Team Fortress 2 värt?

Permalänk
Medlem

Team Fortress 2 värt?

Såg på steam att TF2 kostar typ 30$ och det är ju inte så mycket cash..

men är det värt? jag har aldrig spelat TF så undrar om det är lätt att komma in i? roligt även om man inte har polare som spelar? Vet inte heller vad det går ut på men det kan jag kolla upp själv om ingen ids skriva lite kort

men har sett lite filmer och gillar den sortens grafik, och det såg allmänt mysigt ut

Och en till sak, är det många som spelar? bra servrar med låg ping?

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk
Medlem

Jag älskar det spelet och tycker att det är lätt värt pengarna.

Tjaa vad kan man skriva om TF2... det är ett ganska lättsamt fps-spel som är mer lagt åt humor- än åt seriösthållet fast om man är ett gäng kan man säkerligen spela tf2 mkt seriöst. Jag tyckte att det var väldigt lätt att komma in i, spela banorna några gånger så att du lär dig hur de ser ut, sen är det bara att tuta och köra. Självklart är det roligare att spela med polare (vilket spel är inte det?) men det är väldigt roligt att spela "själv" också.

Jag tycket du självklart ska göra slag i saken och gå med i Sweclockers TF2 grupp

Visa signatur

Et ipsa scientia potestas est
(För övrigt anser jag att upplösningen 1366x768 ska dö)

Permalänk
Medlem

Lätt värt, det bästa spelat jag köpt detta året.

Permalänk
Medlem

Team Fortress 2 är helt klart ett bra spel, så det rekommenderas varmt.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem

haha låter kanon för jag köpte det innan jag kollade era svar kostade ju ändå bara typ 250 spänn...

Hur går jag med i den gruppen då? om jag tycker det är kul ska jag försöka få med några kompisar också!
41% ahh jag är peppad nu!

trodde det skulle gå segare än 1mb/sec från steam också, glatt överraskad!

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk
Medlem

Bra köp helt klart.

Kan vara det roligaste jag spelat på länge. Har hållit mig till singleplayer ett par år men detta var det som fick en att börja spela multi igen.

Permalänk
Medlem

Ja, bland det roligast onlinespelet jag kört.

Jag tar dock alltid sådana spel alldeles för seriöst, så ser ni någon som heter Bosse Bisam och whinar i chatten så är det jag...

När man man känner sig som mest uppretad kan det vara trevligt att helt enkelt köra lite som pyro och bara självmordruscha och bränna så många fiener som möjligt..
Att köra som spion och backstabba de där mäkta irriterande sniperserna , som skjutit prick på ens skalle, är också grymt nice..

Alla karktärers inbyggda kommentarer är också rätt roligt sjuka :
"Sooo, muuuch bloood !" "I am the ubermensch !"
"Octoberfeeeeest !"

Det är ganska många som spelar så att hitta servrar med låg ping borde inte vara någora problem.

Visa signatur

Namn : Jesper | Ålder : 45 | In-game namn : iller
Yrke : Matematisk modellerare (finansiell matematik), mjukvaruutvecklare för risksystem.
Utbildning : Doktor i matematik + en del mat-stat, numme och IT-relaterat.

Permalänk
Medlem

"There is to many little men on this team!"

Medic och Heavy är nog mina favoriter när det gäller kommentarer. "Octoberfeeest" är en stor favorit också bara på grund av hans uttal.

Eller när soldier står och slår sig i skallen med spaden och skriker. Eller "Thanks for standing still..wanker" från snipern..fan finns så många jag gillar faktiskt

Permalänk
Medlem

haha Jo det var fan rätt kul! Dock tar det nog ett tag innan jag uppskattat det helt men det har verkligen potential! Ska bara lära mig hur man ska använda alla olika klasser bäst osv, sen lära sig banorna!

Men ångrar inget än iaf, sen fick jag fast jobb idag också så jag gnäller verkligen inte

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aeqvist
haha Jo det var fan rätt kul! Dock tar det nog ett tag innan jag uppskattat det helt men det har verkligen potential! Ska bara lära mig hur man ska använda alla olika klasser bäst osv, sen lära sig banorna!

Men ångrar inget än iaf, sen fick jag fast jobb idag också så jag gnäller verkligen inte

Bara till att gratulera till två saker då

Visa signatur

Intel(R) Core(TM) i9-9900K CPU @ 3.60GHz | Asus ROG Strix Z390-F Gaming | Nvidia Geforce RTX 2080Ti | 32,0GB Dual-Channel DDR4 | Samsung SSD 840 EVO Basic 250GB, Samsung SSD 860 EVO 1TB | ASUS MX34VG