Permalänk

Roccat Kone eller SteelSeries Iakari laser

Hej Jag är CS nörd och ska köpa en ny mus, sitter just nu med en avdankad dell kulmus. Jag har en Roccat Kone på beställning hos Datorbutiken sedan början av december. Ska jag byta till steelseries ikari laser eller är roccaten värd att vänta på? Och vilken matta ska jag ta till? har en roccat sense med i beställningen.

Tack på förhand // Jonas

Visa signatur

Massor med gigahertz och gigabyte.

Permalänk
Medlem

Det är väl ingen som vet när Roccat kommer släppa sin Kone mus Har själv en Ikari dom e störtsköna ta en sån:)

Permalänk
Medlem

Enligt Roccat själv kommer de att släppa både Kone och Valo någon gång denna månad. Om de nu håller vad de sagt återstår att se Själv har jag en SteelSeries Ikari Laser och den är riktigt nice! Den ligger som en finslipad tallkotte i handen xD

Visa signatur

Main>> Lancool II Mesh | B550 Aorus Elite V2 | 5800X | NH-D15 | 2x16GB @ 3800c16 | RTX 3060 Ti | 2TB SSD | Corsair RM850x
HIDs>> Y27q-20 + 2x G27q-20 1440p | Model O @ QcK+ | ROG Claymore | Arctis Pro Wireless | Audioengine A5+ Misc>> Pixel 7a
HTPC>> Antec Fusion Remote | i5-6600K | GTX 1050 Ti | 8GB | 240GB SSD + NAS | Sony STR-DN860 | Samsung UE60KS7005
Server/NAS>> MS G8 @ TrueNAS SCALE | E3-1260L | 16GB | 4x3TB Z1 + 240GB SSD  pfSense>> KingNovy J4125 | 6x i225-V B3

Permalänk

Vad har ni för matta till? jag vill att det ska se snyggt ut. Det börjar luta åt steelseries musen. datorbutike har ju kampanj på den nu till höger ---->
får dock inte det priset när jag trycker på den nån som vet?

Visa signatur

Massor med gigahertz och gigabyte.

Permalänk
Medlem

För nuvarande så ligger laser å optisk på datorbutiken i etta pris:

SteelSeries Ikari Laser Mouse 695:-

SteelSeries Ikari Optical Mouse 449:-

Permalänk

mm tack jag såg det men dom har en banner här på sweclockers som säger veckans erbjudande där den kostar 569:- kan inte hitta det priset på deras sida. kan det vara min cache?

Visa signatur

Massor med gigahertz och gigabyte.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jonaseklof
mm tack jag såg det men dom har en banner här på sweclockers som säger veckans erbjudande där den kostar 569:- kan inte hitta det priset på deras sida. kan det vara min cache?

Är du säker på att det är datorbutiken? Den råkar nämligen kosta exakt 569 kr på inet just nu: http://www.inet.se/datortillbehoer/moess/steelseries-ikari-la...

Permalänk
Medlem

Dustinhome har optiska varianten för 368... Gratis frakt om du är student
http://www.dustinhome.se/pd_5010129760.aspx

Permalänk

Blidde en ikari laser med musmatta från dem åxå.

Visa signatur

Massor med gigahertz och gigabyte.