Warhammer - ändra språk?!

Permalänk
Medlem

Warhammer - ändra språk?!

Spelar på en Italiensk server men ska enligt andra kunna ändra språket till Engelska. Skrev /language english ingame och då blev quest nummer 2 jag tog på engelska..(första questen var fortfarande på italienska..) Men sen fortsatte de komma på italienska?

Nån som vet om jag kan ändra NPC, item, mob names o text/tal, quest info till Engelska UTAN att då byta server till en engelsk..:)

Vill gärna lira med mina polare men e förjävla svårt när man inte kan språket Men har hört att det ska gå..nån som kan hur?

(Interface texten är på Engelska så men den e de inga problem..allt det andra bara...)

Permalänk
Medlem

Varför inte bara övertala dina kompisar att spela på en engelskspråkig server? Ni lär ju ändå spendera åtskilliga månader där, och det är ju lite tråkigt att inte kunna spela med andra p.g.a. språket.

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

Hoppades me på de men de gick inte
De är en italiensk guild som jag joinade i Daoc..jag o en annan svensk sen bara massa italienare..sen är vi me i en italiensk alliance me så det blev att de ville lira på en av de Italienska servrarna tyvärr :S
Men så va de ju tänkt att man skulle kunna ändra allt till engelska...o tycker det borde gå eftersom jag borde ju kunna ha samma inställningar som på en engelsk server bara att alla spelare pratade italienska..men inte npc m.m.
Tome Of Knowledge m.m e på engelska..e "bara" som ja skrev NPC text o namn, mobs, items...quest info.