Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
Vart jag mig om än vänder
så ser jag bara rött
jag fylls av fördomsfulla bränder
om folk jag aldrig ens mött
hur jag än vänder och vrider
så ser jag bara fel
och när hatet i mig vrider
då blir jag alldeles stel

Vi har nånting av allting i oss alla
och även jag kan snubbla och falla

Jag känner mången idiot
men den största bor i min spegel
så när fördomarna slår rot
måste jag reva segel

HATA,HATA
DET ÄR JÄVLIGT LÄTT ATT HATA

Någonstans djupt i oss alla
bor det en liten fascist
och när han på oss kalla
faller vi för hans list
varje dag luras vi
att se på världen med bindel
men vi måste ta den loss
för att känna kärlekens svindel

HATA,HATA
DET ÄR JÄVLIGT LÄTT ATT HATA

ÄLSKA,ÄLSKA
DET ÄR JÄVLIGT SVÅRT ATT ÄLSKA

Hatar väl inget så direkt utan mer inskilda personer och mitt liv om man säger så ^^

Suck

bra text! vart kommer den ifrån?

Visa signatur

"en trevlig sak man skulle kunna göra med hans fru, det är om man malde ner henne till köttfärs, med salt och peppar och sånt där. Så gjorde man en 352 hamburgare av henne som man då gav till honom. För att då skulle ju inte han kunna äta upp dom.. ja för han är ju vegetarian. Det vore trevligt."

Permalänk
Medlem

Den politiska grupp/individer som gav sig på ungdomsordföranden i SvD samt hans flickvän. Dags att rensa upp bland det humanitära avfallet som verkar vara delar av dagens ungdom.

Att peka finger är kanske aldrig trevligt. Men det verkar vara ett typiskt spratt från någon extrempolitisk grupp på vänster sida. Sådana aktioner från dessa personer gör mig bara förbannad, även om många av mina vänner har liknande politisk uppfattning.

Visa signatur

Citera mig om du vill ha svar :)

Permalänk
Medlem

Hatar mest:

Bara för att man har utländskt förnamn så är det ungeför 20 gånger svårare att få jobb.

Permalänk
Medlem

VÄGTULLSMÖÖÖG

edit: Och dörruppslag / repor på bilen som jag inte är skyldig till, satans arghh, går inte att beskriva hatet jag känner för sådant pack.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tumvante
bra text! vart kommer den ifrån?

Från ett lokaltband som har härjat här i lite över 10 år så
De är verkligen super, kan skicka låten om du vill så

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

En till sak jag hatar är folk som använder .img .nrg .uif och all annan skit som virtuella skivor. ISO. Vafan är felet med er som inte använder .iso filer?!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nephropathia
Jag hatar folk som förväntar sig utförliga guider, länkar - ja att man gör jobbet ÅT dom - när dom skriver på forum. Det du

är man nybörjare på nått så kanske man väntar sig lite trevligt bemötande iaf

Visa signatur

i5 6600K 16 GB RAM GTX 760

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rich
Betänk att "hata" är ett väldigt starkt ord. Se till att denna tråd inte spårar ut nu, för det finns en viss grund för det. Att hata en person för att denne är en hip-hoppare eller ej politiskt aktiv är ur mitt förstånd... eller att generalisera ett land med 300 miljoner invånare.

Håller med.

Suck på den här tråden.
Jag hatar den här tråden.

Permalänk
Medlem

Som sagt, hata är ett starkt ord, och det finns väll igentligen bara en sak som jag riktigt hatar.

Det är människor som gillar att slåss. Som slåss för att dom tycker det är kul att bli slagen (i slagsmål) eller att slå nån annan. Till exempel Nasister. Vi hade en nasist på våran skola som berättade om hur han o hans kompisar hade gått ut från en toalett med blixtlås och byx-knapp uppknäppt, och då så kom en annan kille fram o sa åt en av dom att han hade glömt att knäppa byxorna. Den killen sitter nu i rullstol och har knappast förmågan att prata längre.

Men det värsta är att det inte bara är nasister som gillar slåss, det finns många andra "typer" som också bara är ute för att få misshandla någon, även om det kan beröva dennes liv.

Sen nåt annat jag hatar är väll ringsignalen på väckarklockan Den vill jag bara kasta i väggen varje morgon.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cerzok
...

Hatar också sådanna typer!

Visa signatur

Skaparna av Crysis är tre turkiska bröder.

Permalänk

Människorasen. Det värsta sortens människor imho är:
Pedofiler
Religiösa extremisters föräldrar
Alex Schulman. Helt allvarligt så förstår jag inte hur man kan låta en person som inte borde få tillgång till syre skriva i en tidning. Som andra människor läser till råga på eländet!
Hm... Personer som hävdar att Pepsi är godare än Coca Cola ganska högt upp på listan).
Kort sagt är människorasen egocentrisk, korkad och (som flashen skrev) bara ivägen.

Insekter, eller egentligen allt som är mindre än kattungar.

