Permalänk
Medlem

Ingen skiva (UT3)

Var iväg för ett tag sen och köpte UT3, för att ta mig en riktig "nördhelg"
Till min förvåning när jag kommer hem så är det ingen skiva i fodralet
Alltså har kassörskan glömt lägga i den, och jag kan inte ta mig till stan på några dagar nu.

Är min fina spelhelg förstörd, eller kan det funka om jag fixar en crackad version och slår in min orginalkey ? hjälp mig jag är helt förstörd :<

*Edit* Eftersom jag äger orginalet borde det vara ok att fråga annars ber jag om ursäkt.

Visa signatur

Godde!

Permalänk
Medlem

Tror det kan bli problem med multiplayern delen. Efter som cracken ändrar om vissa saker i spelet. Antar detta, vet inte. Men har du ett hyffast internet är det värt ett försök. Annars kan du alltid under hålla dig med singel player.

Permalänk
Medlem

Jo visst men jag köpte inte spelet för att lira singleplayer
tack för svaret iaf

Någon mod kan ta bort detta då jag löst problemet.

Visa signatur

Godde!

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Borde inte vara några som helst problem med att ladda ner det och installera med en äkta CD-key....?

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk

Finns det inte spel man tankar ner som tar information som t.ex. cd-keys? Key-loggers eller ngt sånt?

Jag hade iafl inte riskerat

Permalänk
Medlem

sålänge det är en så kallad scen release ska det nog inte vara någon större risk

Visa signatur

| Intel Core i5-4690k | Gigabyte GA-Z97X-Gaming 3 | Corsair XMS3 DDR3 8GB| Asus Geforce 750Ti OC 2GB | Corsair CX V2 600W |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NerZ
sålänge det är en så kallad scen release ska det nog inte vara någon större risk

Lär inte vara det. Jag tänkte mer att nån crack eller likande klydda till det så mp inte fungera.