Hej alla gamla som nya kunder!
Detta är Marchello Josefsson som skriver!
Jag skriver här eftersom jag inte orkar stå ut med alla anklagelser som jag fått på mig. Först vill jag säga att jag INTE blåst någon och kommer heller inte att göra det. Att jag lade ner Multimediashopen var pga av min fru som fick lungenboli (blodproppar i lungorna) annars hade jag aldrig gjort det. Eftersom butiken rullade som bäst i slutet. Många anklagelser har gjorts mot mig och jag har heller inte orkat att besvara dem eftersom det inte är kul att dumpa sitt levebröd som man byggt upp för bara några hundralappar till ett stort företag. Man tar det INTE som en klackspark eftersom det tar både psykiskt och fysiskt. Något som jag verkligen skäms över är att vi lovade våra kunder en dag/tid medan dom fick vänta i veckor. Det var fel och det ber jag er alla om ursäkt för. Men att säga att jag blåst någon är INTE godkänt eftersom jag inte gjort det. Och det svär jag på över mina två kära barn! Nu säger väl dessa ord inget för er men att jag skriver av mig här är som att jag lätta på en ryggsäck med massa tyngder. När det gäller Multimediashopen så har jag bestämt mig för att öppna den igen. Inte för att jag själv vill men för att många, gamla Multimediashopen kunder som handlat från Marko´s Games gillade konceptet. Det går inte en dag som jag tänker på att jag gjort många kunder besvikna eftersom jag lovade dem att skicka på tid, men att jag inte gjorde det. Just i denna branschen så vill man vinna kunden, för om jag säger 2 veckor så går han helt enkelt vidare. Nu har man lärt sig av sina misstag och tro mig, har jag inte varan i lager eller inte hinner skicka så tipsar jag om närmaste återförsäljare av tv-spel och tillbehör. På så sätt ser inte mina kunder ner på oss som dem gjorde på Multimediashopen. Jag vet att fel som gjorts kan inte repareras eftersom det har varit tomma löften. Men som många säger idag att "om man gjort ett fel som gör man det inte igen" . Återigen angående att jag har blåst någon så vill jag gärna ha det svart på vitt för mitt samvete är helt rent så vitt jag vet.
Multimediashopen lades ner pga sjukdom. Gamecom pga anklagelser via multimediashopen. Men Marko´s games är här för att stanna och jag kommer att ta emot all kritik eftersom det gör mig och Markos games bättre på alla sätt. Marko´s games har många kunder och växer så det knakar! Det STORA felet som jag gjorde med Multimediashopen var att annonsera i varje hörn. Det slutade med att jag sköt mig själv i foten! För ju större man är desto mer beställningar fick vi och desto mer kunder blev besvikna, jag var helt enkelt DUM eftersom jag inte såg felet i våra annonser! Med Marko´s Games är det helt och hållet en annan riktning. Jag annonserar det som finns i lager och skulle kunden ändå beställa en vara som är slut i lager så kontaktar vi han omg. På så sätt blir det inga konflikter och på så sätt har både kunden och jag bättre kontroll.
Jag finns fortfarande kvar på samma adress som Multimediashopen föddes på och ALLA är mer än varmt välkomna att kontakta mig på 0736-935674 alla dagar mellan 08:00 - 22:00 eller så är ni varmt välkomna in över en kopp kaffe! Var vänlig ring innan
Adress:
Sockenvägen 18B
417 16 Göteborg
Så har ni något att säga oss eller visa upp ett så kallat sol och vårar objekt så är det bara till att kontakta mig. Jag har inget att dölja och kommer heller inte att göra det!
Gamla Multimediashopen kunder!
Återigen ber jag hemskt mycket om ursäkt för alla förseningar och lovade löften. Jag vet att jag har gjort STORA fel mot er. Besvikna barn, födelsedagar och mycket mer som jag har på mitt samvete! Vilket är oförlåtlig. Detta borde skrivits för länge sedan.
En nyfiken fråga till er alla på Sweclockers?
Hur många av er har fortfarande en fungerande Xbox eller Ps2 som Multimediashopen har sålt eller chippat? Jag skulle mer än gärna uppskatta alla svar eftersom det ser ut som att vi aldrig ens chippat en konsol i Multimediashopens tid. Jag tror att många kommer ihåg vår super STORA banner på Swecklockers!!
Återigen! Snälla, jag ber er vara ärliga eftersom jag vill inte bli anklagad för något som jag inte gjort! Och har vi missat något i någons beställning så var vänlig och ta upp det med mig. Jag lovar att återställa det även om det så går 10år framåt!
Regards
Marko´s Games / Marchello Josefsson