Permalänk
Medlem

Välja kassa efter kassörska

Brukar du eller har du någon gång valt en särskild kassa i mataffären för att den kassörskan var snyggast av alla kassörskorna i butiken?

Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.

Permalänk

Väljer den kassa som jag tror går fortast. Erfarenhet säger att man bör välja en med en yngre man som ser lite alert ut.

Skyr kvinnan som pesten, hon är aldrig snabb.

Visa signatur

Lee Adama is a bitch!

Permalänk
Medlem

Oftast så försöker man ju välja de snyggingar som sitter bakom kassan men alltför ofta är det 40+ som sitter i kassan och då tar man snabbast kassa så ma kommer iväg.

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk
Medlem

oftast blir de att välja den kassa som man tror går snabbast, vilket oftast på dom på affärerna jag brukar handla på betyder en kvinna 50+ som jobbat där i över 10 år så hon vet hur sakerna funkar.

men de har väl hänt att man valt en kassa där de varit nån het kassörska

Visa signatur

MSI Z370 Gaming Pro Carbon :: Intel Core i5 8600K :: Corsair 16GB DDR4 3000MHz :: MSI RTX 2070 Gaming Z
FD Define R6 Vit TG :: Corsair RMx v2 750W :: 2 x Samsung 850 EVO 250GB :: 2 x Western Digital Caviar Green 2TB
Canon EOS 60D :: Samsung Galaxy S9+

Permalänk
Medlem

Skiter fullständigt I vem som sitter bakom bara det går snabbt, även om jag vet att det är en snygg kassörska vet jag också att jag aldrig skulle stå och flörta och dra ut på det, och jag får inte bättre självförtroende av att en snyggkassörksa säger "Hej" och ler

Permalänk

Klart som fan man gör det?

Permalänk
Medlem

Nej självklart väljer jag den som är snabbast. Tycker det är lite för desperat att välja kassa efter utseende.

Permalänk

lätt

Visa signatur

Får jag lov eller skall vi dansa först? http://www.rpgsource.net/gallery/chinko_eng.swf kekekek

Permalänk

Kortast kö, dock brukar jag vara observant så att jag inte går till samma kassörska för många gånger, jag har bytt kö flera gånger just p.g.a. detta. Jag har även valt en butik längre bort så jag inte går 2 gånger på en dag till samma butik ifall jag glömde något.
Varför jag är så extrem är att jag har skadat mig rejält med brudproblem, därför gör jag allt vad jag kan för att undvika nya problem, utan jag vill istället leva i lugn och ro på hemmaplan.
Sedan finns det en förbaskat massa snygga kassörskor som man kan glo på när de inte ser på en. -Se men inte röra, det är mitt måtto.

Visa signatur

[Core i7-3930K med 32GB ram, 2*256GB SSD] & [Core i7 3770K med 16 GB RAM, 256GB SSD] som tillsammans har ett [HD 5850 1GB] och 3st 24".

Permalänk
Medlem

Tar den som ser ut att gå snabbast.
Något jag reagerat på är att det bara är jag som går fram till kassor som precis öppnas.
Kan vara långa köer och så ser man att en kassörska går och sätter sig i kassan bredvid och låser upp, ingen går fram utom jag.
När jag ställt mig börjar även andra ställa sig.
Samma när de kallar på en extra kassa, brukar ställa mig så jag kan komma till den när när jag ser vilken som ska öppnas.

Permalänk
Medlem

Re: Välja kassa efter kassörska

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loaded
Brukar du eller har du någon gång valt en särskild kassa i mataffären för att den kassörskan var snyggast av alla kassörskorna i butiken?

Ja?

Permalänk
Medlem

Nej. Jag ser ingen poäng med att göra det.

Visa signatur

Efter att ni har läst det här har ni insett att det inte gav något.

Permalänk
Medlem

självfallet man gör

Tjejen som sitter i min soffa just nu träffa jag via Ica.

Handlade alltid av henne under 2 veckorstid, och sen sa jag "nu vet du vad jag äter och gillar, får man bjuda på en middag?".

Det är andra gången vi träffas nu.

Nu sitter hon här och klagar på att jag gillar dåliga filmer, hehe.
Men tydligen bra smak för mat, alltid något.

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

Klart, det är det som är det fina.

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RedFLip
självfallet man gör
Tjejen som sitter i min soffa just nu träffa jag via Ica.
Handlade alltid av henne under 2 veckorstid, och sen sa jag "nu vet du vad jag äter och gillar, får man bjuda på en middag?".
Det är andra gången vi träffas nu.
Nu sitter hon här och klagar på att jag gillar dåliga filmer, hehe.
Men tydligen bra smak för mat, alltid något.

Du använder en sådan smörig replik och sen sätter du dig på sweclockers för att berätta att du har denna tjej i din soffa i skrivande stund? Lycka till med henne

OnT:
Nej, den som går snabbast. Oftast är denna kassa bemannad med en av det manliga släktet. Som vanligt är mannen effektivare och snabbare än kvinnan.

Visa signatur

Citera.mig.för.svar.][resaomkring.blogspot.com][ Intel I5 2.66GHz.4GB DDR3.ATI HD4670][ @Twitter
'We would like to see most of the human race killed off because it is unworthy, it is unworthy of the gift of life' - Behemoth - Antichristian Phenomenon.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bergmanman
Du använder en sådan smörig replik och sen sätter du dig på sweclockers för att berätta att du har denna tjej i din soffa i skrivande stund? Lycka till med henne

hehe, var väll inte riktigt så menade

Hon spelar ju något spel på ps3an så jag "diskar".

smörig var den ja, men inte trodde jag att den skulle funka, iofs skratta hon åt mig.

