Permalänk

Bror ska fylla 30

Som rubriken lyder, vad köper man åt sin storebror???? han har pratat om att han vill ha en gps, en sån där som man trycker fast i rutan å som har kartor men det tycker jag är en tråkig present, han är inte så intresserad av datorer å tv spel så det är verkligen ett dilemma detta. Jag vill ge nått som verkligen överaskar.... så vad ska man köpa kära swecare

Visa signatur

Mera COOP åt folket

Permalänk
Medlem

en gps kanske..

Permalänk
Medlem

Du kan ju överaska han rejält genom att installera en gps i förväg typ på tidigt på morgonen, sen ger du han bara en rattmuff eller något annat billigt ^^

Visa signatur

Dator: Q9550 | TWIN2X8500C5DF 4096MB | Asus P5Q Deluxe | HIS Radeon HD4870X2

Kamera: Nikon D80 | Nikkor AF 85/1.8 D | Tamron AF 17-50mm f2,8

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av miedO
Du kan ju överaska han rejält genom att installera en gps i förväg typ på tidigt på morgonen, sen ger du han bara en rattmuff eller något annat billigt ^^

Japp, eller en växellådsspak (säkert felstavat). Det bästa skulle vara om bilen var av nyare modell, och att växellådsspaken var en "99kroners" från Jula el dyl.

Visa signatur

Maincomputer 4x128gb SSD i raid0 = snabb. I7 4770k@4.4GHZ med en stor jädra fläkt (kommer inte ihåg namnet på rak arm. Asuis Z87-Delkuxe, 2x R9280X.. Madcatz (Tangentbord Cyborg Strike 7), Rat 9 och så hörlurarna såklart, Freq5. [/Madcatz] :P.. Massa annat som jag inte orkar skriva här :)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lynar
Japp, eller en växellådsspak (säkert felstavat). Det bästa skulle vara om bilen var av nyare modell, och att växellådsspaken var en "99kroners" från Jula el dyl.

mouahaha det var det bästa gärna en sån med lysen i som blinkar å lever om, om dom finns då vill säga

Visa signatur

Mera COOP åt folket

Permalänk
Permalänk
Medlem

Köp honom ett fallskärmshopp, han blir säkert överraskad

Visa signatur

http://wurmonline.com - Live your life like you want it.

Permalänk
Medlem

Här kanske du kan hittat något;
http://presentz.se/present-till-kille/index.php

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10