Permalänk
Medlem

Webcam storlek i MSN

Hej.

Jag har en fråga ang MSN (ja, jag har googlat om det men jag hittar inget svar).

Ang MSN webcam storlek på det fönsteret som man tar emot.

Jag har ganska hög upplösning på min skärm just nu för att jag anser det snyggt och fler ikoner på skrivbordet får plats.

Men i MSN så blir webcam fönsterna så små att jag knappt kan se när jag cammar mer mina vänner.

Finns det något sätt att "boosta" själva storleken på hela MSN eller bara typ cam-fönsterna? Då menar jag inte att utvidga genom att dra i hörnet på msn rutan.
Utan förstora allting så man ser text, bilder allting mycket större.
Hoppas ni förstår vad jag menar.

Tack i förväg!

//Fredde

Permalänk
Vila i frid

Du borde nog fråga i operativsystem och program eller något sådant.

/Dc3R

Visa signatur
Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd flyttad*

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Du kan ju alltid klicka på neråtpilen bredvid och byta storlek, men går inte att göra mkt mer än så om du inte vill köra "videokonferens/samtal" och kära fullskärm då, men kvalitéen lär inte bli mkt bättre.

Permalänk
Medlem

Detta är lite irriterande med Windows Live Messenger att dom storlekarna på filmrutor man kan välja är för små och helskärm för stort (blir för pixlat). Vet inte hur man fixar det.

Jag har installerat och kör Skype till videosamtal istället pga detta, där kan man välja själv hur stor rutan ska vara (vad som är acceptabelt m.a.p. pixlar).

Någon som vet hur man kan få större fönster med videobilden på den man pratar med i Windows Live Messenger?

Visa signatur

E8400 Core2Duo 3,6GHz, Asus P5Q Turbo, 2x500Gb Seagate Barracuda 7200.12 in RAID0, Corsair 2 x XMS2 CM2x2048-6400C5C 800MHz i.e. 4Gb, XFX Radeon 4870 512Mb, Cooler Master Sileo 500, Xigmatek Achilles s1284, Scythe Kama Bay fan, Dell 2209 WA, Adda 40x40x10mm NB fan, Corsair HX520, Windows 7 Home Premium 64.

Permalänk
Medlem

Kör Mercury Messenger så kan du frigöra fönstret och dra i det hur mycket du vill.

Visa signatur

i7 920 | 12GB DDR3 | GTX 480 | GA-X58A-UD7 | 160GB SSD X25-M G2 | 1TB F3 HD103SJ | W7 64-bit | Mac Mini
Webb: bluekitestudios.com