Permalänk
Medlem

Western Digital TV HD

Hej
Jag har funderingar på att köpa en Western Digital TV HD
Och jag skulle vilja ha lite info eller tips från er som har köpt en sån?
Är det något å ha eller ska man köpa något annan. Priset är ju verkligen lockande!

Och tips på extern hårddisk skulle vara av intresse
Funderar på Western Digital Extern HDD Elements 640GB (USB 2.0 - 700kr

Mvh DrSork

Permalänk

jag beställde precis min. födelsedagspresent från min fru. men får testa den först den 11 feb. så vill du vänta tills dess så......

Visa signatur

| Intel i5 4670K | Asus ROG maximus VI gene | Corsair 8GB (2x4GB) CL11 2133MHz VENGEANCE | sapphire r9-290 arctic cooling accelero hybrid |

Permalänk
Medlem

Nu har jag oxå beställt en från Inet "fraktfritt" dom hade den i lager å dom brukar vara snabba så vi får se. Kunde inte bestämma mig för hårddisk så jag kör med ett usbminne 8G som jag har liggandes istället. Men det blir nog en hårddisk i framtiden om den funkar som jag hoppas.

Permalänk

jag hade tur och fick beställt ett skyltexemplar för 770:- det är billigt ska köpa en 320 gb wd passport vid nästa lön också.

Visa signatur

| Intel i5 4670K | Asus ROG maximus VI gene | Corsair 8GB (2x4GB) CL11 2133MHz VENGEANCE | sapphire r9-290 arctic cooling accelero hybrid |

Permalänk

Har WD HD Mediacenter med WD MyPassport 250GB utan extra ström kabel till disken.

Funkar skit bra och köra. Vad vill du veta om den?

Jag är super nöjd med den.

Visa signatur

Phenom II X4 955 BE @ 4.0GHz - Corsair Vengeance 16GB - Gigabyte GA-990FXA-UD3 - Gigabyte HD6850 OC - Intel SSD 120GB - BenQ 24" Full HD - Fractal Design Define r2 Black

Permalänk

har tittat på den nu, sjukt liten. vilket är ett plus i mina ögon. kan ju döljas hur lätt som helst!

får ju tyvärr inte använda den förrens den 11:feb återkommer då med vad jag tycker om den.

Visa signatur

| Intel i5 4670K | Asus ROG maximus VI gene | Corsair 8GB (2x4GB) CL11 2133MHz VENGEANCE | sapphire r9-290 arctic cooling accelero hybrid |