Saker jag inte kan greppa, eller ännu värre, saker som ingen människa vet svaret på. Nu menar jag alltså faktafrågor - "Har universum ett slut?", ""Hur många hjärnceller har Big Brother-människorna?", "Vad får sladdar som man lägger i en låda att trassla ihop sig?", inte filosofiskt bullcrap såsom "Vad är meningen med livet"

Feminister.

Visa signatur

Hej. Ge mig pengar

Permalänk
Medlem

#1; Konstiga matematiska resonemang (ja, jag pluggar och fattar inte så mycket av det jag för tillfället läser )

#2; Benjamin syrsa, han är sämst.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cerzok
Som sagt, hata är ett starkt ord, och det finns väll igentligen bara en sak som jag riktigt hatar.

Det är människor som gillar att slåss. Som slåss för att dom tycker det är kul att bli slagen (i slagsmål) eller att slå nån annan. Till exempel Nasister. Vi hade en nasist på våran skola som berättade om hur han o hans kompisar hade gått ut från en toalett med blixtlås och byx-knapp uppknäppt, och då så kom en annan kille fram o sa åt en av dom att han hade glömt att knäppa byxorna. Den killen sitter nu i rullstol och har knappast förmågan att prata längre.

Men det värsta är att det inte bara är nasister som gillar slåss, det finns många andra "typer" som också bara är ute för att få misshandla någon, även om det kan beröva dennes liv.

Sen nåt annat jag hatar är väll ringsignalen på väckarklockan Den vill jag bara kasta i väggen varje morgon.

Skulle kunna skicka en video på nasister jag hittade på youtube. De hoppar bara på försvarslösa ensamma människor.
> : (

Sånt gör mig arg.

Visa signatur

Laptop : Macbook Pro M1

Permalänk
Medlem

Kom på en till sak jag hatar... alla i Phelps familjen och alla medlemmar i deras Westboro baptist church.
Tror ni kan gissa själva varför.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DenBlåaTomburken
/.../

Feminister.

Sedär ja, du hatar bland annat min mor och ett antal andra miljoner människor, både kvinnor och män som står för jämtälldhet. Vet du ens vad feminism är? Ta och läs på lite, finns en del att läsa här:

http://sv.wikipedia.org/wiki/Feminism

Som sagt, häv inte ur er smörja om ni inte vet innebörden.

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe

Permalänk
Hedersmedlem
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Coltrasten
.

Hatar du den personen?

Permalänk

jag hatar alla som hatar , fan jag hatar mig själv

vart la jag repet när det behövs?

edit måste tilläga
skvallertidningar!
min flickvänn har en sådan liggandes på toan en vecka nu
framsidan uppåt så varge gång man gör tvåan ligger den där och skriker:

"Kiki är förtvivlad:
mina barn lämnar mig"

har tänkt slänga den flera gånger men jag vågar inte ta i den.
Hemskeheter om jävulen fins så är det hans påfund, kanske är det kapitalismens fel också.

Visa signatur

assrock!! hehe

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mitnick
Jag hatar,

1. Jenkarnas uppfattning om världen
2. Våldtäcktsmän (håller med Darkmoon)
3. Aftonbladet/expressen. exempel: 10.000 barn svalt ihjäl idag, men vi väljer att skriva: EXTRA: Carola Krockade med en brevlåda utanför NK

Din punkt 3 det är ju ingen nyhet att en massa barn och andra personer svälter ihjäl. Vem skulle vilja läsa en tidining som det bara stod utrikeshändelser som upprepas varje dag? De har svultit i många många år. Då är det ingen nyhet längre.

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Medlem

Jag hatar:

1 - Liberaler
2 - Religösa
3 - TV4/Femman och TV3
5 - DSL
6 - Aftonblader, Expressen, Svensk Damtidning, Se & Hör .. och alla andra skvallertidningar
7 - Chefen på mitt förra jobb
8 - Vädert i detta jävla land
9 - Vista
10 - Acer

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rich
Sedär ja, du hatar bland annat min mor och ett antal andra miljoner människor, både kvinnor och män som står för jämtälldhet. Vet du ens vad feminism är? Ta och läs på lite, finns en del att läsa här:

http://sv.wikipedia.org/wiki/Feminism

Som sagt, häv inte ur er smörja om ni inte vet innebörden.

Jag har inget emot feminism, jag hatar feminister. För att (säkert inte alla, men majoriteten, eller åtminstone de som syns i media) de inte vill ha jämställdhet. De är imo nazister (eller någon snällare jämförelse), fast mot män.

Men okej, det här kanske inte är rätt forum för att skriva sina åsikter, om de inte är så politiskt korrekta. Isåfall så är det bara att skriva igen, så tar jag bort det jag skrivit. Det borde iof du som mod. kunna göra om det skulle krävas

Men okej, de som står för normal jämlikhet (det finns ju även de som tar "jämlikhet" till sin spets, som inte verkar förstå att "man" och "kvinna" är fysiskt olika) har jag absolut inget emot.
Och sen kan jag väl erkänna att jag nog inte hatar något (förutom pedofiler). Det finns ingen som jag vill ska försvinna bara för att de är som de är (förutom pedofiler).

