Permalänk

Tv-spel från 70-talet.

Sitter ner på en länk där man kan hitta bilder på alla tvspel som släpptes under 70 talet?

Jag har fått reda på att farsan har kvar sitt Tvspel från 70talet (Skönt att ha en farsa som var 1337 som ungdom )

Jag ska försöka ta reda på vad den heter så om ni sitter på en länk....fram med den!

Permalänk
Medlem

Bild?

Visa signatur

Sveriges största guide till tv-serier - http://www.tv-serieguiden.com/

Permalänk
Medlem

philips G7000?

Visa signatur

War is Peace.
Freedom is Slavery.

Permalänk

Tänkte mer en sida som listar allt..men men. Jag har hittat den nu.

Det var en Gamatic 7704 från 1976.

Permalänk
Medlem

1337= nörd
No offense Hanky!

Visa signatur

Swec @ 2001 / Chalmerist - Javisst!
'Den som har flest prylar när han dör vinner!'

Permalänk
Medlem

Undrar vad dylika tingestar kostade på 70 talet. Kan inte varit direkt billiga

Permalänk
Avstängd

pong?

Visa signatur

"Difficile est satiram non scribere." - It is difficult not to write satire. -Juvenal

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 2pac
Undrar vad dylika tingestar kostade på 70 talet. Kan inte varit direkt billiga

Jag har för mig att de kostade runt 2000-5000 beroende på vilken model man ville ha (tex Odyssey kostade ca 3k har jag för mig)

Edit: Abishai: Den har faktiskt 4 spel: Football, Tennis, Squash och Practice. Jag ska in och köpa en nätadapter så jag kan köra utan batteri.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Majestic XII
Edit: Abishai: Den har faktiskt 4 spel: Football, Tennis, Squash och Practice. Jag ska in och köpa en nätadapter så jag kan köra utan batteri. [/B]

Same shit different name på spelen ...hade exakt en sån också när jag var liten. Herregud vad många kompisar man fick på den tiden, nog det roligaste jag nånsin spelat iaf när det gäller multiplayer

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zolym
Same shit different name på spelen ...hade exakt en sån också när jag var liten. Herregud vad många kompisar man fick på den tiden, nog det roligaste jag nånsin spelat iaf när det gäller multiplayer

Hehe, känner igen mig

Nu har jag köpt en adapter och den funkar. Körde ett parti med Pong med brorsan, ganska kul faktiskt

Permalänk
Medlem

Den där bör du vara rädd om.. kan bli din framtida pensionsförsäkring...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zrbit
Den där bör du vara rädd om.. kan bli din framtida pensionsförsäkring...

ha! jag visste att farsan var bra till något

Permalänk

Gamatic 7704

Jag har en Gamatic 7704 Pong,Console och Gamatic Pal i absolut nyskick komplett med battrielliminator, tyvärr har manual och orginalförpckningen försvunnit under de 33 år som gått.

Testat den idag och den funkar 100%.

" Den där bör du vara rädd om.. kan bli din framtida pensionsförsäkring"

Oj då är den så eftertraktad?

Jag har letat efter den överallt på webben eBay, Tradera och sökt på Google och Yahoo men den verkar vara sällsynt men det finns inte så mycket om den.

Visa signatur

Robin-Hood....take from the rich and give to the poor.....or????