Dell förbereder bärbar World of Warcraft-dator

Permalänk
Medlem
Citat:

Förstår ej att någon skulle betala så mycket för det där. Paintjob'et uppskattas nog av wowspelaren men det är inte värt så mycket pengar. Datorn i sig är usel... vem fan vill ha en "laptop" som väger bly och har en 17" skärm?

Det är nog mer marknadsföring än något annat, detta är sånt de som spelar WoW skickar runt till sina polare - "Ska du inte skaffa den här? höhö".

Citat:

vem fan vill ha en "laptop" som väger bly och har en 17" skärm?

Jag vill ha en och har redan en. Om du tittade in på "bärbara datorer"-delen på forumet här skulle du se att det är många som vill ha laptops att spela på. Och bevisligen säljer Dells XPS m17XX serie ganska bra. Sen har du Alienware, ett helt företag uppbyggt på mobila spelmaskiner... Så det finns gott om folk som vill ha desktop replacement, inget tvivel om saken.

Visa signatur
Permalänk

Hur många wow-spelare har råd att punga ut 36 000 för en bärbar dator?

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Em3l
Undra om man kan spela andra spel än WoW på den...?:)

Klart man kan det, men varför inte köpa en "vanlig" dator då?

Sen om den kommentaren var särskillt knäckande vet jag inte...

Visa signatur

"Jo men det var exakt det jag menade med att den enda moddningen detta galleriet innehåller är Sanningsmodifikation och photoshoppande :)"

Permalänk
Medlem

Jag tycker den var knäckande. Man köper väl denna för att den är snygg och cool?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

lite overkill för wow kanske...

om man hade råd med den så e det ju meningslöst i tanke på att man inte kan sitta och lira wow i parken... ja menar batteriet lär ju vara slut på en kvart med den hårdvaran...

Visa signatur

AMD64 3800+ 2,65ghz Tt Big T | Gecube x1900xt 615/1494| G.Skill HZ PC4000 3.4.4.8 | DFI LanParty UT nF4 Ultra-D | 570GB-250Gb S-ata-320Gb ide| Aspire ATX-AS500W | 3DMark05 10203p

There Are No Secrets, Only Information You Don't Yet Have

Permalänk
Medlem

Fattar inte att man kan lira WoW får ju ont i ögonen bara och kolla på det grafiska i spelet, Sen måste man betala 100 spänn i månaden för att se skiten:S.
Och att köpa en usel dator för de pengarna bara för att den är "anpassad" för WoW det kan jag inte förstå.

Visa signatur

GameMachine |Intel I7-3770K 3.5GHz @ 4.8GHz | Corsair H80 | Corsair Vengeance 1600Mhz 16gb| EVGA Nvidia GTX980 | ASUS P8Z77-V | OS HDD: 2x SSD 840|

Permalänk
Medlem

Vilken jävla flopp
Jag kommer trivas om några veckor när Dell står där med merparten av sina "wow" upplagor.

Btw vem har tid att använda sitt fysik kort när man lirar det där tragiska spelet 24/7?

Visa signatur

MSi GT780R
MacBook Air 13.3" Mid 12
Nexus 4

Permalänk
Medlem

Jag älskar att alla blir så j-vla lacka på den här datorn. Det är en grym dator med ett motiv av ett spel som flera miljoner datorspelare älskar. Hur kan man inte gilla en sån dator om man hänger på sweclockers oavsett vad man tycker om wow?