vad tycker ni om 3 skotts knappar?

Permalänk
Medlem

vad tycker ni om 3 skotts knappar?

Hej alla jag undrar vad ni tycker om en så kallad tre skjutar knapp på musen som på A4Tech X7 3xFire Laser Gaming Mouse för jag känner några som har det och man blir så trött på dom ibland när dom bara springer runt och kör med den.

Tycker ni det är fel att ha en sån eller är det helt okej?
När man spelar counter strike tycker ni det är lika fel som att ha bindat rysshopp och bunnyjump?
Alltså är det fel att ha binds som tre skjutar knapp, rysshopp eller bunnyjump?

Jag tänker att ni kan skriva era åsikter här så vi kanske kan få en liten fin diskusion om saken.

A4Tech X7 3xFire Laser Gaming Mouse

Permalänk
Medlem

Kör med den musen, har dock aldrig testat 3xFire funktionen. Mycket bra mus förövrigt för 259kr! (hos clas ohlsson)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Birge
Kör med den musen, har dock aldrig testat 3xFire funktionen. Mycket bra mus förövrigt för 259kr! (hos clas ohlsson)

Mmm jag har bara hört bra om den från mina kompisar med och har tänkt att testa den själv för den värkar bra och framförallt billig till skillnad från dom flesta logitech och razer möss.

Permalänk

tycker det bara känns allmänt svagt att använda sånna funktioner... men sen så tycker jag å andra sidan att CS är ett skämt, och ännu värre är det att ta spelet seriöst...

Musen har jag aldrig testat så det kan jag inte kommentera på

Visa signatur

| AMD Ryzen 9 7950X3D @ 5.6ghz | Asus STRIX RTX 3080 | Asus B650E-I | Toshiba 512GB NVME | Samsung 970 Pro 1TB NVME | Kingston 1TB Hybrid | PNY 2TB SSD | 32 GB G.Skill Trident 6400 CL32 DDR5 | EK Nucleus CR240 Lux AIO | ASUS Loki 1000W SFX-L | SSUPD Meshroom S |

Permalänk
Medlem

Musen är trevlig, 3-skott knappen är värdelös typ, ända roliga är att om man tajmar klicken så kan man skjuta "full auto" med bla pistol och M1A1 Carbine i Day of defeat. ^^

Visa signatur

i5 2500k - Cooler Master Hyper 212 Plus - ASUS P8P67 - Gigabyte HD6870 - 8GB 1600mhz RAM - WD 320GB - Samsung 500GB - WD 640GB - Corsair HX650W -Windows Vista Ultimate 64-bit - Antec P182 - G11 - Ikari Optical

Permalänk
Keeper of the Bamse

Vad är rysshopp för nytt påfund?

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Printscreen
Vad är rysshopp för nytt påfund?

Låter som "crazy Ivan", antar att man hoppar och vänder samtidigt.

Fast "crazy Ivan" är ryska ubåtar som kör fullt för att sedan göra en snabb gir för att kolla med sonar om det finns fiende bakom..

Kanske glömt "K" så som i krysshopp?

Vet ej då jag har inte spelat CS sen det lämnade Beta, inte lika roligt längre sen det kom fjortisar och fjantar som kör med "speak" funktioner och har pipiga röster och inget vettigt att gapa om.

Visa signatur

Mata inte trollen, forumet är fullt med sådan skit pack.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Printscreen
Vad är rysshopp för nytt påfund?

Rysshopp är att man duckar snabbt bara så att man tar ett litet skutt
kan bara göra så i cs och cz va jag vet.