Ta den här listan som "Saker jag blir otroligt irriterad på".

Visa signatur

Hej. Ge mig pengar

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DenBlåaTomburken
Jag har inget emot feminism, jag hatar feminister. För att (säkert inte alla, men majoriteten, eller åtminstone de som syns i media) de inte vill ha jämställdhet. De är imo nazister (eller någon snällare jämförelse), fast mot män.

Men okej, det här kanske inte är rätt forum för att skriva sina åsikter, om de inte är så politiskt korrekta. Isåfall så är det bara att skriva igen, så tar jag bort det jag skrivit. Det borde iof du som mod. kunna göra om det skulle krävas

Men okej, de som står för normal jämlikhet (det finns ju även de som tar "jämlikhet" till sin spets, som inte verkar förstå att "man" och "kvinna" är fysiskt olika) har jag absolut inget emot.
Och sen kan jag väl erkänna att jag nog inte hatar något (förutom pedofiler). Det finns ingen som jag vill ska försvinna bara för att de är som de är (förutom pedofiler).

Ta den här listan som "Saker jag blir otroligt irriterad på".

Du verkar ha en rätt skev syn på feminister. Alla beter sig inte så som "dem i media"... fördomar i alla högsta grad detta. Precis som en del trångsynta människor säger/tycker/tror att alla invandrare beter sig på ett sätt, stämmer det också tycker du?

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe

Permalänk
Medlem

Lakris. Äcklig jävla laktris.

Visa signatur

Du vet att det är måndag när du upptäcker en landmina i din frukost. - Garfield

Permalänk
Medlem

Jag hatar folk som belastar samhället

Visa signatur

Men... vad är det bra för? - Kommentar från en ingenjör på IBM angående mikrochipet, 1968
Jag tror att det finns en världsmarknad för ungefär 5 datorer. - Thomas Watson Sr, IBMs styrelseordförande år 1947
"Bamse på ÖÄ i mitt hjärta"

Permalänk
Medlem

Jag hatar EU-mopeder med tillhörande fjortisar bakom styret.
Och då menar jag de nötterna som kör sina trimmade moppar fram och
tillbaka på längre vägsträckor i bostadsområden kvällar och nätter igenom.
Och inte de som tar sin moppe till stallet och tillbaka.

Finns iofs en miljon saker till jag hatar. Tog den viktigaste nu.

Visa signatur

Laptop: Lenovo Legion 5 (Ryzen 5 5600H, 16GB, RTX 3060) OS: Windows 11 Pro

TV: LG C1 65" ✪ Konsol: PS5 (+2TB SSD & 4TB HDD), PS3 Fat (960GB SSD), PS3 Slim (500GB SSD), PS Vita

Reciever: Onkyo TX-NR676E ✪ 4K UHD Blu-ray: Panasonic DP-UB820 ✪ CD-spelare: Onkyo C-7030

Högtalare: Focal Chorus 726, XTZ 10.16 ✪ Hörlurar: beyerdynamic DT 700 PRO X ✪ DAC/AMP: Fosi Audio Q4

Permalänk
Medlem

Jag hatar emo människor. De som beter sig som att de är annorlunda och unika fast de alla ser mer eller mindre precis likadana ut.
Högljudda och dryga i grupp och tysta och tillbakadragna ensamma.

Visa signatur

"When i was a kid i had an imaginary friend and i used to think that he went everywhere with me.
And that i could talk to him, and he could hear me, and that he could grant me wishes and stuff.
Then i grew up, and i stopped going to church." - Jimmy Carr

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av L0rden
En "Ingen reklam, tack!"-skylt är inget som du tänkt på?

Vad hjälper det när reklamen redan är upptryckt...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ReToX
Vad hjälper det när reklamen redan är upptryckt...

Så sant. Egoistiska fanskap.

Permalänk

Folk som tror sig tillhöra eliten och klankar ner och hånar oss andra. Det vore en sak om de tillhörde någon elit, men de flesta av dem själva är bara rent pack. Hade jag haft en sådan utekatt så hade jag kastrerat den med en gång.

Visa signatur

[Core i7-3930K med 32GB ram, 2*256GB SSD] & [Core i7 3770K med 16 GB RAM, 256GB SSD] som tillsammans har ett [HD 5850 1GB] och 3st 24".

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bud_bundy
Folk som tror sig tillhöra eliten och klankar ner och hånar oss andra. Det vore en sak om de tillhörde någon elit, men de flesta av dem själva är bara rent pack. Hade jag haft en sådan utekatt så hade jag kastrerat den med en gång.

med andra ord,du hatar snobbar?snobbar som tror dom är för fina för andra,tror dom är mycket bättre,mer värda osv.
nu vet inte jag vad deras föräldrar har tuttat/lurat i dom under deras uppväxt,men det luktar lika illa efter alla efter ett toa besök,dvs skit.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer