Permalänk

Speldator

Är inte så insatt längre i datorkomponenter så jag undrar om detta paketet funkar , har redan PWS och chassi :p.
Ska användas mest till WoW , spel och musik.
Vet redan innan att det inte blir en värsting och måste tyvärr hålla mej under 7k gränsen >:<.
Finns det något att ändra på så att det blir bättre/billigare med samma prestanda?
Tack på förhand Juice

Visa signatur

Slängde ut min dator häromdan genom fönstret

Permalänk
Medlem

ser riktigt nice ut ^^
inget direkt att klaga på.

Visa signatur

"overclocked budget-monster":amd athlonX2 5200+@ 3.2 ghz -:- k9a2vm -:- 2600pro 512mb (core:850 mem:580) -:- 2gb crosair...

Permalänk

så allt funkar ihop då? Är det rätt vista version?Finns det något att ändra på?

Visa signatur

Slängde ut min dator häromdan genom fönstret

Permalänk
Medlem

Spara 1500:- och ladda ner windows 7 RC gratis 1 år! Sen tar du ett bättre grafikkort.

Permalänk
Avstängd

Skippa Vista och ladda ner Windows7 x64 RC1 Istället både gratis och bättre
Licensen för Windows RC1 ska räcka i ett år med har MS gått ut med.
Släpps imorgon den 5 maj men finns redan nu ute på torrentsidor för nerladdning.Ska själv installera den idag.

Visa signatur

ASUS Maximus III Formula || Intel i5-760@4.0Ghz || Noctua NH-D14 || Gigabyte GTX480 || 2x1TB sataIII raid0 || Corsair Dominator 1600Mhz@1800Mhz || Sound Blaster X-Fi Titanium - Fatal1ty Champion Series || Corsair HX850W || Logitech Z-5500 || AOC 619VH 26" || Obsidian 800D || Logitech G19 || Razer Copperhead 3G ||

Permalänk

Köp ett till hd4770 eller ett 4890 och gör som ovanstående; ladda ner Windows 7!:P

Permalänk
Medlem

EDIT: Såg att det släpps 5e maj

När jag såg vad tre föregående talare skrivit om Win7 gav jag mig på en snabb googling men hittade ingen länk från MS där W7 RC1 finns, antog att det var de som släppt det gratis, eller har ni lapp för ögat och svärdet i högsta hugg?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jkrohn
När jag såg vad tre föregående talare skrivit om Win7 gav jag mig på en snabb googling men hittade ingen länk från MS där W7 RC1 finns, antog att det var de som släppt det gratis, eller har ni lapp för ögat och svärdet i högsta hugg?

Om du dessutom hade läst igenom inläggen hade du sett att det släpps imorgon (5 maj). Men att den redan finns på torrent sidor för nedladdning gratis.:P

Och, nej Microsoft är ingen torrentsida så där lär du inte hitta någon nedladdning av Windows 7!:)

Permalänk
Medlem

För oss vanliga släpps Windows 7 RC build 7100 den 5:e Maj, för medlemmar i någon slags grej typ "MDSN" eller "MSDN" fick den 1 vecka innan, därifrån har den läckt...

Har haft Windows 7 sen första betan kom ut, kan verkligen rekommendera!
Btw, skulle rekommendera att du byter ut grafikkortet till ett GTX 260 (köp prylarna på Komplett.se, bäst support, leverans + att de har rabatt på GTX 260), och...

Ville kommentera på moderkortet och ramet och nätagget också, men såg nu att jag måste skynda mig iväg...

Visa signatur

SLI Titan X - i7 5960x 8-kärnig - Asus Rampage V - 32 GB Corsair Dominator - Intel 750 2200 MB/s Pcie-disk.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Njure
För oss vanliga släpps Windows 7 RC build 7100 den 5:e Maj, för medlemmar i någon slags grej typ "MDSN" eller "MSDN" fick den 1 vecka innan, därifrån har den läckt...

Har haft Windows 7 sen första betan kom ut, kan verkligen rekommendera!
Btw, skulle rekommendera att du byter ut grafikkortet till ett GTX 260 (köp prylarna på Komplett.se, bäst support, leverans + att de har rabatt på GTX 260), och...

Ville kommentera på moderkortet och ramet och nätagget också, men såg nu att jag måste skynda mig iväg...

Har köpt både från komplett & inet och måste säga att inet har mycket bättre och kunnigare support än komplett.

Permalänk
Medlem

Hur länge kommer man ha på sig att ladda ner windows 7 gratis från o med när den släpps? Menar inte från torrentsidor då.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AlmenE
Hur länge kommer man ha på sig att ladda ner windows 7 gratis från o med när den släpps? Menar inte från torrentsidor då.

"The Windows 7 RC will be available May 5, and you'll be able to download it from this site through July."
- http://www.microsoft.com/windows/windows-7/