Permalänk
Robot

Gamerstation 3.0

Här står min nuvarande setup.

Mainburken består av:

Intel C2D E6600 @ 2.40Ghz med Thermalright XP120+ Adda 15.4DB 120mm fläkt
Asus P5B Deluxe moderkort
Asus EN 7900GTX (Ska upgradera till Geforce 9x serien)
2GiB Corsair XMS2 Extreme
Creative Sound Blaset X-Fi Fatal1ty FPS
Nec ND3500 DVD brännare
Någon sorts vanlig DVD Läsare (Minns inte vilken)
2x WD 250GiB Sata2
1x Maxtor 300GiB
1x WD 200GiB Sata
1x WD 500GiB Sata2
Tagan Easyconnect 540W
Lian Li PC7 Scand
Samsung 20.1" Syncmaster
Saitek Eclipse 2
Intellimouse 3.0 med customlack
Steelpad 4D
Razer Barracuda headset
Windows Vista Ultimate

Laptopen:

Asus A6KM
AMD Turion 64 @ 1.6Ghz
512MiB Ram
Nvidia Geforce Go 7300
Intellimouse 3.0
Icemat Black

Besök albumet: Gamerstation 3.0 av da3daluz

Permalänk
Medlem

Ser trevligt ut, men jag har aldrig gillat att ha skärmen högre upp än tangentbordet... Känns som att man måste böja på nacken då

Visa signatur

NR200P | 2xNF-A12x15 | SF1000L | STRIX B450-I GAMING | 5800X3D | NH-U12S | 32GB LPX 3600 MHz | RX7800XT PULSE

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av PaE
Ser trevligt ut, men jag har aldrig gillat att ha skärmen högre upp än tangentbordet... Känns som att man måste böja på nacken då

instämmer. vill dock tillägga att jag inte tycker detta var något speciellt

Visa signatur

http://luddha.vshs.info/
Arbetsstation: E6850 @ 3,6ghz | 8800GTS 640MB (G80) | Asus P5Q Pro | Antec 1200 | WinXPProSP2
Server: P4M 1,8GHz@1,2GHz | 1024MB DDR3200 | Gbit NIC | Network Dragon (kopia av Chieftec Dragon)

Permalänk
Medlem

Nightshot åt folket!

Permalänk
Medlem

PaE: Jag är ganska lång, så det blir mycket mer naturlig ställning för mig

luddha: Är inte tänkt att vara något speciellt heller, vart bara sugen på att lägga upp ett galleri.

Ludd3: Ska fixa nightshot när jag fått till lite skön belysning (Och då menar jag inte i burken)

Permalänk

jag vill oxå ha ett hörnskrivbord.....

Visa signatur

Återfinns under en sten 1.6mil ut på landet.
100/100 Mbit Fiber | Cisco EA4500 N900 Smart Router
Acer Aspire 6930G | ASUS K55VJ

Permalänk
Medlem

Snygg hörna du har

Permalänk
Inaktiv

Meningslöst. Det är datorn/datorerna vi vill se mer utav. Dvs., innehåll, arbeta nedlagt, etc. Vill jag se möbler drar jag till IKEA.

Permalänk
Medlem

den maiden flaggan har jag med

Visa signatur

♣ASUS Rampage III Gene♣Intel Core i7 930♣Corsair 4GB 1600MHz DOMINATOR DHX♣Corsair SSD 64GB♣2 8800GTX SLI♣Tt 850W♣1TB lagring♣CPU EK Supreme HF♣GPU EK FC88 GTX♣Radiator XSPC RS360♣Tank Swiftech MCRES-Micro♣Pump - Swiftech MCP655 (Laing D5)♣Chassi Lian Li V1000♣

Permalänk
Medlem

raekan: Meninslöst? Nej då, det finns gott om liknande gallerier. Vi? Du kanske vill se datorer, jag tycker det är mycket intressant att se vad folk har för lösningar för att få plats med all skit, och finns säkerligen flera här som håller med. Finns ingen som tvingar dig att titta heller, passar det inte så titta inte.

Btw, bordet som laptopen står på är det som ligger i fokus, eftersom det är ett hemmabygge, åk gärna till Ikea och kika, jag kan garantera att det inte finns några sådana bord. La upp det som ett galleri, just för att jag inte tog några bilder under byggets gång.

Resten: Tack för alla positiva kommentarer, och för kritik som är konstruktiv.

Permalänk
Medlem

Eddie skall man inte använda till DUK! Han skall hänga högt och stolt på väggen! ; )

Visa signatur

Sugen på att spela lite äldre spel? Glid in på www.braindrainlan.nu och kolla när vi skall ha nästa LAN eller gå med vår Discord för att spela online https://www.braindrainlan.com/

Permalänk
Medlem

8p för bloodmoon mapen

Permalänk
Medlem

anemic: Äsch, Metallica ska hänga på den väggen, Eddie får faktiskt ligga i skymundan då ^^

m0wz: Synd att inte Cyrodil kartan syns, då skulle det väl bli en tia?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av da3daluz
anemic: Äsch, Metallica ska hänga på den väggen, Eddie får faktiskt ligga i skymundan då ^^

m0wz: Synd att inte Cyrodil kartan syns, då skulle det väl bli en tia?

självklart