Permalänk
Medlem

Under en vanlig dag (skoldag):
Höger fram: Mobil, plektrum, bläckpenna, skåpsnyckel.
Vänster fram: Ipod
Höger bak: Numera inget, förut plånbok.
Vänster bak: Ofta ett schema eller annat skolpapper.

Nycklar, plånbok och annat har jag i jackan eller i en väska.

Permalänk
Medlem

Höger fram: W910i, Penna(or)
Vänster fram: Usb minne, Diverse småpapper
Höger bak: Plånbok
Vänster bak: Diverse småpapper

Höger jacka: Nycklar
Vänster jacka: Sjukt mycket vikta A4papper, Hörlurar till mobilen

Permalänk
Medlem

En Ak47a, vad mer behöver man? (=

Visa signatur

Zalman GT900 - Corsair 850W - ASUS H97-PLUS - Intel Core i5 4590 - Ballistix sport 1600MHz 16GB - Nvidia 970GTX OC -Crucial ssd256GB - x2 WD 1000GB

Permalänk
Medlem

Cash money!

Visa signatur

HAPPY TIMES!

Permalänk
Medlem

http://upl.hygiena.org/DSC00539.JPG - just nu

Nästan alltid ser det ut så här:
Höger fram: Nycklar (med kroneverktyg och kabelskalare!), liten fällkniv, hårsnodd (klubban var ett undantag på bilden)
Vänster fram: HTC TyTN, Sony Ericsson K550i, mp3spelare
Höger bak: Plånbok och onödiga papper som man drar på sig.
Vänster bak: En dosa lös, nu är det trendbrott med portion.

Är det arbetsdag har jag även 2 passerkort, usbminne och bluetoothheadset runt halsen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cl3mens
http://upl.hygiena.org/DSC00539.JPG - just nu

Nästan alltid ser det ut så här:
Höger fram: Nycklar (med kroneverktyg och kabelskalare!), liten fällkniv, hårsnodd (klubban var ett undantag på bilden)
Vänster fram: HTC TyTN, Sony Ericsson K550i, mp3spelare
Höger bak: Plånbok och onödiga papper som man drar på sig.
Vänster bak: En dosa lös, nu är det trendbrott med portion.

Är det arbetsdag har jag även 2 passerkort, usbminne och bluetoothheadset runt halsen.

Jag måste bara fråga vad det är för vit fläck till vänster om hårsnodden. Den ser aningen suspekt ut.

Visa signatur

Maincomputer 4x128gb SSD i raid0 = snabb. I7 4770k@4.4GHZ med en stor jädra fläkt (kommer inte ihåg namnet på rak arm. Asuis Z87-Delkuxe, 2x R9280X.. Madcatz (Tangentbord Cyborg Strike 7), Rat 9 och så hörlurarna såklart, Freq5. [/Madcatz] :P.. Massa annat som jag inte orkar skriva här :)

Permalänk

Plånbok nycklar mobil. behöver inge mer

Visa signatur

RC, MC och datorer är nog de bästa som finns :D

Permalänk
Medlem

justnu har jag bara en lipsyl i "mynt"fickan.

Visa signatur

Haha.. Se på fan..

Permalänk
Medlem

Plånis, nycklar, iPhone, iPhone lurar, Lypsyl. Om jag kört bil har jag en bmw nyckel i sitt läderfodral där med.

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lynar
Jag måste bara fråga vad det är för vit fläck till vänster om hårsnodden. Den ser aningen suspekt ut.

Hahaha, polaren sa samma imorse. Det är faktiskt ett hål i lakanet (syns bättre om man zoomar in), tänkte inte på det innan.

Permalänk
Medlem

Skulder, gröt och saft

Visa signatur

mobo Asus M4A88TD-M EVO/USB3 cpu 1100T kylare Noctua NH-D14
gpu RX 460 passive ram 16GB DDR3 1600MHz ssd Samsung 850 EVO 250GB
psu Corsair AX 850 skärmar 3 * 40" NEC P401

Permalänk
Medlem

Fram:
Mobil (K800i)
Plånbok (med pengar och dvs kvitton och kontaktkort)
Tuggumin
Nycklar
Usb-Minne
Lypsyl

Lilla fram: Sedlar

Allt som behövs för att lyckas med en dag.

