Permalänk
Medlem

Final Fantasy

Tjenare, jag undrar om någon vet om det gjorts några guider som man kan köpa till Final Fantasy 6 (psx) och Final Fantasy 7 (psx)

att det gjorts en till 7'an vet jag, men jag hittar inget ställe att kunna köpa den på, stället ska för övrigt gärna vara i sverige.

Visa signatur

Gaming: Intel i7 4770-K 3,5GHz | ASUS 780GTX | 8GB Corsair | ASUS mobo | 1st Samsung SSD 128Gb | 1st Samsung SSD 256Gb | 1st Western Digital 1Tb |
Server: Intel i7 920 | XFX ATI 5970 | 6GB Corsair | ASUS Xtreme | 1st Intel SSD 80Gb | 1st Samsung 500Gb | 4st Western Digital 1Tb | 2st Seagate 2Tb

Permalänk

sist jag såg den där ff7 guiden var när spelet nästan nyss hade släppts och då såldes det överallt verkade det som,nu har jag ej sett den på länge.
men har du kikat på sådana där lite "udda" spel sidor?sådan som säljer retro spel,typ www.gamerplay.se osv?dom kan mycket väl ha dessa guider.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem

ebay, tradera?

Visa signatur

PSN: ZlimJim (adda gärna)
Live Olimp (adda gärna)
Wii Vetifan :P

Permalänk
Medlem

kållar på tradera ... finns inte där..

Visa signatur

Gaming: Intel i7 4770-K 3,5GHz | ASUS 780GTX | 8GB Corsair | ASUS mobo | 1st Samsung SSD 128Gb | 1st Samsung SSD 256Gb | 1st Western Digital 1Tb |
Server: Intel i7 920 | XFX ATI 5970 | 6GB Corsair | ASUS Xtreme | 1st Intel SSD 80Gb | 1st Samsung 500Gb | 4st Western Digital 1Tb | 2st Seagate 2Tb

Permalänk
Medlem

Finns ju guider på typ sådana där walkthorugh sidor, bara skriva ut wtf

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem

Ebay är ditt enda alternativ igentligen, inget sådant gammalt säljs i butiker längre. Dock vet jag ej ifall någon enns släpptes.

I alla fall: http://shop.ebay.com/__Video-Game-Accessories?_fl=l2&_fxd=1&_...

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Inaktiv

Vill du ha spelguider kan du ju kolla på www.gamefaqs.com

Permalänk
Medlem

ja om du vill ha sånt på internet kan jag rekommendera www.ffuniverse.nu .. på svenska finns det mesta om dom spelen