Ont:

Ja, man väljer det om man inte är stressad då tar man ju den som ser ut att gå snabbaste, som likförbannat när du väll ställt dig där går segast

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk

Tar den kassan som e närmast... orkar inte ens bry mig om hur lång den e.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Ha, har aldrig haft den tanken, har bara tagit den kön som det är minst folk i.

Men nu har man ju något att tänka på till nästa gång

Permalänk
Medlem

Tar den kassa som jag tippar på går snabbast, vilket oftast är den kö som befolkas utav folk i min egna ålder som handlar käk för dagen.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk
Medlem

Kollar runt lite snabbt, finns det nån snygg tjej så tar jag alltid den.

Permalänk
Medlem

Re: Välja kassa efter kassörska

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loaded
Brukar du eller har du någon gång valt en särskild kassa i mataffären för att den kassörskan var snyggast av alla kassörskorna i butiken?

Varför ens göra en tråd om detta? Klart man gör.

Permalänk
Hedersmedlem

Haha, ser jag ingen poäng i att göra. Brukar leta efter korta köer, gärna med folk som har lite att handla så att det går kvickt. Sitter det någon fin i kassan så är det väl alltid kul.

Har aldrig tänkt på att leta efter någon het i kassan. Vem vet, nu kanske man börjar efter att man läst tråden.

Permalänk
Medlem

Jag undviker alltid en brud***** i en kassa, hon är 1 år äldre än mig (22). Vi gick på samma skola, och hennes pojkvän gick i parallellklass. Hon vet mycket väl vem jag är, och jag tror jag har dissat henne lite då och då. Tack vare detta ska hon ha leg på triss/snus ja vad man än ska köpa. Varenda gång, bara för att få känna makt.

Tycker mest hon är tragisk och ful, tyvärr.

Visa signatur

Citera mig för svar.
Arch Linux

Permalänk
Medlem

Handlar oftast på samma ställe som jag jobbar, och jag brukar bara ta den kassan som har snabbast kassörska, dvs - inte någon som ser osäker ut och har en "Ny på jobbet"-skylt och en medarbetare bakom som står och kommenterar allting :P.

Visa signatur

Kandidatexamen i Data- och Systemvetenskap vid Stockholms Universitet.

Permalänk
Medlem

Ställer mig i den kö som jag verkar kunna gå hem snabbast i, oavsett vad det är för kön eller ålder på kassören. Ibland gör ju det att jag har ställt mig hos en "härlig" nyanställd som hade jättekort kö... just för att ingen ville handla hos henne Men men, orkar inte bry mig så mycket. Har jag så brottom så att min tid är värd nått (sista minuten-handlande innan tåg går etc) så kan jag väl kanske tänka mig att be om att få gå före. Har gjort det tre gånger i mitt liv och alla gånger har jag fått gå före också, med ett leende på personens läppar ^_^x;

Citat:

Ursprungligen inskrivet av fog
Jag undviker alltid en brud***** i en kassa, hon är 1 år äldre än mig (22). Vi gick på samma skola, och hennes pojkvän gick i parallellklass. Hon vet mycket väl vem jag är, och jag tror jag har dissat henne lite då och då. Tack vare detta ska hon ha leg på triss/snus ja vad man än ska köpa. Varenda gång, bara för att få känna makt.

Vad bitter man får vara då Då menar jag hon, inte dig. På någon konstig vänster tyckte jag nästan det var sexigt däremot o_Ox Fast tja, var nog mer hur du ordade det än vad hon faktiskt gör nu när jag tänker efter...

Permalänk

Jag kollar först på kön om den är kort och hur mycket folk handlar. Sen brukar jag välja kassörska efter hur erfarna de verkar vara. Alltså äldre kärringar brukar vara snabbare.

Permalänk
Medlem

Har väl hänt att jag valt den snyggaste ja. *visslar oskyldigt* Men oftast väljer jag den kassa med minst folk i.

Visa signatur

AMD Athlon XP 2000+(Palomino) | 512MiB DDR333 | Gigabyte GA-7VRXP | Point of View GeForce 4 Ti4200 XP | 2x IBM Deskstar 80GB i Raid 0 | Chieftec Dragon | Win2k |

AMD Ryzen R7 5700X | 16GiB DDR4 3200 CL14 | MSI B450 Tomahawk II | Sapphire RX5700 Pulse | Intel 660p 1TiB | Nanoxia Deep Silence | AOC CQ32G1 144Hz 1440p | Win 10 |

Permalänk

Klart man väljer den med snyggast, 1minut hit och dit.

Visa signatur

Core 2 Duo E6850 | 4GB Corsair XMS2-6400 | XFX nForce 680i LT SLI | Gainward 8800GT 512 *GS* | Aspire 520W | 22" LCD | 2TB HDD
Znote 6625WD

Permalänk
Medlem

Med tanke på hur tråkigt det är att stå i kö brukar jag välja den kön som förhoppningsvis går snabbast. Sitter det en attraktiv tjej bakom kassan så är det bara ren bonus.

Permalänk
Medlem

Väljer den kassa där minst folk står såklart.

Vad väljer ni hellre, en lång kö med en snygg tjej, eller en kort kö med en ful tjej?

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN