Permalänk
Medlem

Acer aspire 5920G

Tja!

jo, jag håller på att kika runt på lite bärbara, ska gå från stationär till bärbar för första gången. Jag har kollat på massa sidor och recensioner, men det jag funderar på nu är att gå ner på Onoff o köpa en dator så jag kan ta på avbetalning.

Den enda datorn jag hittar på onoff som jag tycker ser lovande ut är Acer 5920G. ni som har/haft sådan dator kan väl säga lite om den.

Annars, hittar ni någon i den här listan mer än den som är bra ? ska mest spela lite nya spel o kolla på film på datorn. http://www.onoff.com/online/se/inet.nsf/vProdList/10-12-10ven...

Visa signatur

"Jag kan inte stänga fönstret, det är ett fönster i vägen"

Permalänk

Har en Aspire 5920G, köpte den igår.

Jag har testat Battlefield 2 och Crysis, flyter fint i DX9, men har gammla drivrutiner, så vet inte riktigt vad gränsen går.
och film fungerar fint, me de media knapparna på sidanär jätte smidigt att pausa och ja.

Det är helt klart värt pengarna. Köpte min själv för 8500kr men med en T7100 1,8GHz. men är bättre än min stationär.

KÖP KÖP KÖP!

Permalänk
Medlem

låter bra det där. Blir nog bäst o köpa den också, efter som jag har onoff kort och kan betala den senare när jag får lön i januari men ändå hämta ut den imorgon

Visa signatur

"Jag kan inte stänga fönstret, det är ett fönster i vägen"

Permalänk

du kommwe inte att bli besviken!

Permalänk
Medlem

Finns en hel del på forumet som har den dator om jag inte missminner mig, har du sökt på det?