Permalänk

Jag har min gamla gubbe kvar med den bästa gearen (droknar) som fanns på den tiden innan alla expansioner, antar att den är totalt värdelös nu, hehe.

Så om någon kör med orginalet så finns jag!
Pma.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av maverickgoose
Jag har min gamla gubbe kvar med den bästa gearen (droknar) som fanns på den tiden innan alla expansioner, antar att den är totalt värdelös nu, hehe.

Så om någon kör med orginalet så finns jag!
Pma.

Nja den är knappast värdelös då alla nya rustningar i expantionerna har i stort sett samma attributer som förut. Det är mest utseendet man köper

Visa signatur

Galleriet: Dynamic Black Chassi: Lian-Li O11 Dynamic & custom loop CPU: AMD Ryzen 5600X RAM: GSkill Trident Z 32GB Moderkort: Gigabyte X570S Auros Master GPU: EVGA RTX 3080 XC3 SSD: Samsung 970 EVO 500GB PSU: Seasonic PX850

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av maniac
Nja den är knappast värdelös då alla nya rustningar i expantionerna har i stort sett samma attributer som förut. Det är mest utseendet man köper

Ojojoj, men sist jag lirade den sista instancen i orginalet (vad den nu heter) så gnällde en över min gear. Det värsta var att han bara kunde franska och det jag hade lärt mig i skolan för två år sedan räckte inte.
Vad han påpekade på har jag ingen aning om.

Permalänk
Inaktiv

Ingen som spelar Guild Wars här längre?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loxus
Ingen som spelar Guild Wars här längre?

Jodå, jag spelar då åtminstonde, kanske inte lika mycket eftersom det är sommar nu, men många spel timmar blir det ändå

Visa signatur

"Jag är inte dum, jag har bara lite otur när jag tänker."

Permalänk
Medlem

Har tagit upp Guild Wars igen och hade så kul faktiskt att jag köpte till Nightfall (hade bara Prophecies innan)

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood

Permalänk
Medlem

Om det finns någon som kör TA och eller kan tänkas även köra GvG längre fram som har spelat ett tag får ni gärna kontakta mig, försöker samla ihop ett gäng erfarna GW spelare o få ihop nått roligt. Känner tyvärr inte för att lära upp någon ny, utan är mer ute efter folk som kan skillsen redan och har spelat i något år.

Visa signatur

"Jag är inte dum, jag har bara lite otur när jag tänker."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av r3flex
Om det finns någon som kör TA och eller kan tänkas även köra GvG längre fram som har spelat ett tag får ni gärna kontakta mig, försöker samla ihop ett gäng erfarna GW spelare o få ihop nått roligt. Känner tyvärr inte för att lära upp någon ny, utan är mer ute efter folk som kan skillsen redan och har spelat i något år.

vilken form av erfarenhet? top 10? top 50?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Skedleif
vilken form av erfarenhet? top 10? top 50?

Hehe, nej behöver inte vara så duktiga. Men jag syftade på att kan ju vara bra om man har dom flesta sakerna upplåsta och har ialf kört lite TA osv innan så man inte är helt nybörjare.

Visa signatur

"Jag är inte dum, jag har bara lite otur när jag tänker."

Permalänk
Inaktiv

Nåjn som vet hur man/om man kan typ...sätta ihop guilder? Dvs gå ihop med en annan...?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loxus
Nåjn som vet hur man/om man kan typ...sätta ihop guilder? Dvs gå ihop med en annan...?

Det enda jag kommer på är om man bildar en allians. Då får man besöka varandras gilleshall och man har en gemensam allians chat. Men man ser inte varandras kanal för den vanliga gilles chaten.
Annars får man helt enkelt gå över från det ena till det andra gillet. Men då enligt det vanliga sättet dvs invite från en officer osv.

