"Windows-värdprocess (rundll32) har slutat att fungera

Permalänk
Medlem

"Windows-värdprocess (rundll32) har slutat att fungera

När jag öppnar min F disk på datorn och går in i en mapp med andra mappar och i dom andra mapparna är det rar filer.. men så fort jag kommer in i den första mappen så får jag "Windows-värdprocess (rundll32) har slutat att fungera" vad kan va felet? kommer inte åt något nu i den disken!

OP = Vista ultimate

Skulle vara snällt med snabbt svar!

Visa signatur

OS: W11 | CPU: Threadripper 1950x | Minne: HyperX Predator RGB 2933 MHz 64GB| GFX: AORUS Waterforce 4080 ti | HDD sys: Samsung 850 EVO 2tb| Samsung 970 EVO 2tb | HDD other: ~31tb | Mus: Razer Deathadder Chroma| Tangentbord: Razer Ornata Chroma | Chassie: Hyte Y60 | Mobo: Asus Rog x399 e-gaming | Kylare: NZXT Kraken X62 CPU | Högtalare: Creative Gigaworks T40 II 2.0 | Hörlurar: Artic 7 | One Plus 10 pro | Nikon D800/Z6 II | Lumix G9 | http://www.instagram.com/tjofsmedia |

Permalänk
Medlem

Har liknande problem med Rundll32 och värdprocessen när jag går in i video mappar, Jag har stängt av thumbnails visningen och då funkar det tycker att Microsoft borde ha fixat den här buggen nu vet många med samma problem.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av maneten
Har liknande problem med Rundll32 och värdprocessen när jag går in i video mappar, Jag har stängt av thumbnails visningen och då funkar det tycker att Microsoft borde ha fixat den här buggen nu vet många med samma problem.

Exact samma här, i videomappen, dock fungerar allt utan problem trots felkoden....

Visa signatur

Dell XPS 420 + 2408WFP
HP Pavilion dv9390ea
PS3/Wii + Panasonic TH-42PZ70

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av maneten
Har liknande problem med Rundll32 och värdprocessen när jag går in i video mappar, Jag har stängt av thumbnails visningen och då funkar det tycker att Microsoft borde ha fixat den här buggen nu vet många med samma problem.

Hur stänger man av?

Visa signatur

OS: W11 | CPU: Threadripper 1950x | Minne: HyperX Predator RGB 2933 MHz 64GB| GFX: AORUS Waterforce 4080 ti | HDD sys: Samsung 850 EVO 2tb| Samsung 970 EVO 2tb | HDD other: ~31tb | Mus: Razer Deathadder Chroma| Tangentbord: Razer Ornata Chroma | Chassie: Hyte Y60 | Mobo: Asus Rog x399 e-gaming | Kylare: NZXT Kraken X62 CPU | Högtalare: Creative Gigaworks T40 II 2.0 | Hörlurar: Artic 7 | One Plus 10 pro | Nikon D800/Z6 II | Lumix G9 | http://www.instagram.com/tjofsmedia |

Permalänk
Medlem

Visa små ikoner

Visa signatur
Permalänk
Medlem

nu funkar det.. ändrade mappen typ från Video och bilder till Alla obejekt!

Visa signatur

OS: W11 | CPU: Threadripper 1950x | Minne: HyperX Predator RGB 2933 MHz 64GB| GFX: AORUS Waterforce 4080 ti | HDD sys: Samsung 850 EVO 2tb| Samsung 970 EVO 2tb | HDD other: ~31tb | Mus: Razer Deathadder Chroma| Tangentbord: Razer Ornata Chroma | Chassie: Hyte Y60 | Mobo: Asus Rog x399 e-gaming | Kylare: NZXT Kraken X62 CPU | Högtalare: Creative Gigaworks T40 II 2.0 | Hörlurar: Artic 7 | One Plus 10 pro | Nikon D800/Z6 II | Lumix G9 | http://www.instagram.com/tjofsmedia |