Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Medlem

Diablo 2 classic

Tja är de någon som inte behöver sin bnet key längre? isåfall undrar jag ifall jag skulle kunna få låna den. uppskattas väldigt mycket ifall någon skulle kunna pma den te mej

tack i förhand

MVH.

Permalänk
Avstängd

loool lilla astrit bunjaku? det först klassiga emot? wooow

Visa signatur

-okey dad bye i love you, okey bye -why can you never say i love you to your own daughter?
I can i can but look what if she gets cancer right, and the doctor can't cure it. she hear it on her deathbed i love you from her dad for the first time then BAM shes dies happy !
Emil G Petterson R.I.P

Permalänk
Medlem

aahhaha noob jag pwnar astrit bunjaku e du falkenbergare?

Permalänk
Avstängd

så det är darin eller emo astrit?
Plats: falkenberg
Registrerad: mar 2007
Anmärkningar:

Visa signatur

-okey dad bye i love you, okey bye -why can you never say i love you to your own daughter?
I can i can but look what if she gets cancer right, and the doctor can't cure it. she hear it on her deathbed i love you from her dad for the first time then BAM shes dies happy !
Emil G Petterson R.I.P

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av aastr1t
Tja är de någon som inte behöver sin bnet key längre? isåfall undrar jag ifall jag skulle kunna få låna den. uppskattas väldigt mycket ifall någon skulle kunna pma den te mej

tack i förhand

MVH.

Nej, du får inte låna en cdkey utav mig, för att jag ser det på ditt nickname att du enbart skulle sno den... KÖP EN EGEN FÖRFAN KOSTAR TYP 50SPÄNN!

Visa signatur

inför åldergräns på ÖÄ!

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lars Adaktusson
Nej, du får inte låna en cdkey utav mig, för att jag ser det på ditt nickname att du enbart skulle sno den... KÖP EN EGEN FÖRFAN KOSTAR TYP 50SPÄNN!

nej nej emo astrit är ärlig kommer ihåg i skolan "öj! du har ny mobil får jag titta?"
-nej jag har precis fått den
"men vad fan jävla f*tta tror du jag ska sno den eller?"
-ja kanske
"jävla svenne jävel"
gick han vidare...

Visa signatur

-okey dad bye i love you, okey bye -why can you never say i love you to your own daughter?
I can i can but look what if she gets cancer right, and the doctor can't cure it. she hear it on her deathbed i love you from her dad for the first time then BAM shes dies happy !
Emil G Petterson R.I.P

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nOOb91
nej nej emo astrit är ärlig kommer ihåg i skolan "öj! du har ny mobil får jag titta?"
-nej jag har precis fått den
"men vad fan jävla f*tta tror du jag ska sno den eller?"
-ja kanske
"jävla svenne jävel"
gick han vidare...

KAN ju varit så att han blev lack över att en liten skitunge inte ens låter honom kolla på en jävla mobil utan att bli anklagad för att vara långfingrad. Du borde jobba på att fylla din kanot med fler indianer.

Permalänk
Avstängd

mmh men tyvärr så är denne man en kleptoman gått i skolan med honom sedan 4an så jag vett

Visa signatur

-okey dad bye i love you, okey bye -why can you never say i love you to your own daughter?
I can i can but look what if she gets cancer right, and the doctor can't cure it. she hear it on her deathbed i love you from her dad for the first time then BAM shes dies happy !
Emil G Petterson R.I.P

Permalänk
Medlem

kuksugare ja är astrit rama

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lars Adaktusson
Nej, du får inte låna en cdkey utav mig, för att jag ser det på ditt nickname att du enbart skulle sno den... KÖP EN EGEN FÖRFAN KOSTAR TYP 50SPÄNN!

alltså de är alltid typiskt er sånna små rassister ni är tyckna osv sen till slut när ni får smäll efter att ha kalalt oss snåla går ni domstol och yrkar 20k skadestånd. Vill du inte låna ut så behöver du inte. inget i livet går med tvång

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av aastr1t
alltså de är alltid typiskt er sånna små rassister ni är tyckna osv sen till slut när ni får smäll efter att ha kalalt oss snåla går ni domstol och yrkar 20k skadestånd. Vill du inte låna ut så behöver du inte. inget i livet går med tvång

Jag hoppas verkligen att ingen är korkad nog att "låna" dig en cdkey efter det där inlägget.

Permalänk
Medlem

Köp en key din panke jävel.. kostar typ 50 spänn idag

Visa signatur

Citera för svar..

Permalänk
Medlem

Finns många sidor på nätet där du kan köpa en key stortsett direkt.

Permalänk
Avstängd

hahaha så det är darmin kopian! du är ingen kleptoman du är ju en mini gangster kommer ihåg när vi gav er en omgång i kön till matsalen <3 aaah good 'ol memories!
fråga musse om du får "låna" hans nyckel? och jag tror inte det hjälper om du börjar kalla folk för sexuellt kränkande saker...ta ett helg jobb så har du råd om en månad!
har ni en bild på sötingen
http://www.facebook.com/profile/pic.php?uid=AAAAAQAQ2mnQk9zkv...

Visa signatur

-okey dad bye i love you, okey bye -why can you never say i love you to your own daughter?
I can i can but look what if she gets cancer right, and the doctor can't cure it. she hear it on her deathbed i love you from her dad for the first time then BAM shes dies happy !
Emil G Petterson R.I.P

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd låst*

Avstängningar kommer att utdelas.

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||