Visa signatur

Galleriet: Dynamic Black Chassi: Lian-Li O11 Dynamic & custom loop CPU: AMD Ryzen 5600X RAM: GSkill Trident Z 32GB Moderkort: Gigabyte X570S Auros Master GPU: EVGA RTX 3080 XC3 SSD: Samsung 970 EVO 500GB PSU: Seasonic PX850

Permalänk
Medlem

Ska låna Guild Wars (Nightfall och Eye of the North av en halv-kompis imorn och se om jag gillar det! )
Inte första gången jag velat testa, om ni tittar på andra sidor här så ser ni det.

Jag testar det för att jag vill testa dens pvp, om jag nu gillar det är det lönt och börja nu / köpa spelet (så "sent")?

Om ni läser det här innan måndag eftermiddag så kan ni ju passa på att svara:
Ska jag testa Nightfall eller Eye of the North?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lodis
Ska låna Guild Wars (Nightfall och Eye of the North av en halv-kompis imorn och se om jag gillar det! )
Inte första gången jag velat testa, om ni tittar på andra sidor här så ser ni det.

Jag testar det för att jag vill testa dens pvp, om jag nu gillar det är det lönt och börja nu / köpa spelet (så "sent")?

Om ni läser det här innan måndag eftermiddag så kan ni ju passa på att svara:
Ska jag testa Nightfall eller Eye of the North?

du behöver inte skivorna, det du behöver är din kompis account.
sen är det bara att göra en pvp-gubbe, då får du alla skills din kompis har låst upp, både nightfall och eotn.

Permalänk

Jag har tänkt att köpa GW men ska man köpa hela kittet då (Nightfall, Guild wars, Eye of the North etc) eller ska man börja med bara Guild wars och senköpa resten?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Quadspider
Jag har tänkt att köpa GW men ska man köpa hela kittet då (Nightfall, Guild wars, Eye of the North etc) eller ska man börja med bara Guild wars och senköpa resten?

Lämpligast är väl att börja med Första delen av GW och sedan köpa till delar om du nu tycker om det. Nu framgick det inte av din post om du testat spelet sen innan, men jag skulle börjat med 1 del för att sedan utöka med expansionerna om du tycker spelet är kul.

Kan ialf säga att om du tycker om PvP så är spelet något för dig. Riktigt balanserad och kul PvP. Det gäller ju dock att man spelat ett tag så man vet vad dom olika skillsen gör så man har lite koll. Men som sagt, bra balanserat och riktigt kul.

Lycka till!

Visa signatur

"Jag är inte dum, jag har bara lite otur när jag tänker."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Quadspider
Jag har tänkt att köpa GW men ska man köpa hela kittet då (Nightfall, Guild wars, Eye of the North etc) eller ska man börja med bara Guild wars och senköpa resten?

Guild Wars Complete Collection - http://www.webhallen.com/prod.php?id=90063

Kostar inte mer än ett nytt spel, skulle starkt rekommendera detta paket då du får ut mycket mer av att ha alla spelen (speciellt då du får så många mer skills).

Permalänk
Inaktiv

Så...nån som spelar fortfarande? ;D

Permalänk
Medlem

Det händer såklart, fast mest på min sambos account. Blev tråkigt efter alla tormented vapen och chaos gloves. Hade det funnits något att lägga pengarna på förutom asiatiska mini pets hade det vart trevligt.

Visa signatur

Microsoft Surface 3-

Permalänk
Medlem

Spelar aktivt :), Försöker just nu klara Factions kampanjen med min main gubbe från prophecies, håller även på med Nightfall och har klarat eye of the north. Sen ska man ju maxa alla titlar o få alla saker till Hall of monuments...

Achivments Ftw

Permalänk

hejhej, säg till om ni behöver hjälp med något eller undrar om nått. Viska till Dunder Klumpen (eller den jag är inloggad på bara) i spelet om det är nått. Har spelat sen spelet släpptes i stort sett men man tröttnar lite då och då.

Permalänk

Försöker spela aktivt men skolan tar mycket tid... Har alla spelen och har spelat i snart 2år.

Permalänk

Jag köpte spelet för ca 2 veckor sen nu, Factions och EotN. Fyfan vad jag hatar miljöerna i Factions, men min guild kör Kurzick så man blir ju så illa tvungen o köra Factions ändå. EotN är däremot riktigt gött lir.

