Permalänk

Vad besviken jag blir, trodde att du skulle bygga av massiv mahogny.

Skojar bara. Riktigt snyggt blev det. 8 poäng.

Permalänk
Medlem

Jävligt stiligt, hoppas du slapp hål i mattan bara, den såg inte direkt gratis ut.

Visa signatur

WS: MSI B350M Mortar | AMD Ryzen 7 1700 | PH-TC14PE | 32GB DDR4 3000MHz | 1TB Kingston NV2 | Intel Arc A750 8GB | 2*BenQ G2420HDB
Router: Gigabyte GA-870-UD3 | AMD Phenom II x6 1055t @ 2600MHz, 1.25V | 12GB DDR3 | 2*250GB HDD @ RAID1 | 4TB HDD
Laptop: Thinkpad X220 4291-QF6

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ovard
Din stavning är ett LAGBROTT.

Anmält inlägget.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Dyslexi är inte ett lagbrott!
Däremot så är påhopp av den typen inte tillåtet i forumet!

*Varning utdelad*

Permalänk
Medlem

Haha jag har också ett sånt chassi! Imponerande bra chassi ju. Jag har dock kvar den gamla gulvita designen, men med 120mm-hål lite här och var.
Du har möjligen ingen PIII 866 slot-1 cpu över

Visa signatur

Kan en del om trä
Ctrl-Shift-N

Permalänk
Medlem
Citat:

HAHAHAHAHAHAHAHA ROLFAMO!

ON:

Grymt snyggt! 10p!

Permalänk

Tveklöst bästa designlösningen! Det är ett smart sätt att spara plats och ser riktigt bra ut. Kul med inspiration, visade bilden av en slump för resten av hushållet som genast säger att så borde vi göra. Gömma mitt fina neon under en björkfaner :), men jävligt snyggt och kreativt arbete.

Trevlig ide och roligt med initiativ, och vertygen hör hemma på vardagsrumsgolvet! Roligt att se 10p!

Permalänk
Medlem

kan man få se en bild på datorn med sidan bortplockad? har du satt trä på baksidan också?

Visa signatur

http://luddha.vshs.info/
Arbetsstation: E6850 @ 3,6ghz | 8800GTS 640MB (G80) | Asus P5Q Pro | Antec 1200 | WinXPProSP2
Server: P4M 1,8GHz@1,2GHz | 1024MB DDR3200 | Gbit NIC | Network Dragon (kopia av Chieftec Dragon)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av luddha
kan man få se en bild på datorn med sidan bortplockad? har du satt trä på baksidan också?

Kan tyvärr inte ackommodera det, lånade bara kameran för det här lilla projektet och den är återlämnad nu. Ni får se innandömet när jag fortsätter projektet och skapar ett luftflöde samt installerar komponenter.

Och nej, det är inte trä bakom datorn, det vore som att lacka undersidan av en bil.

Permalänk
Medlem

Jäklar vilken udda stil på dina möbler! Blå lädersoffa/mahognychassi
9 poäng till ditt fina arbete!

Visa signatur

Corsair 450 W, Gigabyte GA-P35-DS3, Intel E2160 @ 3 GHz, HD3870, 250GB S-ATA, Corsair DDR2 2046Mb Twin2X 6400
"Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden."

Permalänk
Medlem

Att hoppa på snubben för stavfel när det för vissa inte alltid är så lätt gör att du endast får 1p.

Resultatet var väl bra, fast egentligen var det hafsigt, klumpigt och inte mycket svårare än att bygga en trälåda och lacka. Öppning för DVD och lite annat än plana ytor?
Sen kan man ju fortsätta diskutera hur smart det är att använda vinkelslip på en matta, på ett parkettgolv.
Tänka steget längre och försöka undvika farliga scenarion är väl kanske att rekommendera, även fast du själv känner dig helsäker på vad du gör.

Som någon kommenterade också, gräsliga möbler.

Visa signatur

I/O-Master 5000 @ 77GHz - 512kb tvärlatensminne - VengeanceXtremeDeathboard Socket-666 - Radeon RV100 DDR

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bil_experten
Nej jag bor i hyreslägenhet. Därför jag lånar ström utag vid en väns termo garage för att göra sådant utanför.
Tror du dina grannar blir glada om de får veta vad du gör?
Finns mängder av skräk exempel på folk som över tänt hus PGA vinkelslip.
Och nej jag skule inte heller andvända en vinkel slip i ett garage där någon spilt bensin och oljor. Jag vistas inte i såna dåliga miljöer. Skulle det vara ett företag skulle det tillock med vara ett lag brott. Om de inte har avseda platser för tapning etc. Jag ger dig poäng för resultatet. Men ber dig samtidigt att tänka en gång till.

Det finns tyvärr inga termogarage inom Stockholms tullar, och jag saknar bil eftersom parkering kostar mer än mitt studiebidrag kan av klara. Och jag hade inte precis planerat på att ta alla grejer under armen och åka pendeltåg ut till Farsta eller var man nu ska för att hitta ett termogarage eller garage i allmänhet.

Och ang min soffa så är den riktigt fin faktiskt, den är bara inte speciellt fotogenisk. Skinnsoffor blir sällan bra på bild.

Och ps. Jag skulle aldrig hoppa på någon som har en neurologisk sjukdom.

Däremot så använder jag iallafall Googles toolbars rättstavningsprogram bara för att fixa till de där stavfelen vi alla gör.

Permalänk

OMG! Snyggare än Lian Li. där har dom något att bli inspirerade av!

Permalänk
Medlem

Najsnajs! Smälte in perfekt med skrivbordet ju
När du har tillgång till en kamera igen så släng gärna upp lite fler bilder, kanske med en sida borta osv.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av DokujiN
Att hoppa på snubben för stavfel när det för vissa inte alltid är så lätt gör att du endast får 1p.

Galleriet och påhoppet hade väl ingenting med varandra att göra? Det var väl dessutom inte trådskaparen, utan någon annan, som sa något olämpligt? Återigen ett bevis på att det här betygssystemet inte alltid fungerar som det borde.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av wildcover
OMG! Snyggare än Lian Li. där har dom något att bli inspirerade av!

menar du att lian li skulle göra trächassin? lian li gör aluminiumchassin, vilket de är jävligt bra på. jag föredrar att skilja på lian li och detta mahognychassi.

Visa signatur

http://luddha.vshs.info/
Arbetsstation: E6850 @ 3,6ghz | 8800GTS 640MB (G80) | Asus P5Q Pro | Antec 1200 | WinXPProSP2
Server: P4M 1,8GHz@1,2GHz | 1024MB DDR3200 | Gbit NIC | Network Dragon (kopia av Chieftec Dragon)