Slimmad kylare från Gelid

Permalänk
Melding Plague

Slimmad kylare från Gelid

Små datorlådor med begränsat utrymme ställer höga krav på processorkylarens storlek och prestanda. En ny modell från Gelid försöker lösa ekvationen.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Hedersmedlem

Trevligt med "lagom" stora fläktar till Mini-ITX

Permalänk
Medlem

bara jag som tycker att det ser ut att vara dåligt med plats för minnesstickor på intel-kortet?

Visa signatur

Jag gillar inte sär skrivning och försöker att und vika det

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Manu_tz
bara jag som tycker att det ser ut att vara dåligt med plats för minnesstickor på intel-kortet?

Om du menar att det ser ut som om att kylaren täcker över en minnesplats så kan jag berätta att det redan sitter en sticka i första sloten.:)

Visa signatur

i7-10700K + Corsair H90 | Z490 | 64GB | RTX3080 | SSD 3*512GB + 500GB + 128GB | HDD 3TB | Phanteks P400S | TUF 750W | 31.5"+27"+24" | Corsair K95 RGB | Logitech G902 | Sennheiser RS 175

Permalänk
Medlem

"Intel-modellen på ett litet moderkort från Zotax."

Men på chipset-kylaren står det Zotac.

---

Mycket trevliga kylare. Riktigt intresserad av 775-versionen.

Visa signatur

ηλί, ηλί, λαμά σαβαχθανί!?

Permalänk
Medlem

Den första bilden ser mycket mindre ut än de övriga. Synvilla kanske?? trevligt iaf. Dock håller jag mig till vatten Då spelar storleken på lådan ingen roll.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Finns det några mini-ITX kort till AMD ens?

Permalänk
Medlem

Helt klart ett plus med större fläkt!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av YPro
Finns det några mini-ITX kort till AMD ens?

Vilken dum fråga

http://www.mini-pc.se/item_show.asp?code_no=6016

denna har jag t.ex. på min HTPC. förbannat bra kort.

Visa signatur

joråsåatte

Permalänk

Ohh.. tänker genast på P1, p2 när jag ser den där kylaren

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Musikälskare

Såg riktigt trevlig ut! Bra jobbat!

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?