Sony Ericsson W902 Volym Problem

Permalänk

Sony Ericsson W902 Volym Problem

Hej,
Jag har en Sony Ericsson W902 som har ramlat från sängen ca 2ggr och så har volym höjningns knappen och walkman knappen slutat fungera. Jag ahr öppnat mobilen och knapparna verkar fungera, men mobilen känner inte av.

Finns det nåt annat sätt som gör att man kan höjja volymen på en mobil än via dens egna knappar?

Mvh Aleksandar

Visa signatur

Cooler Master HAF X AMD Ryzen 5 3600XT 3.8GHz Corsair H50 PnP Asus ROG Strix B450-F Gaming MSI GeForce GTX 1070 Aero ITX 8GB OC Corsair Vengeance Black RGB LED Pro DDR4 3200MHz 2x8GB WD Blue 3D NAND SSD 2.5" SATA III 500GB Samsung Spinpoint F3 1TB Corsair TX650W 80+ Win 10 64bit MSI MAG272QP Logitech Z-5500 Logitech G502 Hero Roccat Horde AIMO SteelSeries Qck+ SteelSeries Siberia V3

Permalänk
Medlem

Att vissa knappar slutar fungera är ett välkänt problem. Min W knapp har också givit upp, så nästa tappning på golvet blir väl volymknapparna också..
Kassera och byt telefontillverkare, eller skaffa klippkort hos telefonverkstan.
Surt, men så är de med SE som är drabbat av verkstadsdjävulen.

Permalänk
Medlem

w902

Hej,

Har exakt samma problem med min volymknapparna samt det andra knapparna brevid typ play/paus och byta låt osv det funkar ej. Men kanppen bredvid på sidan för att ta foto funkar hur bra som hellst. Weird.
En klåpare i en lokal mobilbutik sade att han kunde fixa det för 80 kr men jag litade inte på honom.