Permalänk
Medlem

Privat: Plånbok, nycklar och mobil

På jobbet: Plånbok, nycklar, mobil, skrivblock, 4 olika pennor (blyerts, bläck, svart tunn marker, blå tjock marker), skjutmått, måttband, torxnyckelset och insexnyckelset.
Även skyddsglasögon, öronproppar och ett par handskar om jag inte har dom på mig för tillfället.

Visa signatur

"Get your facts first, and then you can distort them as much as you please." - Mark Twain
På internet kommunicerar vi huvudsakligen i textform, så skriver du som en idiot kommer du således att uppfattas som en idiot.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Andre_H
Skulder, gröt och saft

.. Har du gröt och Saft i fickan?

Permalänk
Medlem

Fan så många det är som har lypsyl i sina fickor. Har alltid irriterat mig på namnet "lypsyl". Varför har ni det? Jag ser aldrig killar som använder lypsyl, använder ni det i smyg?

Visa signatur

Maincomputer 4x128gb SSD i raid0 = snabb. I7 4770k@4.4GHZ med en stor jädra fläkt (kommer inte ihåg namnet på rak arm. Asuis Z87-Delkuxe, 2x R9280X.. Madcatz (Tangentbord Cyborg Strike 7), Rat 9 och så hörlurarna såklart, Freq5. [/Madcatz] :P.. Massa annat som jag inte orkar skriva här :)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lynar
Fan så många det är som har lypsyl i sina fickor. Har alltid irriterat mig på namnet "lypsyl". Varför har ni det? Jag ser aldrig killar som använder lypsyl, använder ni det i smyg?

Du ska se byhålan där jag kommer ifrån..
finns 3 tjejer bara i min klass som går runt med vaselinburkar.. :S

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av feliQ
Du ska se byhålan där jag kommer ifrån..
finns 3 tjejer bara i min klass som går runt med vaselinburkar.. :S

Det enda som frekvent användande av lypsyl gör är att torka ut dina läppar ännu mer. Samma sak med alla dessa mjukgörande salvor.

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Medlem

Jag har extremt mycket grymmare saker i mina fickor =P
Plånbok, mobil, nycklar!!!!

Visa signatur

Utvecklare (Technical Director) / Delägare - Björnmamman

Permalänk

Jag har extremt mycket skit i mina fickor som jag inte behöver. Tömde dom och märkte att jag bla hade 3 mobiltelefoner och 2 ipods. Typiskt mig att samla fickorna fulla av för mycket skit. Men men nu kan jag passa på att ta bort en del skit xD

Visa signatur

[i7 2600k @ 5GHz| NH-D14, fläktar utbyta mot ljudlösa 120mm SySS 800| Asus P8P67| HD6870 DirectCU| Corsair 4x8GB (32GB) 1600MHz DDR3| Moddat Corsair 550VX | Mac Pro / G5 Chassi| 2x120GB raid0 Intel 520 sys+ 2x3TB slask & home (riktig lagring på 12TB ZRAID NAS som även home backuppas/rsyncas till) ] - Helt ljudlös om man inte lägger örat intill chassit
[ MacBook Pro Retina 13 | 16GB ram | 256GB PCIe SSD | OS X(main), Arch ]

Permalänk
Medlem

hur kan vissa ha så mycket?

Sjävl är det dubbla mobiler, usb-minne, plånbok, pass, två pennor och ett nyckelkort

Permalänk
Medlem

Värst man mycket skit alla har ^_^ Plånbok, nycklar, mobil räcker långt

Visa signatur

NR200P | 2xNF-A12x15 | SF1000L | STRIX B450-I GAMING | 5800X3D | NH-U12S | 32GB LPX 3600 MHz | RX7800XT PULSE

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

högerfickan, telefon
vänster, bussficka med buss, id, bankkort och nån tjuga plus mynt.

högra benfickan mina nycklar.
vänstra benfickan, nån penna och "dagens" metro/sthlm city..

Permalänk

Mobil, hörlurar, plånbok, nycklar, tuggummi, USB-minne, lypsyl

Permalänk

Jag är kanske lite speciell...

I vänster fram ficka har jag min mobil, körkort och min virknål till mina dreads.
I höger ficka har jag mynt till kaffe i skolan.

I vänster bak har jag fascit till Sammhällskunskapsprovet jag ska ha om en vecka.

I höger bakficka har jag fascit till matteprovet jag också ska ha om en vecka ^^

Visa signatur

Regnar det så kommer det ifrån himlen.

annars står de i tidningen..

Permalänk

Ja nu skall vi se i höger backficka har jag alltid min "Bad Mother Fucker" plånbok, i vänstra bakfickan brukar kvitton och annat strunt hamna. Höger framficka hamnar mobiltelefonen alltid och i vänster framficka har jag ofta nycklarna, mynt samt någon penna.

Jackfickorna där emot kan man hitta allt i måste jag säga, ligger godispåsar, tuggumi, kondomer, pennor, öppnare, mp3spelare, usbminne, 2 extra mobiler om oturen är framme samt ibland en och annan cd.

Mvh,
Viper@God

Permalänk
Medlem

Byxa:
Vänster benficka: Två par handskar. Reflexband. Fältmössa.
Vänster ficka: Mobiltelefon.
Höger benficka: 3x Första Hjälpenförband, en kompresslinda, coatchtejp, kirurgtejp, elastoplastic, lekuplast, 8 par engångshandskar typ M sjvhandske, 40 plåster, sjv-sax, camra.
Höger ficka: plånbok, nycklar.

Jacka:
Höger bröstficka: blyerspenna, bleckpenna, antekningsmatriel, sjv-handbok+komihågant, körkort, legitimation, körbevis, encirat, allmenacka.
Höger ficka: Tändstickor, ficklampa.
Vänster bröstficka: basker, stetoskop, BLTR-manchetté.
Vänster ficka: tom, används till att lägga antekningar som skall redovisas.
Vänster inneficka: Kort på flickvännen.

// Man kan aldrig ha för lite i sina fickor...

Visa signatur

"If anyone ask why I fight another man's war, I say nothing. Because they dont want to understand..."

Permalänk
Medlem

Vänster fram: mobil, k810i.
Höger fram: plånbok med alla kort och kanske lite cash, samt nycklarna som sitter i kedjan.

Om jag byter till tvärtom så känner jag mig handikappad. Har fått göra det vid vissa tillfällen då jag haft byxor med öppna fickor (blev av med mobilen på det sättet en gång).

Visa signatur

AMD 5700X@Vatten | asus prime x370pro | Asus 2080 Strix | 2x16GB Kingston Fury Renegade RGB DDR4 3.6GHZ | Lian Li O11d EVO + 2x240 EKWB RAD + 6 Lian Li AL120 | CoolerMaster V850 | NVME 2TB Seagate Firecuda 510 + NVME 1TB WD BLACK + 3 SSD | Samsung Odyssey 49" G9| DELL 2713HM | Varmilo VA69 Clear/brown | Logitech G502 2016.

Phenom X6 1045T | Corsair TWIN2X PC6400C4DHX 2x2GB + Crucial Ballistix Sport 2x2GB | Gigabyte ma785gmt-us2h | Silverstone Temjin 08 | Corsair VX450

Permalänk

Vänster fram: Mobil K800i
Höger fram: Nyckelknippa med en dm långt band som alltid sticker ut ur fickan lite så att man snabbt kan fiska upp nycklarna
Höger bak: Plåtetui med kort och en nöd-femtiolapp i
Vänster bak: ipod
Ingenstans: Aldrig, aldrig, ALDRIG, någonsin mynt. Dessa är av ondo

Det är mycket viktigt att allt ligger på sin rätta plats. När man är på krogen, full och paranoid känner man efter varannan minut och om man inte känner igen den specifika formen där man sätter handen så stannar hjärtat ett litet tag. Klart obra.

Visa signatur

No pain, No gain
CyberVillain: "det finns snygga sossebrudar... men jag tycker de är skitfula endå.. principsak"
"Demokrati: Tron att en hög summa kan uppnås genom addering av en massa nollor."

Permalänk
Medlem

Mobil, nycklar, tändare, packet prince 100s, mp3 och 1 aaa-batteri

Visa signatur

Det var High noon. Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät.
-haxorn

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NabalXela
Jag har extremt mycket skit i mina fickor som jag inte behöver. Tömde dom och märkte att jag bla hade 3 mobiltelefoner och 2 ipods. Typiskt mig att samla fickorna fulla av för mycket skit. Men men nu kan jag passa på att ta bort en del skit xD
http://i86.photobucket.com/albums/k116/alexlaban/Real%20Pics/...

Vadå, har du råkat köpa två ipods?

Visa signatur