Permalänk

Nya SE K530i

Lyckades tappa min mobil (SE K700i) i vattnet i helgen, så den ligger nu på havets botten..
Så därför har jag börjat leta efter en ny mobil och har fastnat för SE K530i, men har inte hittat så många omdömmen om den osv. Det verkar som att den har kommit lite i skymundan pga P1 och de andra nya mobilerna. Men jag tycker att den verkar riktigt prisvärd och så kan man fixa GPS till den med.

Har försökt hitta någon butik som har den inne (släpptes 3:e juli), men det verkar som att butikerna inte har fått in den än...

Vad tror ni om den här mobilen och vet ni vart man kan få tag på den i dagsläget?

Visa signatur

ASUS A7N8X Deluxe nForce 2|AMD Athlon XP 2600+|2*256Mb TwinMOS WINBOND PC3200 DDR|120 Gb Maxtor 7200rpm ; 160Gb Seagate SATA ; 250Gb Seagate SATA|Sapphire ATI Radeon 9700 Pro|nVIDIA Soundstorm!|SAMTRON 19"|Windows XP Pro SP2 (SWE)

Permalänk
Medlem

Enligt leveransinformationen från en stor grossist ska den skeppas 2007-08-20.

Visa signatur

My arms, your hearse

Permalänk
Medlem

Det är en mycket kompetent liten telefon Och jag kan tänka mig att den borde komma ut runt slutet på augusti.

Visa signatur

iMac 27"

Permalänk

Denna lilla rackare kommer nog att bli mycket prisvärd. Den har allt man kan begära av en mobil i dag (läs mobil, inte smartphone), en bra batteritid men framförallt ett snyggt utseende (att döma från de bilder/filmer jag sett).
Om ja orkar vänta så länge (lånar mors nalle nu) så blir det nog en sån här. Om inte, så köper jag troligtvis en W660i snart.

Visa signatur

-Jag har visst vart ute idag.
-Vart då?
-Ne, jag öppnade fönstret förut...
www.iampear.com Hakona Matata!

Permalänk

Precis vad jag tycker också. Gillar att den har 3G, stor skärm, verkar vara bra kvalitet och så kan man ha den som GPS om man vill det (med SE-tillbehör).

Mailade SE och frågade om när den kommer ut i butiker och enligt dom ska den finns i butik runt 20:e augusti, så två veckor till!
Hade helst velat ha en svarta modellen, men dom kunde inte svara på när den kommer ut.

Visa signatur

ASUS A7N8X Deluxe nForce 2|AMD Athlon XP 2600+|2*256Mb TwinMOS WINBOND PC3200 DDR|120 Gb Maxtor 7200rpm ; 160Gb Seagate SATA ; 250Gb Seagate SATA|Sapphire ATI Radeon 9700 Pro|nVIDIA Soundstorm!|SAMTRON 19"|Windows XP Pro SP2 (SWE)

Permalänk

Ärdet nån skillnad mer skillnad mellan k610 och denna än att den är lite tunnare och har TrackID?

Visa signatur

ASUS B450-f gaming||AMD Ryzen 3600||16Gb ram@3GHz||RTX 3080 10Gb||Dell S2721DGF||Logitech G305

Permalänk

ingen som tänkt på w580? kostar lite över 2000kr nått.. nån som har testat den ?

kommer med 512mb minne iaf o bra headset, ser väldigt liten o fin ut på bilderna med

Visa signatur

foo shizzle'

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av beerbaron
ingen som tänkt på w580? kostar lite över 2000kr nått.. nån som har testat den ?

kommer med 512mb minne iaf o bra headset, ser väldigt liten o fin ut på bilderna med

Jag kommer antagligen köpa en w580, är dock lite orolig för att den kommer kännas plastig, om jag fattat det rätt så är det samma "grund" som s500, fast annat utseende och lite annat innehåll.
Iallafall, s500 har väl fått lite klagomål om att den känns en smula plastig, men får väl se. Sen så kan det vara så att högtalaren sitter under "joysticken" av nån märklig anledning, men vet inte säkert.
Snygga är de båda iallafall IMHO.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jimjavel
Jag kommer antagligen köpa en w580, är dock lite orolig för att den kommer kännas plastig, om jag fattat det rätt så är det samma "grund" som s500, fast annat utseende och lite annat innehåll.
Iallafall, s500 har väl fått lite klagomål om att den känns en smula plastig, men får väl se. Sen så kan det vara så att högtalaren sitter under "joysticken" av nån märklig anledning, men vet inte säkert.
Snygga är de båda iallafall IMHO.

Det stämmer att s500 iaf var plastig och att högtalaren förmodligen sitter under joysticken nån stans, kunde aldrig lokalisera den när jag höll mobilen mot örat. Men anledningen att ja lämnade tillbaka min var att den glappade i skjutluckan. Samma problem på båda exemplaren jag fick. Så nu har ja bestämt mig för att inte köpa en skjut/fällbar mobil mer iaf:P

Visa signatur

-Jag har visst vart ute idag.
-Vart då?
-Ne, jag öppnade fönstret förut...
www.iampear.com Hakona Matata!

Permalänk
Medlem

K530 var väl ändå inte snygg? S500 tycker jag ser riktigt fräsch ut men tydligen är den plastig enligt ovanstående talare, och risig. Synd att inte high-end telefonerna är lika designade som de billigare slimade. Man vill ju ha en K850 i stil med W880 eller T250, iaf tjockleksmässigt.

Men då skulle den väl kosta tio papp också

Jobbigt läge

Visa signatur

Stek mer! - Flingor - Schampo
Överklockning är är lika överskattat som din dator är överklockad.

Permalänk

trottsade typ allt jag läst och beställde en w580 endå, åter kommer när jag fått den med omdömme!

/love beerbaron

Visa signatur

foo shizzle'

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av beerbaron
trottsade typ allt jag läst och beställde en w580 endå, åter kommer när jag fått den med omdömme!

/love beerbaron

Var och köpte min idag, "uppgraderade" från en w810i och är mycket nöjd hittills. Mobilen känns inte det minsta plastig. Enda negativa just nu är att den är lite seg i menyerna, men det var w810:an också så. Är det något du undrar så hojta till.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HMB
Var och köpte min idag, "uppgraderade" från en w810i och är mycket nöjd hittills. Mobilen känns inte det minsta plastig. Enda negativa just nu är att den är lite seg i menyerna, men det var w810:an också så. Är det något du undrar så hojta till.

Hur stort minne har du i din? är det det som följde med på 512mb?
och när du skriver seg, är det samma seghet som det är i en t630 eller är din snabbare? För min T630 är sjukt seg! men så är den rätt kass jämfört med nyare!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av stofe
Hur stort minne har du i din? är det det som följde med på 512mb?
och när du skriver seg, är det samma seghet som det är i en t630 eller är din snabbare? För min T630 är sjukt seg! men så är den rätt kass jämfört med nyare!

Minnet är på 512mb. Angående segheten så hmm, jadu, jag har inte haft någon T630 och jag har ingen aning om hur seg den är

Permalänk
Medlem

Okej! jag tror den är mycket segare, för mig är min seg, medan den du har kanske skulle vara snabb i mina ögon!! =)...
Aja lite off-topic!