Permalänk
Inaktiv

Samsung T240 eller 2443BW?

Hejsan!
Säljer min gamla skärm för jag ska ha en större platt men jag har svårt att bestämma mig. Det står mellan Samsung T240 och 2443BW. Det lutar mot T240 eftersom den har HDMI kontakt men jag vet inte så mycket annat om skärmarna så vad tycker ni?

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd flyttad*

Visa signatur

Forumregler | Feedbackforumet | Något som behöver modereras? Tryck på Anmäl inlägget och ge en anledning, någon moderator kommer granska inlägget och göra (egen) bedömning
"Fate. Protects fools, little children and ships named Enterprise." - Riker - ST:TNG

Permalänk
Medlem

jag har beställt en LG L227wtp (22 tummare iofs)

https://www.inet.se/?page=product&stockid=2202833&a=2202833&

uppfölljaren till LG L227wt.

får hem den på måndag antagligen så jag kan säga mer då men jag råder att ta med den i beräkningarna när du köper skärm, har kollat upp den på google , bildermm verkar inte ha mycket BLB heller, som sagt kan ge dig mer svar på måndag!

ok hare!

Visa signatur

intel 8500 cpu, asus p5n-d mobo, 9800gtx+, tagan 600w dualengine, 4 gig corsair dominator 8500 o lite annat kraffs!

Permalänk
Inaktiv

Jag är inte intresserad av några andra skärmar..

Tack och hej! -.-

Permalänk
Medlem

Borde verkar vara bra, och de är väldigt lika. Skillnaden ligger väl i att T240 har HDMI-ingång. Och så har de väldigt olika design, välj den som passar dig bäst!

Permalänk
Medlem

Tjena, kör själv med T220 och jag är hur nöjd som helt, det tråkiga är att den ej kan hängas upp på väggen men men den är fortfarande den snyggaste design skärmen/modellen samma som T240. Spelar även olika spel FPS spel där det går snabbt och skärmen hänger med utan problem så absolut T240, synd att jag ej köpte den, då T220 är ok men T240 är lite bättre pga storleken, så där har du min åsikt.

Visa signatur

Chassi: Fractal R6, Intel 8700K, SSD 2 x 256GB , Asus Z370-F, MSI RTX 3080 Trio X , 16GB Vengeance ,Corsair HX 750w, G900, G35 & G19 & Acer XB271Hu.
Inet.se fraktfritt

Permalänk
Inaktiv

Tack för era svar. Köper en lite dyrare skärm istället
http://www.dustinhome.se/pd_5010100657.aspx

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Z3bb4n
Jag är inte intresserad av några andra skärmar..

Tack och hej! -.-

Så var det med det.

Visa signatur

A flexible hammers allow for more kinetic energy.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Klumpeduns
Så var det med det.

Haha

Permalänk
Medlem

Ifall du är beredd att lägga 3300 på en skärm så lägg till lite och få en ordentlig skärm, på Dusint kan du få en BenQ FP241W, det är en P-MVApanel på den. Varför dessa två endast? T240 är väl inte bra på någe sätt? Skulle kört på den billigare ifall du är såpass envis att du vill ha en sämre skärm för nästan samma pengar.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dreas89
Ifall du är beredd att lägga 3300 på en skärm så lägg till lite och få en ordentlig skärm, på Dusint kan du få en BenQ FP241W, det är en P-MVApanel på den. Varför dessa två endast? T240 är väl inte bra på någe sätt? Skulle kört på den billigare ifall du är såpass envis att du vill ha en sämre skärm för nästan samma pengar.

Du borde läsa hela tråden.

Visa signatur

A flexible hammers allow for more kinetic energy.

Permalänk
Medlem

Rekomenderar verkligen inte 2443 iaf jävla skitbild helt enkelt :), Svärtan är en katastråf, samt blacklight bleeding finns det ju också gott om ( för övrigt alla som har denna panelen verkar ha samma sak).

Köp HP eller något annat.

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Inaktiv

Jo, därför jag valde o skita i de skärmarna. Tar hellre en 400kr dyrare som har MVA panel