Vinn nätagg från Seasonic
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

bara att vänta som gäller då:)

EDIT: det kmr iaf vara en österrikare som spelare T-800:)

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk
Medlem

Precis.

Synd arnold inte är med, fast hans roll behövs ju inte i "framtiden".

I början på trailern tänkte jag "fan va kul om Bale hade varit Connor" och vips så ser man hans namn!

Permalänk
Hedersmedlem
Visa signatur

Asus ROG STRIX B550-F / Ryzen 5800X3D / 48 GB 3200 MHz CL14 / Asus TUF 3080 OC / WD SN850 1 TB, Kingston NV1 2 TB + NAS / Corsair RM650x V3 / Acer XB271HU (1440p165) / LG C1 55"
NAS: 6700K/16GB/Debian+ZFS | Backup (offsite): 9600K/16GB/Debian+ZFS

Permalänk
Medlem
Citat:

Snyggt.

Vad tror ni om ryktet blir sann, dvs vem som ska spela Terminator?

Permalänk
Avstängd

Roland Kickinger kommer att spela T-800, ifall någon undrar om han passar som Terminator kan jag säga att han var med i tv serien "See Arnold run" där han spelar en ung Arnold Schwarzenegger alá 1973... And yes he is PUMPED as Arnold.. nästan.

Blir nog väldigt bra film, Bale kickar plåt röv.. jag vill se mer av vad som finns kvar efter domedagen (firefox stavning, korrekt?)

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem

Mjo, man har dreglat över trailern ett tag nu. Men nästa sommar. Bara att glömma bort filmen och plocka fram minnet i vår.

Permalänk
Medlem

Som någon annan skrev på ett forum;

From the Producer of "Pussycat Dolls Present: Girlicious" and "The O.C.", the Director of "Charlie's Angels 1 & 2" and "The Offspring Complete Music Video Collection", and the Writers of Catwoman, comes Terminator 4!

Hur kan det _inte_ bli bra?

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av s.c.s.i.

From the Producer of "Pussycat Dolls Present: Girlicious" and "The O.C.", the Director of "Charlie's Angels 1 & 2" and "The Offspring Complete Music Video Collection", and the Writers of Catwoman, comes Terminator 4!

Jag hoppas att du skämtar.. annars så är vi dömda

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Medlem

Snart är filmen alltså här som jag har väntat på sen jag såg Terminator för typ 20 år sen. Filmen där man får se mer av kriget mot robotarna i framtiden.

Bara det inte blir en dussin-actionfilm, med en massa förutsägbara explosioner bara för att de ska finnas med, och de obligatoriska "hoppa-fram-och-skräms-momenten". Tillåten från 11 år och som har med lite av varje för hela familjen, vilket gör det hela totalt urvattnat.

Får tyvärr sådana aningar av trailern och regissörens meritlista.
http://www.imdb.com/name/nm0629334/

Permalänk
Medlem

Äh, ni har tappat fokusen ju, huvudsaken är att Bale är med haha Jag skulle tippa den håller samma klass/stil/typ som Batmanfilmerna, hoppas det iaf

Permalänk
Medlem

ja bale är helt klart en av favoriterna och ett schysst substitut när arnold inte är med

Visa signatur

"Det finns inga buggar, bara features..."

Permalänk
Medlem
Citat:

Kommer ihåg jag tänkte nästan EXAKT samma sak när jag fick höra att Peter Jackson ("Bad taste", "Braindead") skulle göra "The Lord of the Rings" men det vart ju ganska lyckat i slutänden så man kanske ska ge honom en chans?

Tänkte på Clint Eastwood's "Dirty Harry" klassiska scen: "-Do I feel lucky? well do you punk?!" när jag såg bilden på Bale och Terminatorn som Thomas postade.

Visa signatur

Me, Myself and I...

Permalänk

Senaste trailern

http://www.youtube.com/watch?v=NTN50NM9IDQ

Från wikipedia:

"He explained the film will "begin again very much in the spirit of what [Christopher] Nolan did with Batman," in that it will not require audiences to have seen the previous films, and that it is "a bit of a sequel and a prequel because it tells the story of how we got there."

Får hoppas på en liknande "reboot" av serien.

Visa signatur

No pain, No gain
CyberVillain: "det finns snygga sossebrudar... men jag tycker de är skitfula endå.. principsak"
"Demokrati: Tron att en hög summa kan uppnås genom addering av en massa nollor."

Permalänk
Medlem

Terminator utan Arnold är ju inte Terminator alls. Jag vill se en actionfilm där Christian Bale spöar sin syster och mor.

Visa signatur

Coola låtar i massor!
http://revolvermen.com

Permalänk
Medlem

Ser framemot denna!

Permalänk

Synd att arnold inte är med Men men man får väl titta och se om det har samma stil/klass som 1an 2an hade. när kommer den?

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Maj 2009

Permalänk
Medlem
Citat:

haha, man kan ju iaf hoppas att den blir duglig att se, men har inte direkt några förhoppningar 2an är fortfarande bäst och kommer alltid att vara.
synd att Arnold inte är med längre, han ÄR terminator, även om Bale troligtvis kommer att göra ett bra jobb som John så kommer det saknas något.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ilja
Terminator utan Arnold är ju inte Terminator alls. .

Mm håller med...

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ilja
Terminator utan Arnold är ju inte Terminator alls.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av daVani
Mm håller med...

Men är det inte lite det som är tanken? Precis som att nya batman inte riktigt är samma som gamla batman.

Visa signatur

No pain, No gain
CyberVillain: "det finns snygga sossebrudar... men jag tycker de är skitfula endå.. principsak"
"Demokrati: Tron att en hög summa kan uppnås genom addering av en massa nollor."

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MegaN00bie
Men är det inte lite det som är tanken? Precis som att nya batman inte riktigt är samma som gamla batman.

Batman är för 7åringar!

Man förstör bara inte ett vinnande koncept!
Dock så faller ju visseligen storyn så att han inte är med.. men men vi få se innan vi ratar det för mycket.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MegaN00bie

Men vad är meningen med att medvetet distansera sig från den vedertaget bästa actionrullen i filmhistorien och dess vinnande recept? Filmen kommer ju oavsett att jämföras med T2, precis som alla actionrullar bör.

Edit: Nu menar jag naturligtvis inte att Arnold ensam gjorde T2 till vad den var.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Bale är nog anledningen till att jag kommer se den överhuvudtaget. Jag är inte så jätteförtjust i Terminator-filmerna.

Visa signatur

Q6600/4GB/8800GT | Macbook Pro | iPhone 3G | D3100

Permalänk
Medlem
Citat:

Men vad är meningen med att medvetet distansera sig från den vedertaget bästa actionrullen i filmhistorien och dess vinnande recept? Filmen kommer ju oavsett att jämföras med T2, precis som alla actionrullar bör.

Edit: Nu menar jag naturligtvis inte att Arnold ensam gjorde T2 till vad den var.

För att storyn kanske ska ha ett slut? Nu är det så att dom kunde slutat vid T2 men valde att fortsätta med T3 så jag ser ingen anledning att sluta nu.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Avstängd

Grym trailer.

Tror ni Arnold kommer och dödar John i filmen, som dom sa i trean?

Visa signatur

Gigabyte GA-MA790FX-DQ6 | AMD Phenom 9950 @ 2,6 Ghz | Sapphire Radeon HD 4850 512MB GDDR3 | Samsung 400 GB | Corsair Dominator TWIN2X8500C5DF 4096MB | Tagan 400W

Permalänk
Hedersmedlem

Kommer nog att se den men Arnold kommer för alltid att vara terminator.

Permalänk
Avstängd

Kolla längst ner i listan:

http://en.wikipedia.org/wiki/Arnold_Schwarzenegger_filmograph...

Arnold kommer ju vara med! (enligt wiki)

Visa signatur

Gigabyte GA-MA790FX-DQ6 | AMD Phenom 9950 @ 2,6 Ghz | Sapphire Radeon HD 4850 512MB GDDR3 | Samsung 400 GB | Corsair Dominator TWIN2X8500C5DF 4096MB | Tagan 400W

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Crippa90
Kolla längst ner i listan:

http://en.wikipedia.org/wiki/Arnold_Schwarzenegger_filmograph...

Arnold kommer ju vara med! (enligt wiki)

Nej. Läs vidare.

"This will be the first Terminator film in which Arnold Schwarzenegger does not play the Model 101 Terminator, because he is serving as Governor of California.[21]"

http://en.wikipedia.org/wiki/Terminator_Salvation