Permalänk
Robot

Mp3 Modifikation

Gjorde om min Mp3-spelare för ett par år sedan. tog bort alla knappar m.m.
och använder den i dag som ett usb-minne.

Det jag gjort, för att få den att se ut som den gör,
så använde jag mig av någon forma utav plastik padding.
och sedan lackade jag den svart.

Besök albumet: Mp3 Modifikation av stig_ulla

Permalänk
Medlem

Jag är trött på usb-"moddar"
Behöver jag säga mer?

Det var coolt när det fanns några stycken men det börjar spåra ur..

Permalänk
Medlem

ok.

Visa signatur

NR200P | 2xNF-A12x15 | SF1000L | STRIX B450-I GAMING | 5800X3D | NH-U12S | 32GB LPX 3600 MHz | RX7800XT PULSE

Permalänk
Medlem

Nog den fulaste hittills. Imo*

Visa signatur

AMD x399M | TR 1950x | 64GB 3200Mhz | 2 x Zotac 3090

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av feliQ
Jag är trött på usb-"moddar"

Det är ju hur kul som helst!

Hoppas det kommer mer och mer usb-moddar så man slipper alla "Jag kan såga ett chassi själv", "Jag monterade mitt moderkort i hyllan". "mm"^^

Mvh

Btw, coolt@10p^^

Permalänk
Medlem

Ser ut som ett USB-minne du har eldat upp ;D

Visa signatur

Case: Fractal Design Define 7 CPU: AMD Ryzen 9 3900X CPU Cooler: Corsair iCUE H115i RGB PRO XT Graphics Card: ASUS ROG STRIX GeForce RTX 3080 10GB Gaming OC Motherboard: MSI MEG X570 UNIFY RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB Storage: WD Black SN850X 2TB, Samsung 970 EVO Plus 1TB, Samsung 860 EVO 1 TB PSU: Corsair HX1000i / 1000W OS: Windows 10 Pro 22H2 Mouse: Logitech G Pro X Superlight Keyboard: Logitech G915 Tactile Monitor: AOC 24G2U, Dell U2412M

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av abk
Ser ut som ett USB-minne du har eldat upp ;D

Men i själva verket var det en mp3-spelare.

Permalänk

det jag tror du gjort : du har moddat ett vanligt USB minne, men skriver att det var en MP3, och att du gjorde det för ett par år sen tror jag inte heller på antar att det var igår. men jag bara gissar?

Permalänk
Medlem

coolaste hittils men den har defenitivt spårat ut

Permalänk
Medlem

Om det nu är en mp3spelare så kan man ju fråga sig var knapparna sitter... Eller varför inte hörlursuttaget? Display har iochförsig inte alla men..

Visa signatur

AMD x399M | TR 1950x | 64GB 3200Mhz | 2 x Zotac 3090

Permalänk
Medlem

den ser lite ut som en sten...

Visa signatur

Workstation: Asus P9X79 - Intel i7 4,2Ghz 3930K - 32gb 1866mhz RAM - 256gb ssd + 4tb drive - 2x Asus Gtx 660 - 2x DELL 2713hm
Misc: Iphone 6s

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av omnia
Om det nu är en mp3spelare så kan man ju fråga sig var knapparna sitter... Eller varför inte hörlursuttaget? Display har iochförsig inte alla men..

Om du läser tog han bort diverse.

Btw, mitt chassi med sin 360mm fläkt är inte bäst längre:(
Kolla nyhetssidan, jäkla c* artic och göra en 2000mm fläkt >.< xD

Mvh

EDIT@@@

Nåja, nått gott kanske kommer ut från det,:) Den kaNSKE klarar att kyla min pentium 4:a :D?

xD

Permalänk
Medlem

ååh titta ett usbminne/mp3 snart borde det bli ett galleri enbart för usbmoddar börjar bli jobbigt...

/Pumban out

Visa signatur

"The door can see into your soul"

Permalänk

Jag tycker personligen att det är roligare att se USB-moddar än att se 10st p180 gallerier..

Visa signatur

OCZ StealthXStream 600 Watt | Intel Core i5 750 | Gigabyte GA-P55-UD3 | Corsair 4GB 1333MHz XMS3 | powercolor HD5850 | 500GB Western Digital Caviar Black | Windows 7

Permalänk
Medlem

Kan man inte skapa en kategori för "USB MODS" ??

Permalänk
Medlem

haha de ser ut som en gamma gubb K*K=)

Permalänk

Och dem har du studerat noggrant i 12år?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av feliQ
Jag är trött på usb-"moddar"
Behöver jag säga mer?

Det var coolt när det fanns några stycken men det börjar spåra ur..

jag passade på att viss något nu, i stället för sen. då det kanske blir alldeles för mycket, och tjatig.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av ImTrying
coolaste hittils men den har defenitivt spårat ut

[QUOTE]Ursprungligen inskrivet av ImTrying

Tack så mycket

Visa signatur

Antec Three Hundred, AMD Phenom2 X4 940 3.0Ghz, 640GB Western Digital Caviar Black, 4GB RAM, Gigabyte GA-MA790X-UD4LK, Cooler Master Silent Pro M700w Modular, Samsung SH-S223Q 22X DVD±RW DL SATA Svart

Permalänk
Avstängd

haha dronk

Visa signatur

Cherry MX Brown:Compaq MX 11800, Cherry MX Blue: Razer Blackwidow, Cherry MY: Schneider g81, Black ALPS : Delll AT102W Black, Buckling Spring: IBM Model M, IBM Model N2, Rubber Dome: Keytronic ErgoForce....Senast aktiv Idag

Permalänk
Avstängd

lol ser ut som en lakrits kola som nån spottat ut efter att ha tuggat på den i nån min... coolt en 7

Visa signatur

ASUS Maximus III Formula || Intel i5-760@4.0Ghz || Noctua NH-D14 || Gigabyte GTX480 || 2x1TB sataIII raid0 || Corsair Dominator 1600Mhz@1800Mhz || Sound Blaster X-Fi Titanium - Fatal1ty Champion Series || Corsair HX850W || Logitech Z-5500 || AOC 619VH 26" || Obsidian 800D || Logitech G19 || Razer Copperhead 3G ||

Permalänk

haha, najs! 7p. snyggt chassie btw

Visa signatur

RC, MC och datorer är nog de bästa som finns :D

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Catman
lol ser ut som en lakrits kola som nån spottat ut efter att ha tuggat på den i nån min... coolt en 7

Tackar

Citat:

Ursprungligen inskrivet av fresh_flyer
haha, najs! 7p. snyggt chassie btw

Man tackar!

Visa signatur

Antec Three Hundred, AMD Phenom2 X4 940 3.0Ghz, 640GB Western Digital Caviar Black, 4GB RAM, Gigabyte GA-MA790X-UD4LK, Cooler Master Silent Pro M700w Modular, Samsung SH-S223Q 22X DVD±RW DL SATA Svart

Permalänk
Avstängd

Det ser ut som ett usb-minne uppkört i en bajskorv.
Första gången jag ser det, fast den var faktiskt ful.

Visa signatur

All datorprestanda kan jämföras i kronor och ören (kr/poäng). Exempel: Prestanda/krona på grafikkort | www.intrnet.se

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av michael123
Det ser ut som ett usb-minne uppkört i en bajskorv.
Första gången jag ser det, fast den var faktiskt ful.

Då har man väl ändå ätit lite för mycket järntabletter för den svärtan!
Svårt att få den att passa in med resten av utrustningen.

Visa signatur

"-You like sex AND money? We should hang out!" -"Idiocracy"

MSI P45 Platinum, e6850@3ghz, 4gb Corsair 6400c5dhx, 500gb+320gb, HD4850 Crossfire (Sapphire/His), Coolermaster Cosmos RC 1000

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av michael123
Det ser ut som ett usb-minne uppkört i en bajskorv.
Första gången jag ser det, fast den var faktiskt ful.

Det ser ut som en bajskorv fast jag som är oerhört omogen tycker det är skit (haha bajs) snyggt och roligt

Visa signatur

(skit grym signatur grej som får alla att gråta av avundsjuka)