Billiga dual layer DVD-skivor?

Permalänk
Medlem

Billiga dual layer DVD-skivor?

Det jag undrar är var man ska köpa dual layer DVD-skivor till lågt pris. Helst Verbatim och andra som håller hög kvalitet. Minns att några här för ett antal veckor talade om nåt litet källarföretag som sålde skivor till helt OK priser, man jag kan varken hitta tråden eller minnas namnet på företaget. Vet ni vilket företag jag talar om? Finns det fortfarande? Har ni tips på några andra företag som säljer det jag är ute efter?

Visa signatur

Abit NF7-S v2.0, Barton 2500+, Twinmos Winbond 2x256, 3d Club Radeon 9800 pro, Maxtor DiamondMax Plus 9 120GB S-ATA, Maxtor DiamondMax 10 200GB ATA

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Kör väl en klassisk signatur:
9900K @ 5GHz/128GB 3200MHz DDR4/3x1TB NVME/6800XT på Aorus Z390 Elite
Samsung C34F791, Svive 34C801, Xiaomi 34", Logitech MX Master 3 + G512...
Behöver för jobb, ej gamer.

Permalänk
Medlem

Tack! Det var just den sidan jag var ute efter! Några andra tips?

Visa signatur

Abit NF7-S v2.0, Barton 2500+, Twinmos Winbond 2x256, 3d Club Radeon 9800 pro, Maxtor DiamondMax Plus 9 120GB S-ATA, Maxtor DiamondMax 10 200GB ATA

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd flyttad*
Vänligen läs klistrade trådar där står det ofta viktig och nyttig information.
http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=1...

Jag gjorde en prisjämförelse på DVD+R under februari mellan dom större butikerna som ofta nämns på forumetet. Kanske är till en liten nytta i ditt sökande.
http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=6...

Permalänk
Medlem

DVDMARKNADEN.SE

*bort*

Permalänk

Folk kanske inte vill ge dig 5% provision, så sluta posta din kod nu.

Permalänk
Hedersmedlem

*inlägg från b0nus raderat*

Sluta spamma dina reflänkar. forumregler.

Permalänk
Medlem

herregud

någon missförstod visst poängen? visst jag får 5% men på vilket sätt gör det att du mår dåligt då du själv får 10%??? väx upp

Permalänk
Medlem

Re: herregud

Citat:

Ursprungligen inskrivet av b0nus
någon missförstod visst poängen? visst jag får 5% men på vilket sätt gör det att du mår dåligt då du själv får 10%??? väx upp

regler är regler och i och med ditt medlemskap på swec har du godkänt dessa. passar det inte finns alltid någon fjortissajt som du kan spamma dom på.

Permalänk
Medlem

Prövade nierle.de, svinbra priser och snabb leverans om man kör med kort och inte banköverföring!

Visa signatur

A lot of fellows nowadays have a B.A., M.D., or Ph.D. Unfortunately, they don't have a J.O.B.