Permalänk

jupp, hittar bara jewel cases

Visa signatur

[Intel Core i5-3570K, Noctua NH-U12P SE2, ASUS P8Z77-V, Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 4x4GB, Powercolor Radeon 4870 1 Gb, 2x BENQ V2400 ECO + 1 Samsung syncmaster 940BF, Steinberg CI2.]

Permalänk
Medlem

med tanke på åldern på spelet så borde det ha funnits i någon prydlig papp-kartong

Visa signatur

Men... vad är det bra för? - Kommentar från en ingenjör på IBM angående mikrochipet, 1968
Jag tror att det finns en världsmarknad för ungefär 5 datorer. - Thomas Watson Sr, IBMs styrelseordförande år 1947
"Bamse på ÖÄ i mitt hjärta"

Permalänk

Vad har åldern med saken att göra menar du? Kartonger har alltid funnits till spel, från -90-talet till dagsläget

Visa signatur

[Intel Core i5-3570K, Noctua NH-U12P SE2, ASUS P8Z77-V, Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 4x4GB, Powercolor Radeon 4870 1 Gb, 2x BENQ V2400 ECO + 1 Samsung syncmaster 940BF, Steinberg CI2.]

Permalänk
Testpilot
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zax31415926
Vad har åldern med saken att göra menar du? Kartonger har alltid funnits till spel, från -90-talet till dagsläget

Dagens spel har ju inga kartonger, är nog det han syftar på.

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zax31415926
Vad har åldern med saken att göra menar du? Kartonger har alltid funnits till spel, från -90-talet till dagsläget

I dagsläget är det oftast bara Collectors edition som har en prydlig pappkartong och manual. Vanliga versioner är oftast jewel cases.

Visa signatur

Citera mig om du vill ha svar :)

Permalänk
Medlem

kommer ihåg att min morbror hade en stor kartong förpackning till gta2

Visa signatur

Q6600 @ 2,8Ghz | 8800GT 512MB | 8gb A-data pc-6400 | GA-P35-DS4 |Antec sonata 3 | HP W2207

Permalänk
Medlem

japp visst kom spelet i papp-kartong. jag ägde ett ex, men det är slängt sen länge, tror t om jag slängde skivan när jag insåg att allt är gratis

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hunden
Dagens spel har ju inga kartonger, är nog det han syftar på.

Fel, alla tre senaste verror är vanliga att sälja med kartong

Mailade rockstar:

Jag: I'm trying to get all the games of the GTA series for my collection. I was planning to get the boxed set for all the games, but it seems that gta2 only was produced in a jewel case, not box...is this correct? I've seen that you can get the "collectors edition" with all the three first games in a box, but I was hoping to find gta2 separated.

Rockstar: GTA 2 is indeed only Jewel Cased. However, this should have been distributed into a box! We are unable to advise where you could purchase the boxed version from. Please try a few sites on the internet

Den som hittar en försäljningssite/tradera/ebay/what so eva' som har spelet med box får en binär puss

Visa signatur

[Intel Core i5-3570K, Noctua NH-U12P SE2, ASUS P8Z77-V, Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 4x4GB, Powercolor Radeon 4870 1 Gb, 2x BENQ V2400 ECO + 1 Samsung syncmaster 940BF, Steinberg CI2.]

Permalänk
Medlem

Vad menar du exakt med Jewel Case?

Är detta jewel case?

Visa signatur

Laptop : Macbook Pro M1

Permalänk

Ja precis, men jag antar (jag räknar det som det inte) att även de lite större fodralen á la dvd-film-fodral är jewel case.

Visa signatur

[Intel Core i5-3570K, Noctua NH-U12P SE2, ASUS P8Z77-V, Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 4x4GB, Powercolor Radeon 4870 1 Gb, 2x BENQ V2400 ECO + 1 Samsung syncmaster 940BF, Steinberg CI2.]

Permalänk
Glömsk

En "jewel case" är om man ska vara helt korrekt ett CD-fodral, som på bilden ovan. Det brukar dock användas som en synonym för "DVD-fodral", som de flesta spel säljs i nu för tiden.

Visa signatur

...man is not free unless government is limited. There's a clear cause and effect here that is as neat and predictable as a law of physics: As government expands, liberty contracts.

Permalänk
Testpilot
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zax31415926
Fel, alla tre senaste verror är vanliga att sälja med kartong

Nu snackade jag ju om spel i allmänhet och du kan inte säga att det är vanligt att spel nu för tiden har en kartong. Förr i tiden hade alla spel kartong och därför menade MatzoN att han tycker det borde finnas en kartongutgåva av GTA2 just på grund av att spelet är gammalt.

Den här är med kartong och inkluderar kartorna: http://cgi.ebay.com/GTA2-Grand-Theft-Auto-2-Original-Box-with...

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk

hunden: Jag spelar inte så mkt nu för tiden, men ja har fått intrycket av att det fortfarande är relativt vanligt att spel finns tillgängliga med kartong, åtminstonde pc-spel.

anyway, fan va tack för länken! hur missade jag den, letade ju igenom hela e-bay.....aja, får hoppas på d bästa nu

Visa signatur

[Intel Core i5-3570K, Noctua NH-U12P SE2, ASUS P8Z77-V, Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 4x4GB, Powercolor Radeon 4870 1 Gb, 2x BENQ V2400 ECO + 1 Samsung syncmaster 940BF, Steinberg CI2.]

Permalänk
Testpilot

PC-spel nu för tiden är paketerade som konsollspelen, i ett vanligt DVD-fodral och det räknar inte riktigt jag som en kartong iallfall
http://pnmedia.gamespy.com/planetcnc.gamespy.com/features/rev...

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem

1. Köp ett skitspel vars box är samma dimensioner som övriga GTA spel
2. Leta upp högupplösta bilder på GTA boxen
3. Skriv ut skiten på blankt papper
4. Limma fast på fint sätt så du inte får några skarvar

5. Plasta in skiten och säg till folk att de får betrakta din klenod på håll och EJ pilla med sina svettiga fingrar på ditt spel

6. Avnjut din samling med vetskapen att ingen märker skillnaden

Alternativ:

1. E-majla RockStar games och be om en box

Visa signatur

²¹¹²º¹³²º²º²³³¹³º²¹²º²¹³º²³¹³º¹³³º²¹²²º²¹³º³²º³³¹
³¹¹²º³º³¹²º³¹³²º³³º³¹³¹³º²º³²º³¹²º³²¹³º²¹³º²

Permalänk
Medlem

Nu för tiden är det oftast Collectors edition som kommer i mer påkostade fodral (kartonger)

Visa signatur

Laptop : Macbook Pro M1