Permalänk
Medlem

nya macbook pro

Är det bara 15 tummarna som har fått uppgradering? Ser bara att det är dom som har dubbla grafik kort och ddr3.. Är det bara jag som är blind och korkad eller?

Permalänk
Medlem

Pro'n (15" samt 17"), MacBooken och Air'en är alla uppdaterade.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Enda skillnaden jag ser på 17 tummaren är att 4 gb minne inngår i priset, samt större hårdisk.

Permalänk
Medlem

Jason Chen:

Q: What’s the status of the 17-inch MacBook Pro.
A: It’s also being refreshed.

så det kommer nog en uppgradering av 17" med, frågan är hur snabbt det trillar in på butiken. bara att vänta o se

Visa signatur

Speed kills, but you get there faster!
Apple Macbook Dual Core 2 Ghz, 2 Gb ram, 80+400 gb hårddisk, superdrive

Permalänk

va det inte nån som sa att nya MBP 15" skulle bli något billigare?

Permalänk
Medlem

nej, ryktena sa det. men slå upp i ordboken vad ordet rykte betyder, så inser du snart att det knappast är en säker källa, särskilt inte när det gäller apple. ser man till att man får bättre hårdvara osv. för samma peng, så har de ju i o för sig blivit billigare.

Visa signatur

Speed kills, but you get there faster!
Apple Macbook Dual Core 2 Ghz, 2 Gb ram, 80+400 gb hårddisk, superdrive

Permalänk

Sjukt nöjd med designen och allt, men jag vet inte riktigt vad jag tycker om prishöjningen. Känns lite surt. Har lagt undan pengar för det gamla priset (med studentrabatt), så det blir lite sparande innan jag investerar i denna skönheten!

Visa signatur

Macbook Vit | Macbook Unibody | D80 | iPod Touch | iPhone 3GS

Permalänk
Medlem

Köpte en Macbook Pro i april men måste fasen slå till på den nya med, eller jao, sen när quadcore letar sig in i den.

Visa signatur

Hur kan syltkakor överleva i det vilda utan ögon?

Permalänk
Medlem

Har väntat ett år på att byta över från pc till min första mac men väntat med is i magen på denna design uppdatering men trodde seriöst de skulle komma quad i pro i alla fall i värre modellen eller som tillval men icke! Tror de kommer dock i en speedbumb i januari på macworld mässan, så köper man nu så lär de garanterat komma då men men de kommer alltid värre hårdvara i så fall får man vänta tills graven Men får se hur jag gör, lite rädd att en 15" macbook pro kan bli för stor för min del (har en acer 15" idag) men har mer eller mindra vant mig med macbook air då jag känner flera som har en. Plus man flyger mellan rätt mycket så liten skulle vara uppskattat men får vänta tills man får se dom live innan men lägger en beställning

Någon som vet hur pass stor skillnad de är i prestanda på alla 3st CPUs? exempel är de värt pengarna på skillnaden mellan 2,55 va 2,8Ghz? Tänkte mer i tyngre spel så som Crysis etc (då genom bootcamp så klart)

/Northrider,

Permalänk