Adda gärna min gubbe: Ryu Arieswar , kör lite varje dag

Permalänk
Avstängd

Guild wars 2 kommer snart. 2010-2011

Permalänk
Medlem

Kan ju berätta att jag har spelat i drygt 4 (44 månader) år snart (en riktig nörd ).
Skulle vara väldigt kul att gå med ett svenskt guild.

Min main heter Da Instinct Warrior och är ju såklart en Warrior.

Klarat alla spelen + Expansionet.

Är förövrigt inte inne så ofta, men jag ska försöka

SweetZoid; Jag har fått vetskap om att GW 2 släpps Andra November 2010
Hemskt långt

Visa signatur

Dator : Intel i5 750 @ stock | ASUS P7P55D | A-Data 1600MHz+ | PC4870 1GB | 1.3TB | FD Newton R2 650W | FD Define R2 |
Laptop HP ProBook 4520s fr NTI-Gymnasiet.

Permalänk
Medlem

2 november 2010? meh..orkar inte vänta så lång tid

Visa signatur

RTS :D

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Skedleif
du behöver inte skivorna, det du behöver är din kompis account.
sen är det bara att göra en pvp-gubbe, då får du alla skills din kompis har låst upp, både nightfall och eotn.

Är det ens tillåtet? Är det inte som WoW? Endast ägaren får spela på kontot och ingen annan? EULA regler etc.

Visa signatur

AMD Ryzen 5900x - MSI GEFORCE RTX 4080 16GB - Corsair 32GB ram (3200mhz) - Crucial M2 1TB - ASUS ROG Strix B550-F Gaming - Corsair 850w Gold Corsair v2

Permalänk
Medlem

Spelade en hel del vid släpp men slutade efter ett tag, annat tog mitt intresse. Lyckades få tag på brorsans account, mitt eget måste jag förmodligen kontakta support för. Funderat på att ta upp detta igen i väntan på GW2 men är numera en riktig nub, vore kul att ha någon att köra igenom det hela med, har dock endast Prophecies, funderar på att skaffa de övriga kampanjerna + expansion allt eftersom.
Har försökt locka en del polare, men de är svårköpta och lirar mest FPS.

Tänker utan tvekan skapa en ny karaktär då jag definitivt glömt bort allt.

Visa signatur

Tidigare använt ilsken som användarnamn.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ilsken
Spelade en hel del vid släpp men slutade efter ett tag, annat tog mitt intresse. Lyckades få tag på brorsans account, mitt eget måste jag förmodligen kontakta support för. Funderat på att ta upp detta igen i väntan på GW2 men är numera en riktig nub, vore kul att ha någon att köra igenom det hela med, har dock endast Prophecies, funderar på att skaffa de övriga kampanjerna + expansion allt eftersom.
Har försökt locka en del polare, men de är svårköpta och lirar mest FPS.

Tänker utan tvekan skapa en ny karaktär då jag definitivt glömt bort allt.

Jag har alla spelen, och har väl en viss erfarenhet. har inte lirat på ett tag men blir ju sugen när man ser sådant här! Börja lira tsm med mig

Visa signatur

''Du kanske kan spela, MEN KAN DU KÖTTA?!?!?!''

Spelrigg: Intel i5 3570k 3.4Ghz [/B], Asus Nåt med Z77 4Gb DDR3, Asus GTX560Ti, 500gb HDD,Tagan Twoforce II 500w
Server: DL380G3, 6Gb ECC-minne, 2x Xeon @ 2,4Ghz, 72Gb 10k rpm SCSI, ESX Hypervisor 3.5

Permalänk
Medlem

Någon som vill leecha lite raptor farm?
Är W/N och har en jäkla fart där

PM:a mig eller adda mig in-game: Vigor Braveheart

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

Ouch, har inte lirat GW sedan... ja du...

Har vackra minnen i alla fall. Var med nästan från början tror jag, Prophecies release...
Kommer kanske in någon gång, vem vet? In-game: Neradio Da Nembo, är W/ingen aning.