Permalänk
Medlem

Windows Drivrutiner.

Hur ofta släpper apple sådana förd e som kom till nya MacBook PRO är dåliga. T.ex. måste jag använda mig av en mus eftersom styrplatan ej funkar något vidare. Den kan inte ställa skärm och tangentbords ljudstyrka i windows. Plus att windows är allmänt segare än på min tre år gamla laptop. Hårdvaran finns där så måste vara dåliga drivrutiner.

Permalänk
Medlem

varför köpa en macbook om du ska ha windows undrar jag? o.O

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av contra
varför köpa en macbook om du ska ha windows undrar jag? o.O

Vill använda mig av båda. Och för att de gör reklam för att Windows fungerar.

Permalänk
Medlem

Har du rätt version av Windows och update 2.1 av BootCamp så är det nog så bra det blir just nu. Men HWn är ju ganska ny så det kommer säkerligen någon uppdatering av BootCamp inom tre veckor eller så...
(Tackpad och Grafik är ju några av de grejor som är nya sedan en vecka...)

Visa signatur

Me fail english, thats unpossible!

Permalänk
Medlem

Antar att du installerat drivrutinerna från Leopard-installationsskivan? i övrigt så har jag inte så mycket erfarenhet utav Windows på Mac då jag endast körde det virtuellt på min Macbook. Kommer nog dock att skaffa Vista (!) till min Macbook Pro då jag har sålt min stationära PC som körde Windows innan.

Försöker du med XP eller Vista? Kan ju vara så att man lagt mer tid på att få Vista att fungera.

Visa signatur

iMac 27" | Mid 2010 | Core i7 2.93Ghz | 20 GB | HD5850 M | Samsung 840 500 GB | 4 TB WD
MacBook Air 11" | Mid 2012 | Core i7 2.0 Ghz | 8 GB | 256 GB SSD
Citera gärna om du svarar på mina inlägg, så hittar jag tillbaka igen! :)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av b0bzor!
Antar att du installerat drivrutinerna från Leopard-installationsskivan? i övrigt så har jag inte så mycket erfarenhet utav Windows på Mac då jag endast körde det virtuellt på min Macbook. Kommer nog dock att skaffa Vista (!) till min Macbook Pro då jag har sålt min stationära PC som körde Windows innan.

Försöker du med XP eller Vista? Kan ju vara så att man lagt mer tid på att få Vista att fungera.

Det är vista jag försöker ersätta som jag hade på gamla laptopen. Men lite problematiskt. Jag tog från DVD för den filen var några månader nyare än den som finns på hemsidan. Dock har lite surfning visat att plattan är värdelös i windows.

Permalänk
Medlem

Skumt, min Macbook fungerade iaf. perfekt, med all hårdvara, även trackpad, scrollning och allt med Boot Camp som följde med Leopard. Dock har jag iofs. en av de äldre Macbooksen, utan multitouch.

Permalänk
Medlem

Det är många som har problem med nya trackpaden om man får tro Apples användarforum, men där finns oxå lite work around:s presenterade.

Visa signatur

Me fail english, thats unpossible!